Caganın salonda belirmesiyle ışıklar yanıp söndü.
ÇEA oyun oynama! Diye bağırdı Harun.
Neden korkuyormusun? Dedi Çağan kibirle.
İkinci kez vurulmak istemiyordum çünkü gerçekten katlanılmaz bir acıydı bu yüzden susmayı tercih ediyordum.
Neyin peşindesiniz öğrenmeme çok az kaldı ve öğrendiğim de gene yolunuzu kapatacam. Dedi Harun.
Dosyadan bahsediyordu.
Bana silah doğrultan adamlardan biri Haruna dönüp konuşmaya başladı.
Patron birazdan polisler gelecek.
Sana sordum mu?. Dedi Harun sert bir şekilde.
Çağan bana doğru adım atınca Harun hızlı bir şekilde konuşmaya başladı.
NC nc ÇEA bir adım daha atarsan bu güzelige yazık olucak. Dedi yapmacık bir şekilde dudaklarını büzerek.
Çağan bu sözlerinden sonra geri adım attı.
Hadi ama ya herşey niye bana patlıyordu biri nefes alsa direk ölen Leya, bu ne ya hayır yani neden ben?
ÇEA hadi anlaşma yapalım bu kız bu gecelik benim olsun, dedi pis pis sırıtarak ve devam etti. Bende sana parçalanmış aşırı berbat kokan kardeşinin cesedini göstereyim.
Gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Çağan duyduğu sözlerden sonra sabrı taşmıştı adeta koşar adımlarla Haruna doğru ilerleyip yüzünu yumrukladı.
Bende onun o halinden cesaret alıp karşımdaki adamın bacak arasına sert bir tekme indirdim, dirseğimide yanımdaki adamın yüzüne vurdum.Harun da sanki Çağanın bu darbesini bekliyormuş gibi oda ona karşılık verdi.
Hadi ama ya haksızlık ben burda üç tane koca adamla savaşıyorum!
Adamlar ayağa kalkınca sırıtıp bana doğru geldiler, arkamdaki adamda Haruna yardıma gitmişti.
Oww hadi ama beyler bence anlaşabiliriz
Dedim tatlı tatlı sırıtarak ve devam ettim.Tırnaklarımı yeni yaptım ama! Bence bu çok gerekli bir sebep hadi hadi geri adım attın kimseye söylemem. Evet kaşınıyordum.
Ve yukarıdan bir ses yükseldi.
Rahat ol yaptıracaz tırnaklarını. Yağızın sesiydii.
O zaman başlasın eğlence! dedim.
Gözüm o sıra Çağan takıldı ve arkasında bı adam onu vurmak için hedef almıştı o sıra var gücümle bağırdım.
Çağan eğil!
Çağan direk dediğimi yapmıştı, doğrusu şaşırmıştım sorgulamadan hemen harekete geçmesini.
Berat o sıra salona girmesiyle çıkan kurşun onu hedef almıştı.
Berat o kurşundan sonra yere yığılmıştı. Çağan, Beratın yanına gideceği esnada Harun kolundan tutup sert bir yumruk yüzüne indirmişti.