İyiii okumalarrr🤍
Bu şarkı bu bölümde bence tam olarak Leya için :")🍀
Etrafım sarıldığı halde umursamıyordum, gözüm Çağan ve Yağızı arıyordu. Ve o kahka sesi beni gülmekten kahka atmaktan tiksindiren o kahka sesi, Harunun kahkası...
Planı daha uygulamadan o bizi bulmuştu.
Merhaba LEYA KIRŞAN, dedi adımdan soğudum bir an...
Çağan, Yağız nerde? Dedim onu umursamadan.
Ben burda senle konuşurken senin onları sorman beni dinlememen saygısızca. Karşında Harun Atalar var. Dedi sesi yükselterek.
Soyadı Atalardı, atalar.
Garip bir yanı vardı kimse bana silah doğrultmuyordu, aptalmısın Leya kaçamicaksın zaten silah doğorultsalar ne yazar. Dedim kendi kendime.
Aman çok sıkıcısın,dedi Harun bıkın bir sesle.
Ne bekliyordun yani karşına geçip sohbet etmemimi dedim içimden tabii.Harunun bir hareketiyle çağan ve yağızı gördüm.
Haksızlık ama biz burda bağalıyız ama Leya orda bizi izliyor olmaz böyle yaaa, dedi Yağız zaten ortam soğuktu dahada soğutu...
Leya ne oldu sana ya sen benim esprilere gülerdin,dedi yağız ciddi bir ses tonuyla.
Yağız sus. Dedim bende.
çağana odaklanmıştım, hiç bir ses çıkarmıyor hiç bir zorluk çıkarmıyordu. Şaşırmıştım ona nefretle baktığını görüyordum fakat bu kadar rahat durma sebebi vardır. Bir planı vardır...
Bana baktı güldü...
O gülüş bana güven vermişti...Harun konuşmaya başladı o iğrenç sesiyle...
Şimdi ölmiceğinizi fakat acı cekeceğinizi biliyorsunuz dimi? Dedi.
Neden, dedim bir anda ama gerçekten merak ederek sordum.
Neden mi? Dedi kahka atarak ve devam etti.
Senin baban benimle beraber çalısıyordu, başarılıydı fakat sonra beni satı. Polise ihbar etti, ve sen. Senin yüzünden işlerim battı! İki aileyi düşman ettin.dedi nefret bir ses tonuyla.
Babam ne yaptıysa iyi yapmış. Ve ben hiç bir şey yapmadım! Dedim.
Yaptın ve bunların bedeli ağır olacak. Babana çektirmedigim bütün acıları sana çektirecem sana söz... Dedi soğuk bir şekilde kahka atarak.
Çağan ayağı kalktı.
Otur! Dedi Harun tek bir sesle.
Fakat dinlemedi. Bütün silahlar bana doğurulmuştu ve Harun tekrar Otur! Dedi.
Haruna baktı ve güldü.
Bir,
İki,
Ve üç! Dedi çağan.Üç demesiyle Harunun adamlarının yere yatması bir oldu, yukardan Harunun adamlarına ateş ediyorlardı.
Harunun kaçacak deliği yoktu...
Ben bitti demeden bitmez ÇEA biliyorsun dedi Harun.
Ve kolunu boynuma dolayıp başıma silah doğorultu.Çağan ağzından bir küfür yuvarladı.
Şimdi ben elimi kolumu salayarak gidecem sende artık arkamdan zırlarsın, dedi Harun kahka atarak.
Çağan hayır Harundan bütün yıların intikamı alman için tam zamanı, dedim korkusuzca.
ÇEA o kadar aptal değilsin. Dedi Harun.