9. BÖLÜM

243 18 1
                                    

Harun...

O anki refleksle Çağanın kolunu tutum.

Adam önüne döndü ve şöyle dedi.

Hoşgeldiniz.

Harun?

Bunu dememle beraber karşımızdaki adam kahka attı.

Çok mu benziyoruz ya, Ben Demir Atalar Harunun ikizi malesef...

Oha ya bu kadar mı benzerler diye söylüyordum içimden.

İkizimi?
Çagan niye bu kadar şaşırmıştı ki?.

Açım ben ya, dedi yağız yine saçmalayarak.

Bunca yıl Harunla beraberdim ama ikizinin olduğundan hiç bahsetmedi, dedi çağan sanki söylememesi gereken bir şey mis gibi sonradan sustu.

Bunca yıl? Dedim çağana bakarak.

Evet bugün çok garip şeyler olucak bundan eminim...

Herşeyi anlatacam AK. Dedi Demir soğuk sesiyle.

Sizde genetikmi şu çocuğun ismini düzgün söylememek. Dedi yağız ciddi sesiyle.

Aslında evet haklıydı ama şu an konu bu değil.

İyi olur. Dedi çağan, Demire soğuk sesiyle.

Birbirlerinden pek hoşlanmadılar orası kesin.

Yemek yiyelim beraber, dedi Demir.

Çok iyi olur, diye hemen söze atladı yağız.

Sağol aç değiliz, dedi çağan aşırı soğuktu.

Ben açım-
dedi yağız demesiyle beraber benim onun kolunu cimciklemem bir oldu.

Anlıyorum güvenmiyorsunuz ama zamanla bunu aşacaz, dedi Demir sıcak bir ses tonuyla.

Hepimiz koltuklara oturmuştuk.

Dinliyoruz, dedi Çağan.

Harun o piç herif malesef benim ikizim ve kardeşim fakat ben onu öyle görmüyorum. O iğrenç bir insan, ben onun o iğrenç işlerinde hiç bir zaman olmak istemedim bu sebepten dolayı beni öldürmeye kalktı defalarca. En sonkinde beni bir adamına verip öldürmesini söyledi, fakat adam bunu yapmadı ama o bunu yaptı sanıyor ben yıllarca ölü olarak yaşadım o şu an beni ölü sanıyor. Yıların intikamını almak istiyorum! Dedi. Demir tek nefeste.

Ürpertici öz kardeşine bunu yapan bize bir şey yapmaktan çekinmezdi...

Senden bahsetmeme nedeni buydu demek ki, dedi çağan.

AK, seni tanıyorum sen beni yeni tanımış olsanda. Bir Dosya var o dosyayı bulursak Harun biter Rus mafyalarına vermemiz yeterli olur. Fakat bu dosyayı Harundan önce bulmalıyız. Dedi Demir.

Bulucaz! Dedi çağan kararlı ses tonuyla.

Demir bana döndü, gözleri hafif çekikti, uzun boylu saçları dağınık çekiciydi.

Özür dilerim demin ağazımdan yanlış bir kelime çıktı, dedi masum bir ses tonuyla.

Sorun yok unutum bile, dedim sıcak bir tebessümle. Harunu bitirmemize yardım edecek tek insandı.

Çok daha güzelmişsin Leya. Dedi bana hayranlıkla bakarak.

Teşekkür ederim, dedim.

Çağanın bakışları Demirin üstündeydi her an üstüne atlicakmış gibi bakıyordu.

Saatlerdir sohbet ediyorduk Haruna hiç benzemiyordu oldukça kibardı.

Artık daha sık görüşecez senin gibi bir güzelliği daha sık görmek ne güzel, dedi Demir bana bakıp sırıtarak.

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin