- Minden napos -

118 27 0
                                    

A plafont bámulom.
Sötét van.

A fejemben ugyan az ismétlődik: Megölted!

Nem tudok tükörbe nézni.
Egy szörnyeteg lettem.

Lemondtam a dílerkedésről és ezzel együtt a drogokról is. Az elvonási tüneteim mégsem annyira elviselhetetlenek mint a fejemben üvöltő hangok és a testemben érzett fájdalom és üresség.

El akarok tűnni a föld felszínéről, a többszöri öngyilkossági kísérleteim viszont mind balul sültek el. Mikor vízbe akartam fojtani magam, noona rám nyitott. Mikor a konyha kést akartam a torkomba állítani, hogy az ottani ütőerem elvágásával fél perc alatt elvérezzek, apám kiabált, hogy szüksége van a késre, mert fel akarja vágni a húst. Mikor le akartam ugrani a tetőről, pont egy olyan épületet sikerült kifognom, amin buli volt és az egyik idióta vissza fogott. Mikor vonat elé ugrottam, a szerelvény időben megállt, valami hiba miatt és a hajam szála se görbült. Gyógyszerekhez már nem nyúlok, mert a túladagolás dorogozásnak számít, és ha nem veszek be elég pirulát, vagy nem fecskendezek be elég violint, amit talán könnyebben tudnék szerezni, akkor megint be lennék állva, és azt nem vállalom. A végén megint megölök valakit.

A szavaimra, sőt a gondolataimra is nagyon ügyelek, és ha belegondolok napok óta max 1-2 hang, vagy szó hagyhatta el a számat. Persze elég nehéz figyelni a gondolataimra, mikor az idejét se tudom, hogy mikor aludtam utoljára.

Jungkook napi szinten eltűnt ugyan abban az időben, majd pár perccel később ismét megjelent és egyébként végig a szobámban volt. Néha megszólalt és rombolta a már eleve romokban heverő önbecsülésemet.

-Őszintén...-kezdek bele, mi igencsak meglepi a démont és egyből rám figyel. -Te akadályozod meg, hogy meghaljak? Hogy tovább élvezd a szenvedésen? -teszem fel a kérdést, amin már jó ideje gondolkodom.

-Megakadályozni? -nevet fel harsányan. -Nagyon sokat gondolsz magadról. A szenvedésedből erőt nyerek, ez igaz. Olyan mint a vámpíroknak a friss vér. Életfeltételem, erőforrásom és minden démon rászokik ha egyszer megtapasztalja. De egy idő után unalmas. Nem bántam volna ha sikerül az öngyilkossági kísérleteid valamelyike, mert csak elmentem volna egy másik emberhez akit kínozhatok. Elsőként talán a nővéredhez. Baromi jó csaj.

-Várj! Vámpírok is léteznek? -ragadom meg a lényeget.

-Ahj. -sóhajt nagyot a démon. -Nem, nem léteznek. Ez csak egy hasonlat volt. Tanultad már a szó jelentését a robottanárodtól, nem?

-Tudom mi az a hasonlat. De...áh, mindegy, hagyjuk. Túl öreg vagy ahhoz hogy felfogd.

-Öreg? -háborodik fel. -200 vagyok, és olyan jól tartom magam, hogy maximum 110-nek lehet nézni!

-200? 300-nak néztelek. -próbálom leplezni csodálkozásom. Valójában nem tudtam volna megtippelni hogy mennyi lehet. Az ember külseje olyan mint egy körülbelül 26 évesé, a démon alakját meg nem tudom mihez hasonlítani, úgyhogy nincs miről beszélni.

-Haha! Addig nem is él egy démon sem. -nevet fel "tudatlanságomon", de ezzel elég érdekes információt adott ki. Ha most 200 éves, és 300 éves korukig nem élnek a démonok akkor már bőven túl van az élete felén.

-Tehát elismered, hogy öreg vagy. -vigyorgok diadalmasan.

-Mi? Dehogy. Még van vagy...50 évem hátra.

-Nem mondtad túl magabiztosan.

-Mert sose tudhatod hogy mikor halsz meg, nem? Te mondjuk ebben az évben fixen megfogsz, mert nem vagyok türelmes fajta, én meg ha elég jól rejtőzködöm, a kicsattanó formámból megítélve elélhetek még 50 évig. -magyarázza, de több dolog is van monológjában amihez van hozzászólni valóm. Kezdjük a fontosabbal:

-Először is: Mi van? Ebben az évben ki fogsz nyírni? De hát addig már csak 4 hónap van! Miért nem mondtad hamarabb, hogy ez a terved? Még el akarok jutni a tengeren túlra! Programozói melót akartam a központban szerezni és ha elég pénzt össze tudnék spórolni, galaxis túrára akartam elvinni a családom! Látni akartam a tejútrendszert élőben!

-Több napja próbálod megölni magadat, és komolyan kiakadsz amiért 4 hónapon belül ki akarlak nyírni? -vonta fel egyik szemöldökét és mondjuk jogosan. De miért mondja el hogy meg fog ölni? Ennek semmi értelme.

-Igaz. De mit is mondtál a megölésem után? Minek kell elrejtőznöd? Démon vagy és állításod szerint a legerősebb.

𝕐𝕖𝕤 𝔻𝕒𝕕𝕕𝕪 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ