11.BÖLÜM

227 14 4
                                    

Berat, çağan ve Leyaya dönüp şöyle dedi.

Yardıma ihtiyacınız varmı?

İkiside aynı anda Berata bağırdı.

Biz halederiz!

Ya çağan tatsız tustsuz olucak ya.! Bu nasıl inatır beni asla dinlemiyordu çağan.

Ölmektense iyidir.

Ya ne ölmesi bu güne kadar kim yemekle öldü ya.! Bazı şeyleri fazla abartıyordu.

ilk biz oluruz işte, ciddiyetle bana bakıyordu.

Abartma! göz devirerek yanıt verdim.

motorda gördük seni. yüzünde alay vardı.

aynı şey değil!

makarnayı bölmüştük, bi taraf onun istediği bi taraf benim dediğim olmuştu. Makarnayı götürüp yağız ve beratın önüne koyduk.

çağan bu ne, bunun içinde niye salça var? yüzünü buruşturarak berart Çağana diyordu.

sen bence sadece salça olduğuna dua et bence. yüzü değişik bir hal almıştı.

ıyyy o ne öyle gel ben sana yemeğimi veririm, yagız onlara acıyıp bunu demişti gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum.

Leya sen mi koydun? berat dönüp bana sormuştu.

evet sade sade yemiceksiniz sayemde. dedim ciddiyetle.

Size afiyet olsun. Diyip kalktı yüzümüze bile bakmadı.

ben tripmi yedim? mafyalarda genetik heralde. İç sesimle konuşuyordum şu an.

çağan ben özür dilerim. Küçük kediler gibi ona bakıyordum.

Sorun yok ben Berata bakayım size afiyet olsun. Deyip yanımızdan gitmişti.

Yağıza dönüp gördüğüm manzara karşısında ona şok halde bakıyordum. Hepsini bitirmişti bu nasıl rahatlık ya.

Oha ama Yağız!

Ne var be açım ben.

Beni ye belki doyarsın! alaylı sesimle ona karşılık vermiştim.

olurr, Gözlerini kocaman açıp kolumu ısırmaya başladı.

Yağız ne yapıyorsun şaka yapmıştı-

sözüm yarıda kalmıştı benı gıdıklamaya başladı.

Yağız dur, Kahkalarımın arasında zar zor konuşuyordum...

Berat iyi değilsin neyin var? çağan, Berata merakla soruyordu.

Bir şey yok!

Berat! bu yalanı başka birine söylesen belki inanır ama ben kardeşinim ve bir şey var kardeşler anlar!

Harunu yenemicez bu kız boşuna burda. Savaşmayalım sana bir şey olursa ben yaşayamam. Gözleri dolmuştu beratın.

Berat biz ne zaman istediğimiz şeyi elde edemedik? Biz ne zaman pes eder olduk? sana söz ne sana ne bana ne burdakilere bir şey olmicak! Sert ama oldukça güvenilirdi ses tonu.

Söz verdin. Ve sen verdiğin sözü tutarsın. Dedi Berat sıcak bir şekilde tebessüm ederek.

Yağız biz gitsek mi burdakilerin kendilerine göre yaşamları var bozmak istemiyorum. Dedim yağıza yüzümü buruşturarak.

O sıra berat ve çağan gelmişti.

Leya ben özür dilerim konu senle alakalı değil boş tepki verdim kusura bakma. Dedi Berat bana dönüp pişman bir yüzle.

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin