Ismét

246 30 17
                                    

A házban két emelet van. A földszinten konyha, nappali és egy mellékhelyiség. Az első emeleten két szoba és egy tágas fürdőszoba, végül pedig a padláson egy újabb hálószoba van kialakítva. 

A ház színei közt a fehér és a barna dominál. A bútorok leginkább fából készültek, és a falak is falapokkal vannak fedve.

A lépcsőkön felfelé menet, családi képekkel díszítettek az itt lakók, amik igazából nem igen érdekelnek. Semmi különös nincs egy emberi családban. Mind ugyan olyan. Oda se kellett néznem, hogy lássam hányan élnek itt. Két gyerek és két felnőtt. Abból két nő és két férfi. Tipikus.

A konyhában minden fajta unalmas kaja. Zöldségek és aznapi maradékok. Semmi ínyencség. Démon vagyok, nekem kaja se kell az életben maradáshoz, de ez nem jelenti azt, hogy nem szeretek néha enni valamilyen emberi kajákat. A kedvencem talán az emberi ételek közül, az a répa. Leginkább nyersen. És most is azt kerestem, de pechemre ez a család leragadt a reteknél.

A fürdőben semmi izgit nem találtam, a nappaliban pedig egy régi tévé porosodott. Talán 2200-as gyártmány lehet. Minimum 23 éves. Ki használ manapság ilyet? És én miért pont egy ilyen elmaradott családi házat választottam ki? Ha már potyán lakok valakik házába, legalább legyen stílusa.

Az első emeleti hálók egyikében két szülő aludt békésen, míg a másikban egy olyan 20 év körüli lány, aki nem éppen nézett ki rosszul. Lenge pizsamája vékony, darázs derekára simult. Világos combjaira rá világított a hold fénye, mi szőke haján is megcsillant. Álljon meg a menet! Szőke??? De hát nem néz ki külföldinek. Keverék lenne? De hát abból is iszonyat ritka az ilyen.

Perverz gondolataim egyből utat törtek maguknak és ezer féle lehetőséget játszottam le fejben, hogy hogyan is bánnék el ezzel a gyönyörű testtel. Kész istennő.
Ha már nem kell tovább menekülve bujdosnom, szívesen vissza térek majd ebbe a házba, és megjutalmazom tudatlan megmentőmet, kamatostul.

Szívem szerint egész éjszakára ennek a csodás alaknak a szobájában maradtam volna, azonban hajthatatlan kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, hogy vajon a bájos leány testvére is ilyen csodás teremtés e.

A padlásra érve egy kamaszt találtam az asztalánál elkenődve. Még csak meg se fürdött, és úgy nyáladzik mély álomba merülve a kemény falapon. Nővérével ellentétben az ő hajkoronája fekete, kezeinek hála, miken a fejét pihenteti, vastag keretes szemüvege ferdén áll rajta. Gomba haja félig szemébe csúszva, ajkai pedig aprót elnyitva egymástól, min csillogó nyála csorog kifelé.

Ch. Egyértelműen az első szülött örökölt minden szépséget, mégis emlékeztet valakire ez az alak. Persze Ő nem lehet, hisz ég és föld kettejük közt a különbség.

Egyértelműen a lány lesz az enyém. A nyomi kocka gyereket, meg a szüleit pedig valami rusnya halál éri majd. Bááár, ha az édesanya pont olyan csodás, mint a lánya, akkor máris átgondolom a dolgot.

Félre ne értsétek nem vagyok egy nagy perverz disznó, aki mindenkire rá mozdul de azért nekem is megvan a múzsám és mint egy villámcsapás, olyan hirtelen ért az a bombázó is az ágyban.

Na de elég legyen ebből. Nem áradozhatok egész este egy ember lányról. Lassan felkel a nap és mivel a pokol kutyák nem akadtak rám, így jobban teszem ha emberek közt maradok egy ideig. Ez a ház pedig tökéletes.
Nem szoktam lassú gyilkosságot csinálni mert túl sok idő és úgy nem olyan élvezetes számomra, de hát most végül is épp az a lényeg hogy feltűnés nélkül üssem el az időt.

𝕐𝕖𝕤 𝔻𝕒𝕕𝕕𝕪 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Onde histórias criam vida. Descubra agora