Korku, gerilim, heyecan hepsini aynı anda yaşıyordum şu an Harun'la baş başaydım korumasız halde. Yanımda tek bir kesici alet bile yoktu.
Çağan hala Leyaya sesleniyordu en sonda Demire döndü,
Ben gidiyorum.
Nereye? Dedi Demir sorunun cevabını aslında çok iyi biliyordu.
Nereye olucak Leyanın yanına.
Saçmalama belki yakalanmamıştır bile şu an gidip kendimizi ifşalamayalım.
Çağan derin nefes aldı Demir gitmesine izin vermemişti ve eğer bir şey olsaydı kendini sorumlu tutacaktı.
Yağız her yere göz gezdirdi yanına bı kız yaklaştı.
Merhaba, dedi kız sevecen bir gülümseme sunarak.
Evet Yağız çapkındı ama şu an onun çapkınlıklarından daha önemli bir işi vardı, Leya gibi...
Sizede merhaba ve hoşçakalın.
Yağızdan beklenmedik bir hareketi... Kızın yanından geçerken kız onu tutup kendine çekti.
Artık çok geçti Yağız dalmıştı.
Ben Hilal. Dedi kız gülümseyerek.
B- Ben Yağız. Dedi yağız büyülenmiş şekilde.
Kız soyadını bilerekten söylememişti fakat Yağız bunu anlamayacak kadar dalmıştı.
Yağızda kulaklığı çıkarmıştı.
Harun her geçen saniye Leya'nın üstüne yürüyordu, Leyaya olduğundan daha fazla yakındı.
Leya masanın üstünde duran içkiyi Harunun kafasına sert bir şekilde geçirdi. Fakat bu sadece Harunu sarstı ve bir kahka patlatı. Ardından ciddileşip Leyaya döndü, Leya ikincisinide kafasın geçireceken o bunu anlayıp Leyanın iki kolunuda tutup cama yasladı. Leya durmadı erkekliğine var gücüyle tekme attı. Bu Harunun geri gitmesini sağlamıştı ama bu çok uzun sürmemişti. Leya tanınmamak için giydiği uzun elbise yüzünden bir halt yapamamıştı. Harun Leyanın saçını tutup çekti. Leya'nın ağzından tiz biz çığılık çıkmıştı. Harun Leyanın tutugu saçını savurup yatağa fırlatmıştı ve karşısına geçti.Aptal olma her ne yaparsan yap beni benim oyunumda benim kuralarımla yenemezsin! Dedi Harun Leyaya acınır halde bakarak.
Leya güldü,
Oyunu senin kuralarınla oynadığımızı kim söyledi? Dedi gülerek.
Harun sinirle devam etti.
Neyin peşindesiniz?!
Leya hâlâ gülüyordu ve gülerek cevap veriyordu bu Harunun canını oldukça sıkıyordu.
Harun çok bilmiş gibisin ya aslında bir bok bildiğin yok. Mesela beni öldürsende parçalasanda bişey demiyeceğimi ve bu tek benim için geçerli değil öbürleri içinde öyle. Bunun adı sadıklık, mesela bunu bilmiyorsun.
Bu sefer o gülerek karşılık verdi.
Yağız hiç öyle göstermiyor ama şu an seni umursamıyor gayet mutlu.
Leya güldü, Harun elindeki telefonu Leyaya uzatı ve fotoğrafı gösterdi.
Fotoğrafta Hilal denen kız ve Yağız konuşuyordu.Aslında Harunun burda olucağımızı biliyor gibi geliyor bana, diye düşündü Leya.
Kısa bir süre misafirimiz sin ve seni en iyi şekilde karşılayacam emin ol, dedi Harun Leyaya sırıtarak.
✧.✧.✧