Bu sefer o tebessüm işe yaramayacak güzelim. Dedi çağan oldukça ciddi ifadeyle.
Elimdeki su silahını yüzüne doğru fışkırtım ama mafya ya beyefendi yapacağım hamleyi tahmin edip kollarımı tutu, tutuşu sıkıydı ama acıtmıyordu.
Hep bir oyun hep bir kaçma. Dedi
Kaçmıyorum. Dedim kararlı bir şekilde ama kaçıyordum bunu bende oda iyi biliyorduk.
Kaçıyorsun.!
Cevap vermeden Berat ikimizede su sıkıyordu, Çağan bıkınlıkla nefesini verip ona döndü.
Ama yani oyun da da yapılmaz aile var aile, dedi Berat ciddi ama eğlenir bir ifadeyle.
Elimdeki nin su değilde kan akıtmasını istemiyorsan sus. Dedi çağan ciddi bir ifadeyle.
Berat masumlukla tebessüm edip geri adım attı, Çağana su fışkırtıp var gücüyle koştu.
Çağan sinirle nefesini vererek bana döndü.Kaçışına son verecez, güzelik. Diyip Beratın peşinden gitti.
Hepimiz oldukça ıslanmıştık ama çok eğlenmiştik. Bugün özgürdük bugün bir şeylere karar vermiyorduk sadece gülüyorduk. Gün boyu çok iyi geçmişti o kadar güzel bir gün olmuştu ki...
✯✯✯
Eve gelmiştik yorgunluktan direk herkes bir koltuğa uzanmıştı, Demir de gelmişti bizle. Yağızla gün boyu sadece bakışmıştık.
Aranızdaki şeyi haledin birbirinize düşman değil, sizi bu hale getiren kişilere düşman kesilin. Dedi Demir bir bana bir Yağıza bakarak.
Düşmanım en azından düşünüyor. Dedi Yağız bana bakmayarak.
Bende mi kötülüğünü düşüneyim?
Sen düşünme Leya sen beni düşünme. Dedi Yağız bana bakarak.
Daha fazla konuşsaydım ağlarım diye korkuyordum kalbinide kırabilirdim nefesimi verip ona baktım.
Git Yağız Bileti kestim ben burda bu oyun son verene kadar ben burdayım ya ölü yada diri. Ama sen yoksun artık yurtdışına git hayatını yaşa kaybedek bir şeyin kalmadı nasıl olsa. Dedim ona bakarak.
Yaptığı şeyin çok sonra farkına vardı sanki yüzüme kırgınlıkla baktı.
Ne? Nereye gidiyorum? Leya ben gidemem hayır ailemde sensin ablamda sensin.
Dedi sanki ölmemi isteyen o değilmis gibi.Güldüm hatta kahka attım iyice psikopat olmuştum.
Ölmemi isteyen sendin Yağız, dedim kahka atmaya devam ederek. Demir, Çağan kahkamı garipsemediler çünkü onlara benzemistim. Beratın gözleri fal taşı gibi açıldı.
Berat içinden geçirdi,
Aq yılardır mafya olan ben değil o sanarsın.Yağız kalktı ayağa yanıma geldi.
Özür dilerim Leya ben cidden kendimde değilim farkında değilim babam annemin katili olduğu gündü. Ben artık nasıl hareket edeceğimi bilemiyorum. Yapma beni sensiz bırakma...Yağız kardeşimdi.
Kalktım sarıldım ona sıkıca oda sarıldı ağlıyordu...
Kulağıma fısıldadı.Ölsemde kendimi afetmem.
Yeter ama şu kelimeyi bırak, dedim bende onun kulağına fısıldayarak.
Ohh be sonunda valla bezdik, dedi Berat.
Sanarsın ne yaptın, dedi Yağız ona bakarak.
Telefonuma bildirim geldi, Aynı zamanda Çağanın, Beratın ve Yağızında telefona bildirim geldi. Elime alıp baktım bilinmeyen numara.