Draco duyduğu soru ile şoka girmişti. Harry ise ona bakmıyordu sadece boşluğa bakıyordu.Draco, Harry i dizinden kaldırdı. Harry hâlâ ona bakmıyordu bakmamakta ısrarcı gibiydi. Draco, Harry in omzunlarından tuttu ve kendine çekip Harry i kucağına oturttu. Harry kalkmak için bir süre çabalamıştı ama Draco nun sinirli çıkan ses tonuyla amacından vazgeçmişti.
"Potter! Sen ne dediğinin farkında mısın?!"
Harry kafasını eğdi. Nedense kendini çok mahçup hissediyordu. Kirli hissediyordu. Bundan kaçtığını düşünmüştü ama bu gün izletilen video ile bundan kaçamadığını bir kere daha farketti.
"Potter bana bak!"
Harry kafasını kaldırdı ve gözlerini Draco nun gözleriyle buluşturdu."Sen kirli falan değilsin! Kirli olan onlar! Senin beyaz olduğunu görüp seni kirletmeye çalıştılar!"
"Başarmadılar mı?! Dokundu işte! O kadar çok dokundu ki?! O video bir kere daha farkına varmamı sağladı-"
Harry in sözünü kesen şey Draco nun dudaklarıydı. Harry şaşırmış ve bir süre sonra gözünden yaşlar akmaya başlamıştı. Harry buna rağmen karşılık veriyordu. Draco iki elini de Harry in beline attıp onu kendine daha çok çekti. Harry in elleride Draco nun yanaklarındaydı.
Bir süre sonra Draco çekilmiş ve Harry ın ıslak gözlerine bakmıştı sinirle.
"Bazen çok boş konuşuyorsun Potter! Sen kirli falan değilsin olmadında. Sen o kadar beyazsınki Potter seni kirletmeye çalışanları da beyaz yapabiliyorsun."
"Kendine gönderme yaptığını anlamayacak kadar salak değilim Malfoy."
Draco gülümsemiş ve Harry in dudaklarına kısa bir öpücük kondurmuştu. Harry ellerini Draco nun yanaklarından çekmemişti. Draco da ellerini aynı şekilde Harry in belinden çekmemişti.
"Doğruyu söylüyorum Potter. Senle tanışmadan önce neler yaptığımı duymak bile istemezsin."
"Senin yaptığın her şeyi bilmek istiyorum Malfoy."
"Böyle söyleme. İmkanı varmış gibi daha çok aşık olurum sana."
Harry istemsizce gülümsemişti. Draco rahatladı. Bu gün Harry ilk defa gülüyor gibiydi. Draco, Harry in her şeyine aşıktı ama Harry in zümrüt yeşili gözleri ve gülüşü Draco için çok farklıydı. Harry in gülüşü Draco için çok şey ifade ediyordu. Harry in ona bakışı Draco için çok şey ifade ediyordu.
Harry ellerini Draco nun yanaklarından indirdi ve kafasını Draco nun omzuna koyup ellerini Draco nun boynuna sardı. Draco hiçbir şey söylemedi. Sadece Harry in saçlarıyla oynadı onun kokusunu içine çekti.
Draco, Harry e bakmaya kıyamıyorken Riddle nin ona dokunduğu aklına gelince daha da sinirlenmişti. Aşk böyle değildi. O zaman Riddle, Harry den ne istiyordu ki? Ne isteyebilirdi?
Draco nun aklına sabah yaşananlar gelmişti. Panys, Blaisez Draco nun yanına erkenden gelmişlerdi. Bu gün normalde Harry e bir sürpriz yapacaktı. O yüzden okula gitmeyecekti ama Hermione, Pansy e aramış ve korku içinde konuşmuştu. Draco ve Blaise o sırada muhabbet etmekle meşgul oldukları için konuşmaları dinlememişti ama Pansy in korkuyla onlara bakıp "Riddle onlara bir şey yaptı!" Demişti. Draco bunu duyar duymaz resmen yerinden fırlatmıştı. Panys ve Blaise de arkasından gelmişti. Pansy okulda olduklarını söylemişti. Okula girdiklerinde kimsenin olmaması Draco yu daha da tedirgin etmişti.
Konferans salonundan sesler geliyordu. 3 de oraya gitmişti Draco kapıyı açmıştı. Açtığı gibi önüne bakmış ve gördüğü görüntü ile bütün kan beynine sıçramıştı. Ekranda Riddle nın Harry e tecavüz ederken ki görüntüleri vardı. Harry ona yalvarıyordu ama Riddle onu umursamadan işine devam ediyordu.
Draco belindeki silahı aldı ve hiç çekinmeden ekrana doğrultup tetiği çekmişti.
Draco keşke Riddle nin kafasına sıksaydım diye içinden geçiriyordu. Harry kafasını kaldırdı ve elini gene Draco nun yanaklarına koyup anını Draco nun anına yasladı.
Draco gözlerini kapattı. Harry de gözlerini kapatmıştı. Bir süre sonra Harry derin bir nefes aldı ve gözlerini açmadan konuştu.
"İnsanlar bana dokununca aklıma o gece olan görüntüler geliyor bazen. Kabuslar görüyorum ama Malfoy sen bana dokununca huzur buluyorum. Hatta öyle ki senin bana daha çok dokunmanı istiyorum."
Harry gözlerini yavaşca açtı. Draco ise şok olmuştu gözlerini kocaman açıp Harry in zümrütlerine baktı.
••••••••
Diğer bölüm smut olucak
30 oy a
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.