19. Bölüm

1.9K 200 14
                                    


Harry, Ron ve Hermione kıyafet bakıyordu. Daha buluşmaya 2 saat vardı ama anca hazırlanırlardı. Evet bunun sebebi Hermione olabilirdi.

Hermione çantasındaki kıyafetleri Harry in yatağının üzerine attı. Bu çanataya bu kıyafetlerin hepsi nin nasıl sıdığını düşünüyordu Ron ve Harry.

"İkinizde bu kadar kıyafet getirmişsiniz. Bu gün burda kalsanıza!"
Harry in sevinçle söylediği cümle ile Hermione ve Ron da gülümsedi.

"Annemi arayayım Harry bekle."
Ron telefonunu çıkardı ve konuşmak için kapının önüne çıktı.

Harry de o sıra Hermione ye konbin yapmıştı.

Koyu mavi bi kort şort, üstüne beyaz ince kollu bir crop ve üzerine ise koyu yeşil bir gömlek. Gömleğin düğmelerini tabiki açık olacaktı.

"Annem izin verdi Harry!"
Ron sevinçle yanlarına geldi. Hermione gülümsedi ve oda annesini aramak için dışarı çıktı.

O sırada ise Harry, Ron a bir konbin yapmaya çalışıyordu.

Siyah düz bir tişört altına ise bol bir kot pantolon. Ama pantolonu rahat ve boldu Ron onu sıkıcak şeyleri asla giymezdi.

Hermione de gülerek geldi ve ikilinin omuzuna attı elini. Ne zaman mutlu olsa böyle yapıyordu. Bunu Harry ve Ron biliyordu.

"İzin verdi galiba."

"Tabiki de izin verdi!"

"Harry bizim konbinleri ayarladın ama sen ne giyeceksin?"

Harry geriye çekilse ve dolabının kapağını açtı. Evet güzel konbin yapardı ama Draco ile ilk defa bir yere gidiyordu. Yanlarında Hermione, Ron, Pansy ve Blaise de olacaktı ama genede kararsızdı.

"Tamam anlaşılıyor ki bu sefer Ron ve ben yardım edeceğiz!"

••••••

Diğer grubun aksine bu grupta en iyi konbin yapan kişi Pansy di. Sipariş ettikleri bir sürü ürün vardı.

"Evet şimdi size yapacağım işgence başlıyor beyler!"

"Potter için değecek."

"Draco şu çocukla sevgili oldun olacan ne zaman Potter demeyi bırakacaksın?"
Blaise nin yönelttiği soruya Draco sırıtarak cevap vermişti.

"O bir Malfoy olduğu zaman ona ismi ile hitap edeceğim."

"Sen bu çocukla harbiden ciddi düşünüyorsun!"
Blaise şaşkınlık ile konuşunca Draco aldığı kıyafetlerin poşetlerinden çıkarmaya başladı.

"Ciddi düşünmediğim bir insan için hiç bu kadar çabaladım mı?"

"Hayır çabalamadın direkt yatağa otuyorsunda çoğunlukla Dray o yüzden şaşırıyoruz."
Pansy imali bir şekilde gülümseyince Draco ise sadece göz devirdi.

"Tamam beyler oturun şuraya ilk önce Blaise sana bir konbin yapacağım sonra ise kendime en sonda Draco ya yapacağım."
Pansy, Blaise nin poşetlerinden mavi bol bir yırtıl pantolon, üstüne ise beyaz bir tişört çıkardı.

"Bunların ikisi hem klasik hemde baya güzel olurlar!"

Kendine ise siyah dar yırtık pantolon, üstüne sadece gogüslerini ve belini kapatan kolsuz bir crop ve siyah bir bel çantasını konbinlemişti.

"Sırada ise Draco nun!"

"Sonunda Pansy!"

•••••
Oy sınırı 25

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin