Bir sağa bir sola dönüyordum fakat uykum yoktu beni huzursuz eden bir şey vardı uyumam gerekiyordu ama uykum zerre gelmiyordu. Telefonu tekrar elime aldım arama kısmına girdim.
"Güzeliğimm" yazısıyla uzun uzun bakıştıktan sonra aramak yerine mesaj attım.
Nasılsın?
Çok beklemeden geri dönüş gelmişti fakat mesaj değil arama gelmişti açarsam herkesi uyandırırım düşüncesiyle hemen geri mesaj attım.
Bir kaç dakikaya açacam.
Yatağın üstünden kalkıp kapıyı yavaşça açıp merdivenlerden aşağı inip mutfağa geçtim. Olabildiğince sesiz olmaya çalışıyordum mutfağa geçip Nazlıyı aradım çok geçmeden açtı.
Leyam çok özledim seni. Nazli cümlesini bitirince derin bir nefes aldım çok özlemiştim onunla dertleşmeyi her sesini duyduğumda yaşadığım şeyleri baştan sona anlatmak istiyordum ama yapamazdım ben anlattığım gibi Nazlı yanıma gelecekti ben bu kötülüğü ona yapamazdım onun bir hayatı vardı ben bunu elinden alamazdım onu her ne kadar özlesemde.
Bende özledim seni. Diyebildim kafamdaki düsünceleri silerek.
Nasıl gidiyor? Sektördede seni hiç göremiyorum ara mı verdin?
Nazlım beni boşver sen nasılsın?
Leyaa! Boşvermiceğimi çok iyi biliyorsun.
Nazlı bağırsağada sesi az çıkıyordu bu yüzden sesliye verdim.
Havalar nasıl? Dedim konuyu değiştererek
Nazlı tam karşılık vereceken mutfağa biri girdi gözüm direk kapıya kaydı gelen yağızdı ve bana imalı şekilde bakarakooo sevgili yapıp gece gizlice konuşma, dedi imayla Nazlı yağızın sesini duyup adeta dona kalmıştı. Nazlı sesinin seslide olduğunu bilmiyordu 20saniye sonra konuştu.
Leya ben seni sonra arıyayım.
yağız, Nazlının sesini duyunca zar zor yutkunarak bakışları bana döndü, bakışları o kadar derindiki içinde nerdeyse boğalacaktım.
Ben bilmiyordum su içmeye gelmiştim. sesi aniden donuklaştı kapıya doğoru yönelip gideceken arkasından seslendim.
Yağız! derin nefes alarak bana döndü bana bakınca devam ettim.
dur lütfen. yalvarır gibi ona bakınca derin nefes alıp olduğu yerde durdu. Telefondan ses geldi bu sefer.
Leya işim var ben seni sonra ararım, Nazlının sesi titriyordu.
Nazlı lütfen. Karşı taraftanda nefes sesi geldi oda derin bir nefes almıştı. Şu an ikiside bu duruma hazır değildi belki ama fazlasıyla kaçmışlardı. Adımlayarak Yağızın karşısında durup telefonu ona yaklaştırdım.
Yetmedi mi? dedim ikisine fakat ikiside tek kelime etmeyince tekrar konuşmaya başladım.
Yılardır kaçtınız, yılarınız gitti. Yetti bence, Ölüm var yapmayın... son cümleyi Yağıza bakarak söylemiştim. Uzunca ikiside sustu sonunda Nazlı konuştu.
Ben istemezdim aşka kapıları kapatmaya, ben istemezdim hayatımı bir hiç uğuruna mahfetmeye Allahtan erken farkına vardım senin o yetter dediğin yılarda ben hayat buldum Leya...
Bu Nazlı değidi.
Hiç uğuruna mı? dedi yağız gözleri kızarmıştı ve devam etti.
Hani beraber geçirdiğimiz günlerde huzur buluyordun neden kandırdın o zaman neden yalan gözlerle baktın? Yağız daha fazla devam edemeyeceğini anlayınca derin bir nefes alıp sustu.
Seninle geçirdiğim her şey için sonuna kadar pişmanım Allah belamı verseydi seninle geçirdğim zehir günleri unutabilseydim. Sen sevgimi haketmeyen iğrenç birisin... Bunları söyleyen Nazlımıydı bu kadar acımasızmıydı? araya girmek istemiyordum artık yüzleşmeleri gerekiyordu...
İğrenç biri öylemi? haklısın ailesinin bile sevmediği bir kıza fazlasıyla değer verdiğim için iğrenç biriyim, babandan, annenden görmediğin sevgiyi ben sana verdim kızım senin için birden çok kişi oldum ben. Benim sana verdiğim sevgiyi başkasından nah bulursun. Seni baban sevmemiş kalkıp benim sevmemi bekleme!
Hayır bu Yağız değildi, hayır bu Nazlı degildi. Birbirlerini zaaflarından vuran iki yabancılardı...
Yağız son sözünü söyleyip çıktı zaten başka ne diyebilirdi ki.
Leya üstüne gitme haklı beni babam sevmemiş omu sevecek? Nazlının sesi titriyordu belkide ağalıyordu son şeeyi dedikten sonra birşey dememe izin vermeden kapatmıştı.
Nazlı telefonu kapatıp derin bir nefes aldı ama bu işe yaramamıştı. Dizlerinin üstüne çöküp hıçkırarak ağalamaya başladı. O bugün bildiği bir gerçeği sevdiği adamdan duymuştu fakat o buna daha çok acı vermişti. Canını yakanın canı olması zordu...
Nazlı telefonu kapatınca Leya derin bir nefes aldı bu olanlardan kendini suçlayacaktı fakat onların bibirlerinden kaçması Leyayıda huzursuz ediyordu ilerde bir seçim hakkı sunulmasından korkuyordu arada kalmaktan... Şu an Yağızla konuşursa arası bozulacaktı bu yüzden odasına doğoru adımladı. Odasının kapısına gelince gözleri Çağanın odasının kapısına kaydı saniyeler sonra o sesle kendine geldi.
İçerisi daha güzel. sesin olduğu tarafa dönünce Çağan kolarını bağadaş yapmış odamın kapısından 3 adım uzak mesafedeki duvara yaslanmış beni izliyordu ve yarım bıraktığı cümlesine devam etti.
Yatağım var mesela iki kişilik, yüzünde alaycı bir gülümseme vardı o alaycı gülümsemesine imayla göz kırpasınıda ekledi.
Kapı kolumu bırakıp ona döndüm bende alayla gülümseyip cevap verdim.
Bunları bana değil yatağa alacığın kişiye söylemelisin.
Doğoru kişiye söylüyorum. Oldukça ciddi fakat bir o kadarda alaycı suratla bakıyordu.
Bu komik olmayan şakalarını havamda olduğumda yaparsan daha güzel didişiriz. deyip ona bakmadan odamın kapısını açıp içeri geçtim fakat tek değildim arkama dönüp beni takip eden çağana dödüm.
Napıyorsun?
odaya giriyorum.
onu biliyoruz. Neden giriyorsun gitsene odana.
Hayır. diye karşılık verdi rahatlıkla.
Demin dediklerinden sonra seni odaya alacağımımı sandın? dedim.
omuz silkip odaya girdi odamın içinde adımlarken konuşmaya başladı.
Demin dediklerimi çok daha mükemel bir şekilde gerçekleştiriz. Ama şu an neyin var onu anlatacan.
inkar edeceken kapımı kapatıp kolumdan yavaşça tutup beni yatağa oturtu krndiside yanıma oturdu.
inkar etme işe yaramaz.
Çağan daha yolun başındayken yoruldum. Ailemi eski yaşantımı özlüyorum... bir sürü şey dedim bunları derken ağaladığımın farkında bile değildim gözlerimi yumduğumda bir çift kol beni sarmıştı. Çağan bana sarılmıştı bende ona sarıldım ağalayabileceğim kadar ağalamıştım. Ama 2 yılın ardından ilk defa huzurluydum Çağanın kolarında gözlerimi kapatmıştım kokusunu içime çekiyordum garip ama bu bana huzur veriyordu kolarında saatlerce uyuyabilirdim. Çağan bana iyi geliyordu ailem gibi...
Ayss Çarşamba ekranlardayiz Leyoşum varr çünküuu.
İyi okumalar 💞💓