18. BÖLÜM

207 12 18
                                    

Leya'nın bilinci kapalıydı fakat hala öksürüyordu. Ateş alevlenmiş dahada bastırmıştı gücünü.
Demir telefon konuşmaya o kadar dalmıştı ki hiç bir şey fark ettmedi, belkide Leya'nın ölümü olucaktı...

Çağan evden bayağa uzaklaşmısti ama içindeki bir ses geri dönmesini söylüyordu bunu sıkışan kalbide dahil.
Yavaş adımlar aksine aceleci adımlarla geri döndü içindeki his çok kötüydü, sıkışan kalbi koşmasına engel oluyordu ama o yinede aceleci adımlar atıyordu.

Yükselen alevi görüp o anki sıkışan kalbi dahada acı vermişti ona.

Demir!

Demirin adını söylemesiyle Demir Çağana döndü Çağanı o şekil görünce ona doğoru adımladı telefonu cebine atıp, Çağan ona eliyle arkayı gösterdi. Demirin arkasına dönüp orayı görmesiyle geri adım atması bir olmuştu.

Çağan sıkışan kalbine hiçe sayıp koşmaya başladı.  Demir onu tutup engel olmaya başladığında sert bir hamleyle Demiri itip evin içine daldı.
 
Leya!

Bir yandan bağarıyor bir yandan kendini korumaya çalışıyordu.  Kendini korumasi canıyla ilgili bir durum değildi eğer bugün burda ölürse Leyayıda kurtaramaz ve bazı şeyler yarım kalır...

Leya alevlerin ortasında öylece duruyordu. Çağan koşar adımlarla yanına ulaştı.

Leya, güzelim geldim.

Leya'yı kaldırıp kucağına aldı tam çıkacaken alevler kapıyı çoktan kapatmıştı. Çağan alevlerin ortasında dönüp duruyordu ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu.

Arkasından kırılan cam sesiyle döndü bu Demirdi. Alevler dahada yükselmeden çıkmaları gerekiyordu koşarak camdan atladı yüksek olmadığı için hiç bir şey olmamıştı.

Evden olabildiğince uzaklaşmışlardı, Leya'yı çimenlerin üstüne yatırmıştı onunda Çağanında yüzü kap kara olmuştu. Çağan hala öksürüyordu. Leya'yı kendisine getirebilmek için bayağa uğraşmışlardı ve başarmışlardı Leya sonunda kendine gelmişti. Leya'nın kendine gelme süreci Demirin evinde olmuştu. Doktorlar gelip bakıyorlardı Leyaya serum bağalanmıştı, çağan hala sanki içindeymiş gibi öksürüyordu.
Leya yavaş yavaş gözlerini açtı. Çağan öksürüğünden dolayı balkona çıkmıştı, Demir Leyanın gözünü açtığını fark edip hemen yanına gitti.

Leya, iyimisin?

Leya acıyla tebessüm etti ve konuştu.

Yandı, anılarda, babam da, annemde...

Annen ve baban derken? Dedi Demir merakla, o sıra Çağan girdi içeri Leya'yı uyanık görünce büyük bir sevinçle yanına yaklaştı.

Öksürüğünü susturmaya çalışarak konuştu.

Leya, sen uyanmışsın. Dedi mutlulukla.

Gülerek karşılık verdi.

Uyanmamımı tercih ederdin?

Ne? Leya'nın dalgaya vurmasına şaşırmıştı.

Bölmek istemem ama Leya sen bir şey dicektim? Dedi Demir hala merakla.

Caganda yatağın kenarına oturdu. Merakla Leyaya bakıyorlardı.

Leya'nın ağazından

Evde geziyordum her kısmına bakıyordum çünkü babam ölmeden önce  bana bir şey demişti ve dediği şeyi bulmam gerekiyordu.

Babası ölmeden önce...

Güzel kızım bir gün bana bir şey olursa bir kaç yere not bıraktım. O notları nereye koyduğumu söylemicem şimdi meraka düşüp gidip bakma diye. Ama ben bu hayattan göçüp gidersem sen bulucaksın sana güveniyorum.

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin