Çağan'nın üstüne çok gittim galiba.
Telefonu elime aldım uzun zamandır almamıştım.
Pıt pıt mesaj gelmeye başlamıştı...
Güzeliğimm (54 cevapsız arama)
Nazlı beni öldürecek diye söyleniyordum. Aradım onu hemen.
Sonra gözüm saate çarptı saat gecenin üçüydü.
Alo nerdesin sen kaç kere aradım- diye söylenirken nazlı sözünü kestim.
Güzeliğim nasılsın. Dedim.
Nasılmıyım merkatan öldüm nerdesin sen ya, diyordu ve haklıydı.
Özür dilerim.
İyimisin? Tabiki değilsin off, dedi Nazlı.
Bu saatede aradım. Dedim
Güzeliğim muhtemelen orda saat bayağa geç ama burda ikindi vakti, saatler aynı değil ya, dedi Nazlı.
Ah, evet unutmuşum.
Sen iyi değilsin Leya bak seni çok merak ediyorum seran yandı ve sen ortalıkta yoksun.
Sen nerden biliyorsun.
Bilmeyen yok ki. Linki sana atacam bak, dedi.
Tamam.
Leya bak ne zaman arasam aç beni merakta bırakma olurmu güzeliğim ve bu konuyu senle konuşacaz şu an iyi değilsin diye sormuyorum unutum sanma, dedi Nazlı.
Tamam iyi geceler yada iyi günler off anladın sen kendine iyi bak güzeliğim seni seviyorum, dedim ve kapatım.
Nazlının attığı linke tıkladım.
Oyuncu Leya Kırşanın çiçek serası yandı fakat o ortalarda yok. Onu seven onca insan koca bir korku ve merakta!
Her yerde bu konu konuşuluyordu. Her yerde yanan o seramın görüntüleri vardı.
Instagram a girdim bir kaç edit izlesem belki yüzümde tebessüm oluşurdu çünkü beni seviyorlardı ve bunu bana hisetiriyorlardı...
Etiketlendiğim bir vioduya bastım.
Çiçek seramla geçirdiğim bütün anılar, ve seramın yandığı o görüntü. Bunu editlemişlerdi...
Babamı gördüm videoda çiçek seramın içinde çay içiyorduk beraber. O günleri çok özledim.Çok mu imkansız o günlere geri gitmek çok mu zor?
Telefonu kapatım engel olamıyordum göz yaşlarıma ses çıkarmadan ağlalıyordum...
Sabah olmuştu.
Kapının tıklanmasıyla gözlerimi açtım.
Gir.
Günaydın Leyoş, dedi yağız.
Günaydın Yayız.
Hadi hazırlan.
Nereye? Dedim.
Onu bende bilmiyorum. Dedi ve çıktı.
Ardından kapım yine tıklandı. İçeri çağan girdi.
Günaydın, dedim o iyi görünmüyordu.
Sanada.
İyi değilsin bir şey mi oldu? Dedim.
Otura- sözünü kestim.
Otura bilirsin.
Oturdu ve gözümün içine baktı.