Gözlerimi yavaş yavaş açılıyorken başımda çok kuvvetli bir ağrı vardı.
Yatağa uzandırılmıştım. Etrafa göz atıyordum ben nerdeydim burası neresi?
Ayağa kalkmak için çabalarken başımdaki ağarı buna izin vermiyordu.
Derin nefes alıp yatağın köşesine tutunup kalkmaya çalıştım. O sıra ayak sesleri geliyordu kapının kolu aşağı indi ve içeri.
Demir, çağan, yağız, Berat girdi
Ben şok halde onlara bakarken yağız otuziki dişini göstererek şöyle dedi.Kızım sendede kafa varmış ha, şu an senin komada olman gerekiyordu.
Yağızın dediğini anlamaya çalışarak Demir ve çağan döndüm.
Burası neresi ne oldu bana?
Demir derin nefes alarak söze başladı.
Burası benim evim. Tanımaman normal sadece salonu gördünüz.
Öbür sorumun cevabı? Dedim çağana bakarak.
Çağanın gerildiğini Demir hisederek bana döndü.
Otur şöyle anlatayım.
Dediğini yapıp yatağın üstüne oturdum.
Sözlerine başladı.Çağan etrafa bakınmaya giderken ordaki adam korkudan kaçmış kaçarken sana denk geldi.
Orda ne bulduysa kafanda kırdı...
Sen düşüp bayılınca adam yüzünü net gördü.Lan bu televizyondaki kız değil mi? Ünlü lan bu Allah belamı versin ne yapacam ben şimdi? Hapishanede çürüyecem. Söylenerek adam kafasına vuruyordu o sıra çağan geldi. Seni o şekil yerde görünce kendine hakim olamadı adamın üstüne yürüdü.
Kimsin lan sen?
A- abi ben bilmiyordum özür dilerim. Kekeleyerek ağlamaya başladı adam.
Çağan adamın yüzüne üst üste yumruk atıyordu adamın agzı gözü kan olmuştu.
Siz ses vermeyince bizde koşarak yanınıza geldik.
Eğer o ara gelmeseydik çağan adamı öldürecekti...
Ve şu an burdasın.Demir sözünü bitirince çağana döndüm. Benim yüzümden bir insanı öldürecekti!
Adam nerde? Dedim soğuk sesimle.
Depoda. Dedi Demir net bir sesle.
Neden bırakmıyorsunuz? Amaçları neydi adamı öldürmek mi?
Harunun adamı olabileceğini düşündük ama değil. Bırakmama sebebimiz seni gördüğünü her yerde söyler. Demir sözlerini bitirirken gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Siz ciddimisiniz? Adam gidip aptal gibi ben ünlü Leya Kırşanı gördüm onu bayıltim mı dicek? Saçmalamayı kesin adamı hemen bırakın!
Dediğim şeyin mantıklı olduğunu idrak edip başlarıyla onayladılar. Hepsi odadan çıkarken çağan tek kaldı başını eğeymiş bana bakmıyordu.
Derin nefes alıp söze ben başladım.
Benim yüzümden gerçekten bir insanı öldürecektin öylemi?
Leya ben kötü biri değilim hakkeden kişilere karşı böyleyim sadece. Dedi sesinde üzüntü ve mahcup bir ses tonu vardı.
Çağan bilmiyordu adam ben olduğumu.
Sen ve ya bir başkası. O darbe yüzünden hayatını kaybedebilirdi. Belkide sen degilde bir başkasına bu şekil yapıp kaçardı o kişiyi orda ölüme terk ederdi.
Haklıydı. Derin nefes aldım yüzüne bakıp "aşağı inelim" dedim.
Başıyla onayladı. Başımdaki ağarı hala sürerken merdivenlerden aşağı doğoru adımlıyorduk.