LÇ aşkı hariç herşey kurgudan ibaret... İyi okumalar:)
LEYA KIRŞAN
Ailenin tek çocuğu.Kendisi yetenekli bir oyuncu, ailesini 2 yıl önce kaybetti ailesini kaybettikten sonra uzun süre oyunculuğu bıraktı, içine kapanık bir kız olmuştu.Doğa aşığıdır, özellikle çiçekleri çok sever bahçesinde çiçek serası var çiçeklerine özenle bakar, çünkü ailesinden geriye sadece bir çiçek serası kalmıştır...
YAĞIZ KILINÇ
Babası önce annesine sonra kendi kafasına sıkıp intihar ettmiştir. Yağız o günden sonra tek bir göz yaşı dökmemiştir. Hep dik durmaya çalışmıştır. Leya'nın kuzenidir Leya'nın ailesinden sonra onun koruması haline dönmüştür Leya için canını bile vermeye hazırdır...
Uyuyordum telefonumun çalmasıyla uyandım arıyan
Yağızdı telefonu açtım.Leya ben markete kadar gittim haberin olsun. Dedi
Tamam Yağız çabuk dön ama.
Tamam Leyam merak etme. Dedi
Ailemin ölümünden sonra herşeyden çok korkar hale gelmiştim.
2YIL ÖNCE
Yatağımdaydım, saat 09:05 geçiyordu babam kapıyı tıklatı ve içeri gelebilirmiyim, dedi
Tabiki dedim babam odama gelip yatağımın kenarına oturdu ve beni gıdıklamaya başladı, kahkağam odayı doldurmuştu.
Annem odaya girdi ve şöyle dedi yaa bensiz olurmu hiç?.
Kahkaha atarken zorlukla konuşuyordum annem sensiz hiç bir şey olmaz dedim. Babam ikimizide gıdıklamaya başladı annem ve benim kahkalarımız odayı doldurmuştu, Babam bize hayranlıkla bakıyordu ve şöyle dedi gülüşünüzü asla hiç bir şeye değişmem... Annem ve ben babama sarıldık yatağımın üzerine oturdum ve ikisine bakarak şöyle dedim iyiki varsınız... Ama maalesef bu mutluluğumuz kısa sürmüştü birileri kapıyı zorlamaya başlamıştı kapıyı kırmaya çalışıyorlardı. Babam panikle ben ve anneme şöyle dedi sakın odadan çıkmayın her ne olursa olsun sakın çıkmayın babam sözlerini bitirince odadan çıktı. Korkuyordum anneme döndüm ve şöyle dedim anne babam. Sesim titriyordu annem bana döndü ve bana sıkıca sarıldı korkma kızım... Bunları söyledikten hemen sonra oda odadan çıktı ama kapıyı üzerime kilitledi çünkü peşlerinden gideceğimi biliyordu korkuyordum,titriyordum bunlar kimdi burda ne işleri vardı?.
Bir süre sonra silah sesleri geldi ve annemin çığılı... Koşarak odamın kapısına vurmaya başladım o an hiç bir şey umrumda değildi. Anne baba diye bağarıyordum ama kimse yoktu... Kapı kilitliydi ne yapacağımı bilmiyordum bir süre sonra kar maskeli biri odamın kapısını açtı odama girdi. Geri geri gittim sesiz bir şekilde git anneni babanı kurtar diyordu. Bu sözü söyledikten sonra hızlıca odadan çıktı ve gitti. Koşar adımlarla salona gittim annem babam kan içindeydi o an titremeye başladım dizlerimin üstüne çöktüm şu an ne yapmalıydım? Telefonu elime aldım ambulansı aradım. Anne ve babam kanlar içinde kaldırıp götürmüşlerdi. Bir kere sıkmamışlardı bir çok kez sıkmışlardı bu nasıl bir vicdandı hiç mi acımadılar hiç mi sızlamadı... Bir süre sonra ameliyathane kapısı açıldı doktor yanıma geldi umutluydum...
Leya hanım sesi titriyordu
Annem babam dedim. Malesef kaybettik dedi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü yutkunamıyordum, doktoru döndüm ve titreyen sesimle şöyle dedim annem babam ama devamını getiremedim dizlerimin üstüne çöktüm ağalıyordum çığlık atıyordum doktor da yanıma çöktü Leya hanım çok üzgünüz dedi gözleri dolmuştu. Gözlerim kararıyordu doktor hemşireleri çağırdı sakinleştirici diye bağırıyordu doktor. Ayağı kalkmaya çalıstığımda düşmüştüm gözlerim tamamen kapanmıştı...
O gün bizim son gülüşümüzdü...GÜNÜMÜZ
Ailemi öldürenler benim de peşimdeydi bunu iyi biliyordum ama ne istiyorlar bunu bilmiyordum. O günden sonra o evde kalmamıştım taşınmıştım.
Yatağımdan kalktım mutfağa gittim kahvaltı hazırlamaya, telefonum çaldı arayan reklam firmasıydı iki gün önce işbirliği yapmıştık ve bugün reklam çekimi vardı.
Ah, nasıl unuturum?.
Yağız gelmişti yanında anahtar vardı kapıyı açıp yanıma geldi.
Günaydın Leyam.
Günaydın Yağız.
Yağız bugün reklam çekimi vardı.
Aaa doğoru, dedi yağız
Kahvaltı yapmayacağım aç değilim zaten sen yap bende hazırlanayım dedim yağız.
Yağız bir şey dicek Ken kapı çaldı yağız döndü ve bana sen dur ben açarım dedi. Durmuştum. Yağız kapıyı açtıktan sonra elinde bir notla mutfağa geldi döndü bana ve şöyle dedi Leya sana gelmiş.
İçimde bir korkum yoktu çünkü insanlar beni seviyordu ve sık sık hediye gönderen oluyordu. Yağızın elinden aldım ve açtım içinde bir not vardı hemen açıp okudum.Sevgili Leya kırşan
2 yıl önceyi hatırlıyormusun? Eminim unutmamışsındır. O gün çok çabaladım annenin kafasına sıkmasınlar diye ama üzgünüm engeleyemedim... Elimden gelen tek şey o kapı kilidini açmak oldu. Ama maalesef annen de babanda kurtulamamış bunun için üzgünüm... Şu an senin peşindeler bunu biliyorsun sana yardım etmek istiyorum. Merak etme kendi ellerinle bana geleceksin ben sadece bu süreci hızlandırıcam. Gelecekte karşılaşacaz o zamana kadar iyi bak kendine...Yakında tanışıcaz....