Adı Çağan'mı diye tekrar etti Yağız.
Yağız garip bir şey dicem. Dedim bir anda.
Dinliyorum,dedi yağız.
Ben Çağana güveniyorum anlamsız ama bilmiyorum.
Ne dicem bende güveniyorum Leya, bu ortama o kadar alıştım ki. Dedi bir anda.
Tam bir şey diceken onu susturdum ve şöyle dedim.
Bilmiyorum yağız ne yapacağımızı bilmiyorum sorma lütfen. Dedim bıkın bir sesle.
O değilde sen bana eskiden Yayız derdin şu an ne oldu, dedi.
Kahka attım ve şöyle dedim.
Sen hala benim Yayızımsın ama biraz ciddileştik.1HAFTA SONRA
( YAZARIN ANLATIMIYLA)
Bir hafta boyu yağız ve Leya çaganin yanında kalmıştı bu bir hafta boyu üç bir olmuşlardı birbirlerine güvenir birbirleriyle sohbet eder hale gelmişlerdi kısacası birbirlerine güveniyorlardı...
-Leyanın ağazından-
Yağız bir rahat dur yaa. Dedim.
Ne yaptım sanki Leya ya off,dedi oda.
Ne mi yaptın ne yapmadın ki, dedim.
Aman Leya sende şakadan anlamıyorsun.dedi
Ya yağız kafama soğuk su döktün bu nasıl şaka donuyorum ben. Dedim titreyerek.
Çağan odaya girdi.
Woww neler olmuş burda, dedi çağan bana bakarak.
Yağız hemen atladı,
Sende istermisin. Dedi.Çok kibarsin ama bu teklifi redetmek zorundayım dedi.
Üşüyordum hatta donuyordum fakat gülmeye başladım.
Onlarda bana katıldı...
Ah,sevgili Leya hasta olucaksın dedi, düşünceli bir ses tonuyla.
Yağız hemen kapıya yönelip odadan çıktı.
Çağanda bataniye getirip üstüme örtü, gözleri gözlerimdeydi...
( YAZARIN ANLATIMIYLA)
Gece olmuştu yağız erkenden yatmıştı. Dışarıda bir kaç koruma hariç kimse yoktu.
Leya'nın ateşi 38 olmuştu.Çağan başına gelip elini anlına yasladı.
Endişeli bir sesle. Ah sevgili Leya ateşin çok yüksek.
Leyanın bilinci hafif açıktı ona cevap veremicek kadar yorgundu.
Çağan havlu ıslatıp bir kaç kere anlına yasladı, fakat ateşi düşmüyordu...
Leya ondan destek alarak oturdu.
Çağan leyanın üstündeki gömleği çıkardı, altındaki eteğide çıkardı Leya sadece iç çamaşırıyla kalmıştı.
Çağan Leyayı kucağına alıp küvete koydu üstüne ılık su döktü bunu bir kaç kere tekrar etti.
Sonunda biraz olsada Leyanın ateşi düşmüştü.Sabah saat 7 civarıydı çağan sabaha kadar Leyanın başında beklemişti. Leya kafasını çağanın göğüsüne koyup uyumuştu.
Saat 8 olmuştu Leya gözlerini açmıştı şok içinde çağana bakıyordu birde üstüne, üstünde pjimalar vardı. Dün çağan giydirmişti.
Çağanda uyanmıştı.
Daha iyimisin sevgili Leya, dedi çağan.
İyiğim teşekkür ederim. Sen sabaha kadar başımdamıydın Dedim kendimi tutamayarak.
Bunlar önemsiz detaylar sevgili Leya. Dedi.
Ben bir ona bir üstümdekilere bakıyordum, bunu fark edip şöyle dedi
Dün ateşin çok yüksekti bende kıyafetlerini çıkarıp ılık su döktüm üstüne, kıyafetlerin ıslak olduğu için bunları giydirdim.
Yüzüm utançtan kızarmıştı...
Teşekkür ederim çok düşüncelisin, dedim.
Gel güzel bir kahvaltı yap sonra biraz daha dinlen daha iyi olucaksın, dedi.
Beni düşünüyordu bana bebek gibi davranıyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu :)
Tamam, dedim sırıtarak.
Ben çıkıyorum sen giyin gel,dedi sırıtarak o bana hep sırıtıyordu.
Başımı onaylayarak saladım.
Odadan çıktı bende giyinip çıktım.
Yağızı dönüp şöyle dedim.
Salak yağız dün senin yüzünden hasta oldum.
Yoo gayet iyisin hatta benden daha iyisin Leya dedi pişkin pişkin gülerek.
İyiysem Çağan sayesindedir, dedim kendimden emin bir sesle.
Oha siz olmuşsunuz tamamdır. Dedi gülerek.
Yağız!!!, Dedim.
Tamam be sizede gerçekleri söylemek bile kabahat.!dedi.
Çağan bizi izliyor sinirim onun hoşuna gitmişti bana bakıp gülüyordu...
Çağan! Gülme ya, dedim.
Bir insan sinirliyken bile nasıl bu kadar güzel olabilir sorusunun en güzel cevabısın sevgili Leya...
Ona bakıp gülmüştüm gözlerim parıldıyordu...
Ama alın işte siz olmuşsunuz ben bunu diyince bana kızıyorsunuz birde, dedi yağız.
Yağız şu an susmasan ben seni insan yapacam! Dedim.
Beyefendi yokmu sizinde sevdiğiniz birileri, dedi çağan.
Ay yok biz aşka kapalıyız, yada aşk bana kapalı bilemem,dedi yağız efkarlı bir şekilde.
Ben ve Çağan kahka atmaya başladık.
Ya şu surata bak, dedim kahka atarak.
Ne var suratımda ya tabii buldun sende bir mafya geç dalganı benle, dedi yağız.
Yağız! ayrıca çağan mafya değil. Dedim.
Ha yani kabul ediyorsun Çağanla aranda bir şey olduğuna, ayrıca çağan mafya.dedi yağız.
Yağız!!! dedim.
Çağana döndüm mafya değilsin dimi? Diye sordum birden.Çağan öksürmeye başladı.
Yağız sırtına vurarken bende soruyordum iyimisin diye.
İyiğim. Dedi soğuk bir sesle.
Saat geceyi bulmuştu.
Ateşim yine yükselmişti, öksürüyor hapşuruyordum öbür günden daha kötüydüm.
Kızım sende hasta olmak için benim sana su dökmemimi bekledin ya, dedi Yağız.
Bilincim hafif açıktı ona cevap veremicek kadar yorgundum.
Gözlerim kapanmadan önce son bir şey duydum.
Odaya Çaganın bir adamı girdi endişeli bir sesle çağana şöyle dedi.Abi etrafımız sarıldı, bu sefer bittik...
Helöö nasılsınızzz...
Bu iki bölümüde Leya post attıktan sonra atıyorum tesadüf...
Öbür bölüm efsoo yanlız.
İlerleyen bölümlere kısa bir spoi vereyim.
Hiç beklemediğiniz insan öyle bir şey yapacak ki şok olacaksınız... Hepinizin anlık sıfatı böyle olacak "😱😭"
Ehehe merak edin az.
Oy vermeyi unutmayın!Sizi seviyorum iyi okumalar bunu başta dicektim ama olsun 😁
"İyi okumalar"💞