Hermione ona kapıyı açan hizmetçiyi hızlıca geçerek üst kata doğru koşarak merdivenlerden çıktı."Çok canı acıyor olabilir."
Dedi Blaise. Pansy ise endişeliydi.Hermione kapıyı sert bir şekilde açtı. Harry, Ron un dizinde yatıyordu. Hermione poşette ki hamilelik testini çıkardı ve çubuğu Harry e uzattı.
"Harry bunu denemelisin."
"Mione ilk defa senin saçmaladığına şahit oluyor gibiyim."
Ron şok içinde çubuğa bakarak söylemişti. Harry de en az Ron kadar şoktaydı."Harry! Ron! Günümüzde hamile kalan erkek sayısı nadir de olsa var. Harry sende o nadir erkeklerin arasında olabilirsin dene şu çubuğu!"
Harry çubuğunu aldı ve tuvalete gitti. Ron ve Hermione ise şuan aşırı gergindiler.
••••••
Harry ellerindeki test çubuğunu sıktı. Ellerini açmaya o kadar çok korkuyordu ki. Harry levebodan çıktı Hermione ve Ron hemen ayağa kalkmışlardı.
"Açıyorum."
Ron ve Hermione başlarını salladı. Harry ellerini açtı ve çubukta ki + (pozitif) işaretine baktı.
"Hassiktir..."
Hermione ve Ron koşarak yanına gelmiş ve çubuğa bakmışlardı. Hermione korku ile bağırmamak için ağzını elleri ile kapattı. Ron ise hala çubuğa bakıyordu. Harry in ellerindeki çubuk yere düşmüştü. Harry o küçük test çubuğunu bile tutamamıştı o an.
"B- bu nasıl olabiliyor...?"
Harry gözlerinden akan yaşa engel olanazken Ron ve Hermione, Harry e sarıldı. Harry bağırarak ağlamamak için sesini bastırmaya çalışıyordu.
"Be- ben ne yapacağım? Sirius ve Remus öldü. Eğitim hayatım resmen yok. Riddle hala peşimizde. Ben ne yapacağım?"
Harry hıçkırıklar içinden konuşuyordu. Yere çöktü. Hermione ve Ron da iki dizi üstünde yere çöktüler. Hermione, Harry in kafasına göğüsüne bastırdı ve ona sıkıca sarıldı. Ron da Harry in ellerini tutup ona destek olmaya çalışıyordu.
"Atlatacağız dostum. Atlatacağız."
"Malfoy a söylemeyin."
"Sen nasıl istersen Harry."
Demişti Hermione. Harry ise titriyordu. Artık kaldıramıyordu."Bebeği aldıracak mısın?"
"Başka şansım yok Ron. En başından beri yanlıştı. Mutlu olmam birilerine çok batmıştı. Riddle nin bir gün Malfoy u öldürmeyeceği ne malûm? Söylesenize ben o zaman ne yapacağım. Belki karnımdaki çocuğu doğurursam onu da öldürecek? Ben bunlarla yaşayamam."
"Biz senin her daim yanındayız biliyorsun değil mi Harry."
"Biliyorum. Bunun sayesinde güçlüyüm Hermione."
"Buradan gitmem lazım. Malfoy dan ayrılacağım ve bebeği aldıracağım."
"Harry bak senin kararlarına karışmak istemem ama bunları yapma. Sen Malfoy için Riddle nin karşısında durdun. Malfoy senin içinde ondan daha güçlü olan Riddle ye kafa tuttu ve seni yanına aldı. Malfoy bu kadar şeyi senin için yaptı. Ona bunu yapmamalısın."
"N- ne yapacağımı bilmiyorum Hermione."
"Bir kaç gün bizim eve gelin!"
Ron neşeyle konuşunca Hermione de gülümsedi. Weasley ailesinin neşesi herkesin keyfini yerine getirebilirdi aslında.
"Evet! Harry gidelim!"
"Bilmiyorum-"
Ron yerden kalkmış ve Harry in bazı eşyalarını Harry in çantasına koyuyordu bile.
"Harry senin eşyaların bu kadar az değildi."
"Malfoy un kıyafetlerini daha çok giyiyorum o yüzden."
"Varoş Malfoy."
Ron un söylenmesiyle Harry istemsizce gülmüştü. 3 hafta nın ardından ilk defa gülüyordu.
Hermione, Harry i yerden kaldırdı ve kolundan tutarak ilk başta hızlıca ama sonradan hamile olduğunu hatırlayıp yavaşça yürümeye başladılar.
Ron da çantayı sırtına takmıştı onları takip ediyordu. Üçü de merdivenden aşağı indiler.
••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.