1.BÖLÜM

609 28 16
                                    

Yutkunamıyordum annem ve babamın iki yıl önceki kanlar içinde yerde yatıkları gözümün önüne geldi, Hayır Leya ağalamicaksın şu an değil. Gözlerim dolmuştu kafamı kaldırıp Yağıza baktım onunda gözleri dolmuştu, her ne kadar dik durmaya çalışsada benim gözlerim dolsa Yağızında dolardı,ben ağalasam oda ağalardı... Telefonum iki üç kez çalmıştı ama umursamadım. Bu mektupu yazan benden ne istiyor neden yardım etmek istiyor yada bu bir tuzakmı kafamda onca soru dönüyordu ama hepsi cevapsızdı cevapları bu mektubu yazan kişideydi...Telefonum bir kez daha çaldı firmadan arıyorlardı Yağız bana döndü ve şöyle dedi
İptal edeyimi Leya iyi değilsin.

Ben hiç bir zaman iyi olmadım ki Yağız...
İptal etme gidicem...

Eminmisin Leya, dedi Yağız.
Eminim.! Dedim.

Ayağa kalktım odaya gittim yatağımın kenarını tutum nefes almakta zorlanıyordum ağalamicaktım şu an değil şu an olmaz... Derin bir nefes aldıktan sonra zorlukla kalkıp giyindim.
Arabaya bindim az kalmıştı ne ben nede Yağız bir kelime dahi etmedik yol boyu ikimizde susmayı tercih ettik. Firmanın önene geldiğimizde yine yüzüme o sahte gülümsemeyi koydum. Yağız arabanın kapısını açtı, indim başım dönüyordu bu yüzden Yağızın koluna girdim. Yağız bana döndü ve şöyle dedi
İyi değilsin işte dedim sana hadi gel gidelim hastaneye böyle olmaz.
Yağız iyiğim, dedim ellbete yalan söylüyordum buna kim inanır?.

Bizi karsılamaya önümüze bir kaç adam geldi. Hiç birine bakmadım içeri girmeden önce sağa tarafa baktım bir adam gördüm ilgimi fazla çekmişti, yüzü görünmüyordu fakat o Ela gözleri parlıyordu uzun süre baktım ona gözlerimi hiç kaçırmadan, dalmıştım...

Leya, Leya iyimisin dedi,yağız

İyiğim dedim gözlerimi zar zor o adamdan kaçırarak.
İçeri girdik, çekimimimi yapmıştım artık çıkıyorduk, kaç saattir o adamın Ela gözleri aklımdaydı neden aklımdan çıkaramadım? Kimdi o ? Yine aklımda delice sorular dönüyordu.

Eve gelmiştik odaya gidip üstümü çıkarıp pjemalarımı giydim, kapı çaldı Yağız odadan çıkmamı söyledi, kapıyı yağız açtı elinde bir mektupla odama geldi, hemen mektupu alıp açıp okumaya başladım.

SEVGİLİ LEYA
Yorgundun, bugün öbür günlerden daha yorgundun iyi dinlen.
Ela gözlerim sadece senin gözlerinle buluşunca parıldıyor...
             
              ELA GÖZLÜ ADAMDAN YEŞİL GÖZLÜ KADINA

Yağıza baktım oda bana bakıyordu, gözlerimin rengini biliyordu, bugün gördügüm o ela gözlü adam oydu, ona yakındım çok yakındım, ama sadece gözlerimiz buluştu...

Yağıza döndüm ve şöyle dedim, bulalım şu adamı Yağız.

Leya bu adamı bulmak zor olucak zeki birine benziyor,dedi Yağız.

Yarın, görüşmek istediğimi söyle.

Yağız şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
Biraz daha bağırdım, aynı cümleleri tekrarlarken.

Leya onu tanimiyorken nasıl bu istediğini gerçekleştirebilirim?

Yağız, bizi izliyor bu dediğimi o gerçekleştirecek, dedim gülerek.

Kızım korkulur senden,dedi yağız gülerek.

Telefonuma mesaj geldiği beklediğim o mesajtı ondan geldi.

SEVGİLİ LEYA
Ah anlıyorum ki beni çok özlemişsin. Yarın saat 02:00'da adamlarim seni alacak..
Ela gözlü adam..

Yağız bana şaşkınlık bakıyordu.

İstediğim şey olur istediğim dakka, dedim sırıtarak.

Yağız geç oldu yatalım, bundan böyle hayatımızda aksiyon bol olucak,dedim.

Tamam iyi geceler Leya,dedi yağız.

Umarım iyi olur gece,dedim.

Odama gittim,yatağıma uzandım,bir sağ bir sola döndüm olmuyor uyuyamıyordum bunun asıl sebebi neydi? Elime telefonu aldım bugünkü reklamdan sonra sosyel medya patlamıştı, beni seviyolardı ve bunu bana hisetiriyorlardı bu beni mutlu ediyordu. Keşke annem ve babamda bunu görebilseydi...

Saat 03:00'dü ve ben hala uyanıktım, gözlerim tam kapanmışken kapı çaldı, gecenin bu saatinde kim ki ?
Yağız koşar adımlarla odama girdi, asla kapıyı çalmadan gitmezdi ama şu durumda kapı ikimizinde umrunda değildi.

Leya saldırıya uğruyoruz, dedi yağız.

Ne nasıl kim? Yağız biz bu işin altından kalkamicaz, dedim korkulu bir sesle.

Sakın odadan çıkma ne olursa olsun. Dedi yağız.

Kapıyı kırmak üzerelerdi.

Yağız çoktan odadan çıkmıştı, ayağa kalktım pencereden bakacaktım ki pencerem kırıldı, istemeden çığılık attım yatağımın kenarına oturdum.

Dakikalar sonra kapım açıldı, iri yapılı bir adam karşımda duruyordu, elinde silah...
Ayağa kalktım, seni öldürmek hep hayalimdi Leya. Dedi adam.

Yutkundum...
Silah sesi geldi, karsımdaki adam yere yığıldı. İçeri yüzü örtülmüş sadece gözleri gözüken biri girdi,
Oydu Ela gözlerinden anladım yine parıldıyordu...

Sevgili Leya bak daha erken görüştük. Dedi sırıtarak.

Adım sesleri geliyordu yanıma yaklaştı, belimi tutu, sıkı tutuyordu fakat acımıyordu. Beni kendine doğoru çekti vücütlarımızın arasında mesafe yoktu tek bir vücut halindeydik.
İlk temas fazla yakın olmuştu...

Odadan çıktık. Kapıya doğoru giderken hissettim sanki biri arkamızdan bana silah doğorultmuştu...

Ver kızı, dedi arkamızdan silah doğorultan adam.

Adama bakıyordum.

Ver kızı yıların hatrı var sana birşey yapmak istemiyoruz, ver kızı yoksa seninde kabusun oluruz, dedi sert bir sesle adam.

Ela gözlü çocuk bana baktı,beni verecek gibi baktı o anki kalbimin atışları çok baskaydı yaşamam onun elindeydi...

Elini belimden yavaşca çekti, buda vereceğinin en büyük kanıtıydı...

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin