27. BÖLÜM

64 8 20
                                    

~Yazarın anlatımıyla~

Doktorun sözleri Çağanın kafasında yankı yapıyordu, Leyada pek farklı sayılmazdı bu kısa zamanda Demir abisi olmuştu, Beratla çok konuşmuşlukları olmazsa bile kanı ısınıyordu ona. Şimdi ise doktor karşılarına geçmiş hastayı kaybettik diyordu. Küçük bir kurşun bir insanın hayatını elinden alabiliyor.

Yağız ise ölenin hangisi olduğunu merak ediyordu, Yağız bir ortama uyum sağlayabiliyordu kolayca. Demirlede, Beratlada yakındı hangisi ölmüş olursa olsun Yağızın da içi sızlayacaktı.

Ameliyathaneden bir doktor daha çıktı onun arkasından art arda hemşireler, doktorlar çıkıyordu.

Ve ameliyathane kapısından sedyenin üstünde ayaklarından yüzüne kadar uzanan beyaz bir örtü serilmiş olan kişiyi getiriyorlardı.

Sedye yanlarında durmuştu, Leya yutkunup geri adım atmışken Çağan onun aksine seyrek adımlarla sedyenin yanına vardı, elleri titriyordu Çağanın.
Çağanı ilk defa bu kadar savunmasız görüyorlardı...
Örtüyü kaldırınca herkesin gözünden  bir damla yaş düştü.

Çağanın kalbinin hızı nerde olsa duyulurdu.
Hayatını kaybeden o kişi Beratı.

Çağan, Beratın kulağına eğilip fısıldadı.

Beni affet Kardeşim, sen beni son nefesine kadar korudun ben koruyamadım seni. Hakkım varsa üstünde helal olsun. Sana söz veriyorum iki kardF5
eşimin de kanı yerde kalmayacak.

Çağanın sözleri tüyler ürperticiydi..

Öbür sedyedede Demiri getiriyorlardı, Demirin bilinci kapalıydı.

~Leyanın ağzından~

Demirde çok kötüydü ben kolumdan vurulmustum dayanamıyordum acıdan onu hiç düşünemiyorum. Berat dayanamayıp bu hayata gözünü kapatmıştı artık herşey daha zor oluyordu.

Demiri o halde görünce içim acımıştı, Berat içinde sızlamıştı evet ama Demir için çok farklıydı yanına gittim hızlı adımlarla.

Demir?

Doktor konuşmaya başladı.
Zordu Demir beyin verdiği mücadele doğrusu şaşırtıcı, Hayati tehlikesi devam ediyor bu yüzden yoğun bakımda kalacak.

Başımı olumlu anlamda salladım ve Çağanın yanına gittim, Beratı önünde götürüyorlardı.

Çağan, dediğim gibi dönüp bana sarılmıştı.

Leya kardeşimi götürüyorlar.

Çağan bana zayıf anını göstermişti o her zaman ki dik başlı Çağan yoktu, saklamamıştı kendini benden göstermişti zayıf noktasını.

Sarsılmasına karşılık verdim ve onun kollarında göz yaşı döktüm.

Berat ölmüştü.
Demir ise ölüm eşiğindeydi.

Yağız yanımıza doğru geldi, onun gözleri dolmuştu.

Herşey daha zor olucak artık. Dedi yağız.

Çağan benden ayrılıp gözlerini Yağıza dikti.

Herşey daha zor olucak evet ve biz yıkılmayacagız söz verdim Kardeşlerime ve o sözümü tutacam, yıkılmadım, yıkılmayacağım.
Dedi Çağan kararlı sesiyle.

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin