24 .BÖLÜM

153 14 7
                                    

Etrafımız bize silah doğrultan adamlar, arkada annemin ve babamın mezarı.
Harun yoktu gelmemişti şükür dedim içimden binlerce defa şükür en azından Demir ifşa olmayacaktı.

Demirin elini tutum anlamsızca bana bakıyordu, maskeni tak dedim ona fısıldayarak.
Harun gelmemişti ve adamları bunu ona anlatıklarında o Çağan sanacaktı bu sayede Demir ifşa olmayacaktı.

Demir maskesini taktı, elini alıp tutum.

Tamam kabul çıtır adamım da yani insan abisinede yavşamaz, Kırşan.
Dedi dalgaya vurarak.

Sus. Ve bana ayak uydur.
Dedim onun aksine ciddi olarak.

Abi ne yapalım? Dedi bir adam iri cüsseli bir adama bakarak.

Ayaz kız gelmekte direnirse canını yakın, adamıda öldürmeyin ama etkisiz hale getirin. Dedi iri cüsseli adam.

Adının Ayaz olduğunu öğrendiğim çocuk bize doğru adımladı.

Demir ciddiyetle bana döndü, koş ve sakın durma!

Hayır seni bırakamam! Dedim Demire.

Arkadaki adamlar dağılıp hepsi önümeze geçmişlerdi.

Arkaya doğru koş dedim sana koş her ne olursa olsun durma! Dedi Demir bana sinirle.

Gidemem, ölebilirsin. Dedim titreyen sesimle.

Bana doğru döndü yüzümü avucu içine aldı,
Söz veriyorum ölmeyecem, şimdi koş.

Gözlerim dolmuştu bu adamlar acımazdı, Demiri riske atmak yerine Harunun adamlarına zorluk çıkarmadan, Haruna gidebilirdim.

Demir sanki ne düşündüğümü anlamış gibi bana bakarak konuştu.

Sakın! Dediğimi yap ve koş eğer şimdi gitmezsen ölürüm.

Ne yapacaktım ben?

Söz ver ölmeyeceksin. Dedim titreyen sesimle.

Yüzüme baktı güven verir şekilde konuştu
Söz veriyorum ölmeyecez.

Derin nefes alıp hızla koşmaya başladım durursan ölürsün Kırşan.
Dedim kendi kendime.

Sadece koşuyordum nereye geldim bilmiyordum fakat geldiğim yer ağaçlarla çevrili bir yerdi.

Ne kadar koştum bilmiyordum fakat nefesim kesilmişti soluklanmam gerekiyordu, durdum eğilerek ellerimi diz kapaklarıma koyup nefesimin düzene girmesini bekledim.

Kafamı kaldırdım ahh ne güzel önümde üç adam arkamda da üç adam vardı mükemmel!

Adının Ayaz olduğunu öğrendiğim kişi elindeki silahla tüm adamların kafasına sıkmıştı. Bu adamda Harunun adamı değilmiydi? Noluyor burada ya?

Adamlar yere serilirken ben gene koşmaya başlamıştım arkamda ise onun sesini duyuyordum.

Bekle bir şey yapmayacam sana.!

İnan durma gibi bir niyetim yok!
Dedim bende ona bağırarak.

Önümdeki taşı görmeyip taşa takılıp yeri boylamıştım. Şansıma tüküreyim!

Ayağa kalkmaya çalışsamda başarısız olmuştum dizlerim sızlıyordu.
Ve Ayaz denilen herif karşımdaydı.

Bekle demiştim sana. Dedi
Yüzündeki maskeyi çıkarıp attı.

Aşkın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin