Cihaz sesi kulagımda yankılanıyordu.
Yağız telaşla yanımaza koştu.Doktorlar odadan çıktı hepsinin üstüne doğru yürüdük.
sakin olun Demir beyin kalbi durdu yapılan müdahale sonucu hayata tekrar döndü, bu geceyi atlatsak normal odaya alacaz. Dedi doktor bir çırpıda konuşmasındanda yabancı olduğu belli oluyordu.
Hepimiz derin nefes almıştık.
Desenize bu gecede uyku yok bize. Dedim Çağana doğru.
Benle Demir içeriyi aradık dosyayı belki bir umut buluruz diye ama dosyadan tek bir iz bile yoktu. Dedi Yağız bize.
Bulacağız onuda bulacağız, dedim.
Beratın cen-
Yağızın sözünü yarıda kesmişti Çağan.Demir uyanınca defnedecez.
Öyle soğuk konuşuyordu ki içim ürpermişti galiba Çağan devri bittiyordu Efe devri başlıyordu.
Ve ben bunu hiç istemiyordum.
๑๑๑
Gece geç saatlerdi benle Çağan hala uyanıktık. Bedenim artık dayanamıyordu çok yorgundum kanlı kıyafetlerimi bile değiştirmemistim, Çağana döndüm oda benimle aynıydı bi Yağız bizden bağımsızdı. Ayağa kalkıp Cama yaslandım Demire baktım, o parmaklarınımı oynatıyordu
Bı dakika gerçekten parmaklarını oynatıyor!Cagana döndüm heyecanla konuştum galiba sesim biraz fazla yüksek çıkmıştı.
PARMAKLARINI OYNATIYOR!
Çağan dediğim şeyle hemen ayağa kalkıp yanıma geldi.
İkimizde umutla cama bakıyorduk.
Gözlerini de yavaş yavaş açıyordu biraz bekledikten sonra gözlerini ağır ağır bize doğru çevirdi. Ağzında oksijen tüpü altında bize gülümsüyordu, parmaklarıyla Çağana doğru işaret çekmişti orda dayanamayıp güldüm, Caganda gülüyordu.
Adam ölüm döşeğinde yaptıklarına bak, dedi yağız arkamızdan.
Ne ara gelmişti? O kadar dalmıştık ki Yağızın geldiğini bile fark etmemiştik.
Demir zorukla parmaklarını oynatıp Çağana doğru gel işareti yapmıştı.
Hain! Bende burdayım yani hıh.
Evet hasta adama trip attacaktım çünkü HAKKETİ.Çağan başıyla onayladı sonra bana döndü, bana doğru eğildi ben kulağıma bir şey söyleyecek diye düşünürken yanağımdaki çukurumdan öptü, sonra ise odaya girdi.
Ne ne naptı o?
NE NEE NAPTI OKalbim yerinden çıkacak gibiydi, nefesim kesilmişti.
Hadi ama böyle gelinmez!
Bu Ela gözlü, kaslı, boylu poslu, mafya, kumral adam kalbe zarardı.
ADETA KALP RİTMİMİ BOZMUSTU.
Leya gözümün önünde bir sevi-
Diyen Yağızı hemen susturmustum çünkü yanaklarım alevleniyordu kızarmıştım muhtemelen.
Demirle, Çağan konuşurken bende geçip oturmustum.
"Yazarın anlatımıyla"