Sabaha kadar uyumamıştık ona herşeyi anlatmıştım kah sarıldık kah ağladım ve bolca seviştik bütün günü yatakta geçirirdik ertesi gün taht odasında kral ve kraliçe olarak. Koltuklarımız konmuştu saray da yemek düzenlenmişti görmeliydiler iyileştiğini ona göre davranmalydılsr odadan çıkmadan önce kolundan tutup kendime çevirdim kıyafetindeki pütürleri düzelttim " raga olaylardan dolayı soruşturmayı geri plana attık üç aylık oldum karnım çıkmaya başladı yakında belli olucak bir an önce çürükleri ayırmamız lazım" omzundaki elimi tuttu avuç içimi öptü " sen merak etme gitmeden önce zaten iki kişinin araştırmasını bitirmiştim karım bilmez ama gölgelerde yaşıyan ejder askerleri var ve onları benden başka kimse harekete geçiremez olan biten i. Hızlı şekilde bana sunmuşlardı" bir dakika o zaman " bu yemek aslında onlara herkesin içinde ortaya çıkarmak tı "başını salladı" herkesin görmesini duymasını istedim ki harekete geçmeden onları hemen yakalıyalım " bu yemek zorlu geçicekti" senden tek isteğim var karım yemek boyunca hades ve myth inin seni korurken sorun çıkarmaman "ters ters baktım" ben hiç sorun çıkarmıyorum " başını salladı" bana ne yaparlarsa yapsınlar yada bir kavga oldu kesinlikle karışmıyorsun " elbetteki karışıcaktım ama şimdilik kabul ettim" tamam eşim " ikna olmamış gibi bakarken boynuna uzanıp kocaman sulu bir öpücük bıraktım" tamm işte hades ve myth i ile kalıcam " başını yanlara sallayıp muzip bir gülücük sundu.
Taht odasına girdiğimiz herkese duyuruldu en az üçyüz kişi vardı büyüyle alanı genişletmişlerdi herkes oturmamızı bekledi oturduğumuz da büyücüler sopalrını yere vurdu askerler göğüslerine vurdu kadınlar ile birlikte hepsi eğildi ve selam verdi
" İmparatorluğun kral ve kraliçesi çok yaşa" deyip "kalkın" diyen eşimin sesi yankılandı Herkes kocama bakıyordu yediden yetmişi nefes almadan Kralın konuşmasını bekledi "Bugün buraya iyileşmemin şerefine davet edildiniz yemeklerinizi yiyip eğlenin sonrasında güzel bir sürpriz olucak hepiniz e afiyet olsun" deyip konuşmayı bitirdi herkesin masalarına yemekler meyveler tatlılar taşındı bizimki özeldi herkes den ayrıydık kocama dönüp " drake bu nedir çok güzel kokuyor" yüzüme bakıp tebessüm ederek " peri şarabı senin için özel olarak buldum" kulağıma yanaşıp "bebeklere ve sana enerji verir çok içme bir bardak günde iznin var" gözlerim ona bakarken ışıldarken "seni öpmek istiyorum ama sonra fazlasıyla vericem" dedim kıkırdarken omuz silkip bir yudum aldım ıımmmmm gözlerim kapandı " shay böyle inlersen zararlı çıkan sen olursun eşim beni zor durumda bırakma" dedi gözlerindeki tutkuyla içeceği yuttuğum anda söylediği için boğazımda kalmıştı sırtımı hafif hafif ovalarken " drake ölüyordum az daha bir anda denir mi" cilveli çıkan sesimle yanan gözleri görmüş "sakin ol eşim yemekteyiz insanlar bakıyor" hemen ondan tersi yöne bakarak insanları izlemeye başladım biliyordum ki ona bakmaya devam edersem alev alırdık en iyisi yemeğin bitmesini beklemek bir süre sonra dansçılar gelmiş tatlılar yenmiş müzikler çalınmış derken kocam birden ayağa kalkmıştı bir anda herşeyi durmuştu " dul kraliçe diane ve yaşlı büyücü collin önüme gelin" heskes nefes almayı unutmuş gibiydi hades sağıma myth soluma bir adım önüme çıkmışlardı " emirlerime karşımı geliyorsunuz" gür ve buz gibi bir aura etrafı sardı herkes titremeye başladı " oğlum ne demek bu anlamadım" elini havaya kaldırdığı an collin hemen kraliçenin önüne geçip kalkan kurdu " Hmmmm demek böyle size son bir şans vericem collin ya buraya önüme gelip suçlarınızı kabul edersiniz ya da sizi öldürürüm" collin ve dul kraliçe birbirlerine baktılar kraliçe ilk pes edendi kolunu tutup durmasını sağladı dik bir şekilde Kralın önüne geçtiler "xatsa ivy" diye büyü yaptığımda sesim duyuldu ayaklarının ikiside sarıldı en küçük hareklerinde onları öldürücektim.
Kral drake yerine oturup " dul kraliçe suçlarını okuyorum birincisi Balzag ile birlik olup kral ve metresini öldürmek" o an büyük bir patırtı koptu Grant edwini tutmaya çalışıyordu sessizce "xatsa ivy" edwini de bağlamaya başladım Grant rahat nefes alıp bana bakarak teşekkür etti edwin ise hala sarmaşığı çözmeye çalışıyor krsliçeye bağırıyordu " Prens edwin susun" kocamın tek kelimesi onu susturmuş yere çökmesini sağlamıştı kocam edwine bakıp sonra tekrar iğrenerek krsliçeye baktı " ikinci suçunuz büyücü collin ile olan ilişkiniz prenses in ondan olduğu doğrulandı sakın inkar etme" gözlerinde damlalar akarken " ben prensesim ne demek bu anne doğru mu abim yalan söylüyor dimi senden nefret ettiği için dimi" diğer tarafta prenses çıldırmıştı koltuğunu kaybedince normal bir birey olucak tı tabi bu da varlık içinde yaşayan biri için zor düşüncelerde boğulurken "son suçunuz sizden önce ki" dediğinde kraliçe yere düşüp yalvarmaya başladı nasıl yani ilk o değilmiydi " kraliçe Elizabeth i ben doğduğumda öldürmek ve kendi ölen çucuğunun yerine beni koymak herkese kralı yani beni öz oğlun olarak tanıtıp insanları kandırmak" aman tanrım bu da ne demek bu kadın kaç canla oynamış.
" yaşlı büyücü collin kralına suikast düzenlemek Balzag ile birlik olmak kraliçe ile yasak ilişkiye girmek suçlarını kabul ediyormusun" kocamın gücüne şuan hayranım o kadar sert ve dik duruyor ki utanmasam bacaklarına sırnaşıcam kedi gibi aman tanrım ıslandım benim düşüncelerimden habersiz kocam " kraliçenin ızdırap kuyusuna atılmasını, yaşlı collinin büyü gücünün geri alınıp aynı şekilde ızdırap kuyusuna gitmesine sizi ölürkende ayırmıyorum diane iyi bir evladım sıradaki birinci prensesin kraliyet kimliğinden çıkarılıp sınıra yollanmasına karar verdim ejder grubu hemen şimdi cezalarını işleyin" dedikten sonra " herkes dağılsın" deyip elimden tuttuğu gibi bizi ejder boyutundan geçerek odamıza götürdü.
ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı " bütün yemek boyunca kokun burnuma ulaştı" dili boğazıma girerken dilini emip onu durdurdum " ızdırap kuyusu ne" arkama geçip iplerimi çözerken" o arnowun yarattığı ceza yöntemi ilk şah damarından delik açarız kanı boşalırken kuyuys atarız kan kokusunu alan hortlaklar yavaş yavaş beyinlerini karıştırıp onları yer " içim titredi" diyorsun ki ilk tatlı bir hayalin içinde yaşıyacaklar ama o anda etlerini parçalayan hortlakların farkında olmuycaklar vay be çok iyi düşünülmüş " başını salladı" kocan ilk ikisini halletti ödülümü alayım" ımm tabiki" beni masanın üstüne oturtup bacaklarımı açtı bir ayağımı havaya kaldırıp içime birden soktu " ahhhh kocam ne ara çıkardın altlığını" daha derine sokarken "ohhhhh ne sıcak için ve ıslak beni alırken kasılıyorsun o kadar kötü durumdaydım ki üstümü yaktım" ahhh haaaa ımmmm" ah ah ayyyy daha sert "içime kökleyen ve içimde döndürülen penis ile neredeyse ağzıma kadar gelicek ti hem zevk hem acı aynı anda veriyordu " beni nasıl içine aldığını birbilsen o kadar güzelki her sana soktuğumda daralıp açılıyor ıslaklığına bak yerlere döküyorsun karım yemek boyunca akıtıp beni azdırdın nasıl iyi geliyor mu" dilimi dudaklarımda döndürüp alt dudağımı ısırdım " evet tt evettttt evet hep seni düşündüm ceza verdiğin bacak aranda olmak istedim çok akıttım ahhhh geliyorum kocam hadi birlikte gelelim içimi doldur" dediğim an kollarımı ona açtım bacaklarımı yanlara açıp bana yaklaştı dudaklarını yalayıp üst dudağını ısırdığım da ağzına dinleyip onu içim de kastım oda inleyip gelirken "bir tur daha atalım mı bu hızlı oldu" hahahahahah ne zaman doydun ki.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kralının eşi
ФэнтезиMyrdal ülkesinde yaşayan bakire küçük bir köle acımasız hayatından sürüklenerek görkemli bir hayatın içinde bulur kendini ve o ülkenin kralı yüzyıllardır eşi ni aramaktadır "Immmmmm evettttt lütfen daha hızlııı"