14. Bölüm

2.2K 199 80
                                    


Harry çalan zil sesi ile sırasından kalktı. Hermione ve Ron a da kalkın bakışı attıktan sonra Harry in arkasından onlarda kalktı.

Sınıftan çıktılar ve koridorda yürümeye başladılar. Harry in amacı Draco yu bir dakikalığına bile olsa görebilmekti ama tabiki bunu arkadaşlarına söylemeyecekti.

"Dostum Malfoy u görmek için bütün okulu ergen kızlar gibi turlayacak mıyız?"

Ron un bu konuşması üzerine Harry kızarırken Hermione ise Harry in kızarık yanaklarını görünce kahkaha atmaya başladı.

"Öyle bir şey yok Ron! Aklından saçma düşünceleri çıkarman gerek!"

"Harry yanakların alev topu gibi kızarmışken yalan söylediğini çok belli ediyorsun."

"Ron!"

Ron ve Hermione gülerken Harry ise kaslarını çatarak onlara bakıyordu. Bu da Hermione ve Ron un daha çok gülmesini sebep oluyordu.

Draco, Blaise ve Pansy kolidordan geçerken 3 lüyü görmüştü. 3 nün yüzünde de bir sırıtma oluşmuştu.

"Biliyor musun su Weasley son zamanlarda bana çok şirin geliyor."

Blaise nin konuşmasıyla Draco ve Pansy şok olmuş bir şekilde ona baktı. Pansy de elini ensesine götürdü ve yüzündeki sırıtmayı yeniden yüzüne getirerek konuştu.

"Bende Granger için aynısını düşünüyordum açıkçası."

"Aman tanrım size inanamıyorum deli gibi uğraştığımız üçlüyü karşı şuan da hisslerimiz var."

"En çok uğraşan sendin Draco hatırlatırım en azından biz gidipte hademe odasına insanları kilitlemiyoruz!"

Blaise kahkaha atarken Pansy ise kıkırdamıştı. Draco ise onlara göz devirmek ile yetiniyordu. Ne kadarda salak arkadaşları vardı. Sinirlerini bozuyorlardı sadece.

Draco kafasını yeniden Harry in olduğu tarafa çevirince Harry ile göz göze gelmişti. Draco, içten bir şekilde Harry e gülümsedi. Harry in yanakları kızarmış ve oda gülümseyip utançla Hermione ye dönmüştü.

Draco buna kıkırdarken Pansy ve Blaise şokla ona bakıyordu. Blaise inanmıyormuş gibi konuşmaya başladı.

"Oha lan! Az önce Draco nun içten bir şekilde gülümsediğini gördük lan!"

"Kes sesini Blaise!"

Çalan zil ile 3 lü birbirlerine baktı. İçeri girmeden önce Harry, Hermione ve Ron un koridordan kaybolup sınıflarına gireseye kadar izlediler. Onların sınıfa girdiklerini gördüklerinde kendi sınıflarının yolunu tuttular.

______

Draco sıkıntıdan patlayacak gibiydi. Evet evet. Draco sıkıntıdan kesinlikle patlayacaktı. Bu ders onu çok sıkıyordu sıkıcıydı. Zaten matematik dersinin neresi eğlenceli olabilirdi ki?

Hoca nın birden kalemi bırakıp sınıfa dönmesi ile bütün sınıf iyice sessizleşmiş ve hoca nın ne diyeceğini merakle bekliyordu.

"Bu gün sınıfa yeni bir öğrenci gelecekmiş. Benimde daha yeni haberim oluyor çocuklar-"

Çalınan kapı ile herkes iyice meraklanırken Draco nun umrunda bile değildi. Hoca 'girebilirsin' diyince sınıfa giren öğrenci Draco yu şok a sokarken öğrenci gülümsüyordu.

"Kendini tanıtabilirsin."

"Ben Tom. Tom riddle."

•••••

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin