Çağan kendini geri çekince Demir bana döndü.
Leyacım açsan çekinmeden yiyebilirsin. Yüzünde masum bir bakış oluştu, ben daha cevap vermeden çağan atıldı.
Leya, sadece Leya! Nefesini hızlı alıp verirken ben bu sefer ona doğoru eğilip fısıldadım.
Sen niye bana güzelim diyorsun? Yüzümde kibirle karışık bir tebessüm oluştu.
Oda bana doğoru dönünce dudaklarımızın arasında yok denilecek kadar az bir mesafe kalmıştı. İkimizde büyülenmiş gibi birbirimize dalmıştık. Kaç dakika böyle kaldık bilmiyorum ama Yağızın sesiyle kendimize gelmiştik.Hopppp yani biz varız bunu sürekli hatırlatmaktan bıktım be ya. Diye söyleniyordu yağız.
Kendimi geri çektim çağanda aynı şeyi yapmıştı herkes bize bakıyordu aşırı utanmıştım.
Biz artık kalkalım. Ciddiyetle konuyu değiştirerek dedi Berat.
Kalmanızı çok isterdim ama ısrarda etsem cevabınızın hayır olucağını biliyorum bu yüzden pek bir şey demicem tekrar göeüşmek üzere. Sakin sesiyle karşılık verdi Demir.
Kapıya kadar bizimle eşlik ettikten sonra içeri girdi.
Bizde arabaya doğoru ilerlerken çağana bakmadan ona sordum.
Nereye gidiyoruz? Merakla vereceği cevabı beklerken bana cevap vermeden arabaya bindi.
Kafamı kaldırıp ona baktığımda göz işaretiyle gelmemi söyledi. Bende dediğini yaptım.
Yağızın yanına oturdum elbette unutmadım Yağızın, Demirin evinde yaptıklarını.
Yağıza dönüp o bakışımı attım oda bana dönüp şöyle dedi.
Leya yemin ederim atlarım arabadan. Ciddiyetle söyleyince Berat ve çağan bize döndüler anlam vermeye çalışırken ben bağırdım.
Berat önüne bak kaza yapacaz!
Yaşadığım şeyler oyun değildi senaryo veya sahne değildi bizzat kaderim, hayatımdı. Belkide kader değildi ben kendimi o şekil avutmak istiyordum. Ve her şekilde tedbirli olmamız gerekiyordu.
Sakin ol Leya. Berat bunu dedikten sonra Tekrardan önüne döndü.
Kulübeye gelmiştik muhtemelen eşyalarını toplicaklardı bizim yağızla zaten pek bir şeyimiz yoktu. Bugün eve gidip bir kaç bir şey almam gerekiyordu alış veriş için zamanımız olduğunu sanmıyordum.
Arabadan indik kulübeye doğoru ilerledik. Bu sefer Berat sordu.
Nereye gidiyoruz?
Eve.
Çağan ev dediği gibi Beratın gözleri fal taşı gibi açıldı.
Ne, ne evi? Niye bu kadar şaşırmıştı ki?
Bizim ev Berat. Gayet sakin ve net sesiyle karşılık verdi çağan.
Berat donup kalmıştı niye bu kadar şaşırdı bir bilsem.
Çağan bi gelsene konuşalım. Dedi Berat ve Çağanın kolundan tutu.
Çağan bir şey demeden gitti.
Leyaa, Leyaaaa. Kulağımın dibinde bağaran yağıza döndüm.
Efendim Yağız efendim!
Gidince bana haber ver biraz uzanıcam. Diyip koluyla bana omuz atar gibi yaptıktan sonra gülüp gitti. Bizim anlaşma şeklimiz böyleydi deliydik galiba.
Peki. Diyip gülümseyip bende onun bana yaptığını yaptım.
Kulübe türü olduğumuz yerde üç oda vardı. Birinde yağız kalıyor birinde ben birinde de çağan ve Berat, odalar yan yanaydı.
Kaldığım odaya doğoru ilerlerken çağan ve Beratın konuştuğu odanın kapısı hafif açıktı.
Hayır Leya saçmalama off çağanı ilgilendiren konuları niye bu kadar merak ediyordum offf.
Kapıya hafif yaklaşıp dinlemeye başladım.
Beratın sesini duydum.Çağan saçmalama o evi sadece ben ve sen biliyoruz sen bırak bilmeyi onları eve getirelim diyorsun! Ne kadar tanıyorsun ki? Berat bayağa telaşli konuşuyordu haklıydı.
Berat ben değilde sen saçmalığıyorsun gibi geliyor. Ne yapabiler eve Allah'ına televizyonumu çalacaklar yada sabah kalktığında evde hiç bir şey yok mu. Biz değilde onlar bizle geliyor diye şaşırmalısın. Ne kadar tanıyorum konusunada gelirsek 10 yıldır.
Çağan, Harun var peşimizde bilmem anlıyormusun Harun. Normal bir mafya değil HARUN. Bizi biz bize bırakan kişi.
Berat harun ismini o kadar bastıra bastıra söylüyordu ki ürpermemek elde değil.
Dinlemeyi bırakıp Yağızın yanına gittim.
Yağız yağız! İki üç kere adını tekrarladıktan sonra gözlerini açıp yeşil gözlerime baktı.
Gidiyormuyuz?
Yağız başka evlere bakalım sadece ben ve sen bilelim oraya gidelim burda kalarak insanları rahatsız etmeye hakımız yok.
Leyam sakin ol gel otur bi.
Yağızın yanına oturduktan sonra elerimi saçlarıma geçirdim.
Leya gidelim yurt dışına gidelim herşeyi geride bırakalım sadece ben ve sen. Ciddiyetle yüzüme bakarak söylüyordu.
Yağız konuştuk bunu senle defalarca, gidemeyiz benim küçüklüğüm anılarım, ailem, evim burda ben gidemem. Dedim yüzüne bakarak.
Tamam haklısın ben her yere uzak bir ev bakacam korumalarda tutarız sen merak etme. Ama bu ani gitme kararını konuşacaz senle. Dedi ve tebessüm etti.
O benim ikizimdi beni anlıyordu.İkimizde odadan çıktık. Çağan ve Berata oradaydı ve ben hiç bir şey demeden çağana döndüm yüzüne bakmadan şöyle dedim.
Biz gidicez herşey için teşekkür ederiz başımızın çağresine bakabiliriz. Deyip hemen arkama döndüm.
Bir el kolumu tutup kendine doğoru çevirmişti.Yine ve yine yüzümüzün arasında az bir mesafe kalmıştı bu sefer kendimi geri çekmeye çalıştım ben bunu yaptıktan sonra o beni kendine daha çok çekti ela gözleri, yeşilimle buluştu.
Kimse bir yere gitmiyor bu yola beraber başladık beraber bitirecez. O kadar kararlıydı ki bu kararı gözlerinden bile belli oluyordu ona karşılık vermek imkansızdı.
Ama- sözümü yarıda bıraktı yüzüme dahada yaklaştı.
Bir yere gitmek yok Bebeç.Bebeç mi?
Tamam, fısıldayarak dediğimde yüzünü yavaş yavaş geri çekti.
Yağıza dönüp bakıştık hayret ilk defa aile var dememişti.
Hadi gidelim, dedi Berat. Her ne yasandiysa odada ikna olmuştu.
Biz eve gidip bir kaç eşya almamız lazım. Dedim çağan ve Berata bakarak.
Tamam.
***
Ben ve yağız hızlı adımlarla eve doğoru adımladık.
Leya dikkatli olalım magazine falan yakalanmayalım (Y)
Haklısın elimizden geldiği kadar hızlı olalım dedim yağıza karşılık vererek.
Anahtarla kapıyı açıp içeri girdik, içeriye doğoru adımlarken karşılaştığımız manzara karşısında şok olmuştuk.
NASILSINızzz
Yağızın ciddi olduğu bir sahnemi 😱
Kalplendiniz 🤍❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤💕💞💓💗💖💝💘💟♥️❣️🫀