Yüzü yüzüme daha fazla yaklaştı, kalbim o kadar hızlı atıyordu ki duymasın diye dua ettim.
Beni ne hale getirdin sen?
Diye fısıldadı yüzü yüzüme çok yakındı nefesini dudaklarımda hissediyordum.Gözlerimi kapatıp kendimi tamamen agna bırakmıştım ki bı ses duydum.
Noluyor lan? Ayrılın hoop. Diyordu Yağız arkadan bize bakarak.
Çağan geri çekilip küfür ediyordu onun o haline gülmeden edemedim.
Bi şeyler yiyeyim dedim az daha siz birbirinizi yerken şahit oluyordum. Dedi Yağız ciddiyetle.
Çağan kısık sesle konuştu.
Zıkkım olsun.
Ben ise onun bu haline gülmeden edemedim.Ve bir çığlık sesi geldi. Bu ses Demire aiti.
Hepimiz kalkıp koşarak Demirin odasına girdik.
Hiç bir yerde yoktu en son odasındaki banyoya girdik ve Demirin küvvetin kenarında olduğunu gördük.
Demir iyimisin noldu in ordan aşağı. Diye sıralıyordum.
Ya sen bu iri vücudunla orada ne işin var? Kırılacak şimdi mis küvvet. Diyordu Yağız.
Evet Demir o kaslarıyla o cüsse vücuduyla küvvetin kenarına çıkmıştı.
Hayır inemem. Diyordu Demir korkarak onu bu denli korkutan şey neydi?
Artık orda olma sebebini söyleyecekmisin? Diye sordu Çağan.
Demir yutkunarak konuştu.
Hamam böceği var.
Dedi korkuyla.Ne? Ciddi mi?
Ciddi olup olmadığını anlamak için yüzüne bakıyorduk ama gayet ciddiydi.Ne? Dedi Demir
La küçük böcekten mi korkuyorsun sen, böcek seni görse kaçar zaten. Dedi Yağız.
40 tan fazla silahlı adama kafa tutan Demir küçük böcekten mi korkuyor? Diye sordum anlamaya çalışarak.
Bana öyle bakmayın. Dedi Demir kafasını eğerek utanmıştı ve utaninca çok tatlı oluyordu.
İn aşağı ordan koca adam. Dedim Demire.
İnmem! O yaratık burda olduğu sürece asla inmem. Dedi ve etrafına bakıyordu gerçekten korkuyordu.
Ak, atsana. Dedi Çağana tatlı bir şekilde.
Çağan sinsi bir şekilde gülerek karşılık verdi.
Demir korkuyla kocaman gözlerini açıp Çağana baktı.
Sakın bak yatağıma kobra yılanı sok elim kolum bağlı olsun kabulümdür, ama sakın şu böceği üstüme atmak gibi bir hata yapma. Dedi evet gerçekten korkuyordu ve ben buna hala inanamıyordum.
Nerde? Dedi Çağan kastetigi böcekti.
O yaratık beni yemek için yol almıştı sonra ben buraya çıkınca geri döndü kapının arkasına bak oralardadır. Dedi Demir ciddiyetle.
Ben ise dediği şeylere gülmeye başladım.
Yagizda gülerek konuştu.Yemek mi? Küçücük böcek kocaman adamı yiyecek öyle mi? Diye söylenip gülüyordu.