Köle pazarına geleli iki ay oldu ve yarın misafirlerin gelme vakti
"emily ne yapıyorsun neden çıplak sin "emily nin güzel kıvrımları vardı herhangi bir erkek ona çok çabuk aşık olurdu "shay yarın misafirler gelicek biliyorsun sende hazırlan kıllarımizi alicaz ve daha onceden yaptığım kokuyu surucez "cümlesi bittiği anda ona ifadesizce baktım şaka yapıyor olmalı " ne demek kıllarımizi "üstüme doğru gelen emily ile kaçmaya çalıştım ve kacamadim üstümü cikartmasini izledim " aman tanrım cildin güzelliğine bak kıl denen bir şey yok yalnız shay prenses gibisin " bütün ciplakligim ile karşısında durdugumu unutmuş gibi bir sağa ceviriyor bir sola ceviriyor sonra dikkatini çeken bir şey varmış gibi sabit bir şekilde göbek deligimden vajinami n yanından geçip baldır ima kadar uzanan ince çiçek doğum lekeme bakıyor du desenler ateş çiçeği adı verilen bir çiçeğe benziyordu zaten ilk kanama mi gordugumde bu leke çıkmıştı mandy bunu gördükten sonra cadı diye adımi çıkarmıştı "immmm shay bu çok güzel sanki üzerinde bir şey var hiç baktın mi ? " yüzüne bakıp omuz silktim "bırak artık emily bu leke den igreniyorum " sanki bir şey düşünüyor muş gibi suratima baktı "istersen senin için üzerinden beyaz kil ile gecebilirim böylece belli olmaz " sevinç icimde patladı "yapabilirmisin gerçekten mi emily sen harika sin " uzanıp yüzünden kocaman bir öpücük caldim "tamam tamam öpme beni tükürük oldu yanaklarim " kikikikiik kikirdayarak eglenerek benim için yaptığı beyaz kili lekeme sürdü acısı gozlerimden çıktı " mm shay çok acı veriyorsa boş ver bak " aglamaktan yorulan sesimle "lütfen lütfen yap ve bitir yeni bir başlangıç yapmak istiyorum bu leke bana olan hakaretler i ve igrenen gözleri hatırla mama sebep oluyor " üzgün bir şekilde bakıp devam etti ne kadar sürdü bilmiyorum ama sanki icim yanıyor gibi devam eden acıya dayanamayıp bayıldım . Kalktigimda benim için ağlayan bir surat vardı karşımda tanrıya şükür ki bu gün o iki pislik bizleri serbest bırakmıştı yoksa işkenceye devam ediceklerdi "emily uyandım ağlama artık " ellerini gözlerini silmek için kullanıp "shay çok üzgünüm iihhhh hihkk "aglamaktan hickiran arkadasima tebessüm verip dogruldum sol bacagima uzanıp baktigimda leke yok olmuştu ama kilin kenarları ateş kırmızısı olmuş tu yanık gibi icim rahatlamisti "teşekkür ederim çok teşekkür ederim "uzanıp ellerini tutup saçlarını karistirdim oyuncu gibi "kes şunu shay ben burada neler çektim neyse beğendiği ne sevindim kardeşim ayrıca bu kilin süresi iki ay haberin olsun bu bizim köylerden gelen özel bir kil buralarda bulamayiz biraz olsun mutlu olmani istediğim için surdum "
minnettar bir şekil de baktim sağ yanagimdaki gamze ortaya çıkana kadar gulumsedim
Emily nin kıl işleri bittikten sonra verdikleri yeni ama kalitesiz kumaşları kendimize elbise yapmak için kullandik.
Sabah erken kalkıp son hazırlıklara yardım edip odalarimiza giyinmek için gittik emily beyaz elbise giyerken ben yeşil elbiseyi giydim sabırla zamanın gelmesini bekledik ikimiz de tedirgin dik gelicek kişinin bizi alıp almiyacagi yada birimizi alması bunlar ikimiz içinde problem di dusuncelerimde kaybolur ken at sesleri kulağı doldurdu felix in odalara girip çıkma sesi ayak sesleri ve sıra bize geldi kapı son hız açılıp " kapıya çıkın kenarda bekleyin siz en son göz önüne gelecek siniz "basımizi sallayip bu pislikler den en çok kurtulacagimiz için mutlu olmaliyiz
En az yirmi kişi vardı basimiz aşağıda sakince ürkek bir şekilde siramizin gelmesini bekliyirduk bizim köle gurubun dan beş at ahiri için beş de artık ayiricilar erkek grubundan seçildi sıra bayanlar geldi elli kişilik bayan grubundan birinin kolu tutulup kenara atıldı sonra başka biri derken en sonda biz vardık önümuze gelen kişi basımı kaldırdı bekledi sonra emily e uzandı kolundan tutup kenara atıldı ben kalmış tim burada panik yapma shay arkasını dönen adama yaklaşıp "efendim efendimmm bekleyin efendimmm "adamın dönüp bana bakmasiyla "efendim lütfen kardesimden ayirmayin beni "arkamdan bir ses emily koşarak adamın ayaklarına sarıldı "lütfen efendim kız kardesimden ayirmayin para almadan çalışır iz " ikimizinde gözleri doldu aç köpek gibi bakan adam para kokusunu aldı ki "bu iki köleyi de alıyoruz sözleşmeler ini paralı yazın ama paralarını ödemeyin "adamın sözleri diğerlerinin ellerini sol taraflarına vurup başlarını aşağıya indirip kaldirmalariyla kabul ettikleri anlaşıldı bizim umrumuzda değildi ne olucagini kimse bilemez di belki yukselirdik böylece köle akdinden kurtulurduk ikimizde mutlu şekilde birbirimize sarılarak ve caky ve felix e gülerek oradan ayrıldık
İki gece mi sürdü bilmiyoruz hiç durmadan hızla başkent merkeze doğru ilerliyoruz
Sonunda arabanın durmasiyla garip bir an icimde ateş varmış gibi bir his nefes almaya belli etmemeye çalıştım
Bacagimdaki leke kalp gibi atmaya yanmaya devam etti bizi yonlendirdikler yer bir eğitim alaniydi burada hizmetçi dersleri görgü ve hizmet dersleri alincakti büyük bir yer dışarıdaki duran güvenlik bizi sıraya sokmaya çalıştı ve sırayla bilgimiz i almaya başladı
"sen adın ne köle "suratima ters ters bakan adama aynı şekilde bakıp
"Ben shay moran "sıra emily e gelmişti "adın ne köle "adamın emily e bakışı hiç hoşuma gimemisti elimi yavaşça emily nin koluna koyup korkan kızı yanıma çektim adam yeni farketmis gibi irkildi "adı emily moran kizkardesim "büyük bir güven ve tehdit ile bakan gözlerime bakıp arkasını dönmeden emily e tekrar baktı bu icimde bela anlamına geliyordu parmaklarını avuclarima doğru toplayıp sıktım tanrıya şükür ki gitti kölelerin doğum belgeleri yoktur o yüzden kim isim verirse kabul ederler bazıları isimsiz der geçer bize taki azledilene kadar yada yükselene kadar evlilik demiyorum çoğu erkek sadece metres yada orospu olarak kullanıyor bizleri aklimdakileri bir kenara atıp basımı salladim düşünceleri dağıtmak için emily e dönüp sarildim "emily dikkatli olmaliyiz burada gardimizi dusuremeyiz kardeşim başını dik tut yere sağlam bas seni ezmelerine izin verme seni elimden geldiği sürece koruycam "sesim deki sakin ve güven verici cümleleri mi emily e ssrilirken kulağına söyledim "abla teşekkür ederim bir ailem olduğu hissini yeniden tattirdigin için " ikimizde gulumseyerek içeriye ilk adimlarimizi attik biliyorum ki ateş içimdeki bir sebebi olmalı ve o yakınlarda ondan olabildiğince uzak durmaliyim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kralının eşi
FantasyMyrdal ülkesinde yaşayan bakire küçük bir köle acımasız hayatından sürüklenerek görkemli bir hayatın içinde bulur kendini ve o ülkenin kralı yüzyıllardır eşi ni aramaktadır "Immmmmm evettttt lütfen daha hızlııı"