3.BÖLÜM

421 19 3
                                    

Amacı neydi bizi öldürmek mi? Hayır Leya şu an değil şu an
Kafandaki soruları bastırman lazım. Kapıya doğoru giderken kolum kapı koluna çarptı ve çocuk beni fark etti off sakar Leya off odaya girdim karşısına geçtim ela gözlü çocuğun.
Amacın ne bizi öldürmek mi? Neden sendemi onlar gibisin? Aptalca ama sana güvenmiştim.
Kaç tane soru sordum bilmiyordum ama sonuncu sorumda beni susturmuştu. Parmağını dudağıma yapıştırdı sus anlamında. Ve eğilip fısıldadı Ah sevgili Leya nefes al boğulacaksın.

Boğulmamı istemesin çünkü beni sen öldüreceksin dimi, dedim ciddi bir şekilde.
Parmağını yavaşça dudağımdan çekip kahka atmaya başladı.

Ne gülüyorsun, dedim ciddi bir şekilde fakat hala gülüyordu ikinci kez dedim ne gülüyorsun?.

Ne öldürmesi sevgili Leya ben seni öldürmek isteyenleri öldürüyorum dedi, bu sefer sırıtarak.

Ama telefonda-
Sözüm yarıda kalmıştı.
Yaklaş.

Ne.
Yaklaş sevgili Leya.

Yaklaştım ona doğoru, eğildi yüzü tam karşımdaydı maskesizdi çok yakındık nefesi nefesimdeydi gözleri çok güzeldi, yüzü çok güzeldi gözlerine baktım birbirimizi uzun süre inciledik, daha çok yaklaştı çok fazla yakındık bundan rahatsız olmuyordum garip bir histi gözlerim gözlerine bakıyordu
Ela gözleri parlıyordu...
Kulağıma doğoru eğildi ve fısıldadı.
Bir ajan var aramızda sevgili Leya.

Biraz sesli ne ajanı dedim.
Hüşş sesiz ol sevgili Leya bunu sadece ikimiz biliyoruz.
Bende ona ayak uydurup fısıldadım. Ne ajanı?

Bizi ifsalamak için, dedi.

Ben halede bilirim, dedim.

Nasıl olacak o, dedi ciddi bir biçimde.

Bana güvenmiyormusun?, Dedim .

Hayır sevgili Leya yanılıyorsun kendimden daha çok sana güveniyorum ben. Dedi o sözü o kadar hoşuma gittiki sırıtmadan yapamadım.

O zaman hodri meydan, dedim gülerek.

Ah sevgili Leya senin en büyük fanın benim, dedi.

Ah tamamen aklımdan çıkmış beni seven onca insanlarla uzun süredir ilgilenemiyordum, sosyel medayayı çoktandır açmamıştım.
Kısa bir viodu çekebilirmiyim?, Dedim ÇEA'ya.

Tabiiki, dedi. Her zamanki gibi gülerek.

Hepinize merhaba arkadaşlar uzun süredir yokum, bir uzun süre daha olmicam bunun için hepinizden özür dilerim hepinizi seviyor ve kocaman öpüyorum.

Bu sözleri söyleyip paylaştım.

Odadan çıktım herkes kahvaltıya oturmuştu bende oturdum, sanki 40 yıldır burdaymışız gibi davranıyorduk ben ve Yağız.
Arkadaşlar biz bir karar aldık dedim, herkes bana meraklı gözlerle bakıyordu.

Ben ve Yağız yurt dışına çıkmaya karar verdik dedim. Yağız birden dönüp bana baktı ÇEA gözleriyle resmen yağıza herşeyi anlatı yağızda anladı. Kimse nedenini yada ne zaman gideceğimizi sormadı çünkü hadleri değildi fakat o kişi hariç o ajan hariç.

Peki ne zaman gideceksiniz dedi, ordaki bir çocuk. Evet ajan oydu bunu anlamak aptalcaydı.

Şimdi gidicez dedim.

Anladım iyi yolculuklar, dedi ve kahvaltıdan kalktı kimsenin görmediği sandığı bir yere gidip telefon konuştu. Ajan olduğuna dair bir kanıt daha.

ÇEA adamın kafasına vurdu bayıltı.
Şu an ona ne yapacaktı umrumda dahi değildi.

İyi iş çıkardın sevgili Leya, dedi sırıtarak.

Sende ÇEA, dedim.

Ben ÇAĞAN EFE AK.

memnun oldum Çağan, dedim gülerek.

Ona ilk ismi olan Çağanı kullanmıştım...

Bana baktı güldü o kadar içten güldü ki, oda sevmişti ona Çağan dememi:)

Yağız yanıma geldi, Leya artık aç şu telefonunu Nazlı meraktan ölecek. Dedi.

Ayy beni gebertecek Nazlı. Dedim
Telefonu açtım, aradım.

Leya nerdesin sen kızım öldüm meraktan. Dedi.

İyiğim Nazlım, sen nasılsın. Dedim.

Beni boşver nerdesin sen. Dedi

Anlatacam güzelim ama şimdi kapatmam lazım kendine iyi bak seni seviyorum. Dedim

Ah Leya ah, tamam ama beni meraklandırma bende seni çok seviyorum güzeliğimm, dedi ve kapatım.

Nazlı en yakın arkadaşım, kardeşim dediğim biri şu an yurtdışında.

Ne yapacaktık şu an hiç bir şey bilmiyordum tek bildiğim şey hayatlarımız değişmişti bu bize acı veriyordu...

Yağız yanıma geldi.

Adı Çağan dedim.



AYY HELÖÖ, NASILSINIZ ARKADAŞLAR BÖLÜM COK GEÇ VE KISA ATIYORUM FARKINDAYIM BU DURUMU DÜZELTİCEZ İNŞALLAH...

Sizce yağız ve Leya ne yapacak?

Siz olsaydınız ne yapardınız?

HEPİNİZİ ÖPÜYORUM💕

İstegram; @askinatesiofficall
Kitap hesabı budur:)

İstegram hesabım; @ley.cag4

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin