38 Bölüm Bebekler

3.4K 146 4
                                    

Gözlerimi açtığımda bir yatakta ellerim ve kollarım bağlı şekilde yatıyordum eski bir kale gibiydi siyah taşlarla örülüydü sağım a baktığımda kadın ve erkek askerler bulunuyordu oda tamamiyle yattığım yataktan oluşuyordu "emily Nerde" etrafımdaki askerlere bakarak sordum sadece kurulmuş bir oyuncak gibiydiler sadece yüzüme baktılar "size emily Nerde dedim duymuyor musunuz benii" cevap vermiyorlar dı ne oluyor "kimse var mı" sesimi yükselterek "balzaggggg seni adi şeytan" hırıltılar yükselti ah demek beni anlıyorlar dı sadece cevap verme gereği duymuyorlardı "Kɔsɔkɔsɔwo nu yina" dediğimde zincirler erir ver kaybolur "xatsa ivy" dediğim askerleri sarmaya başladım dişarıya ilk baktığımda kimse yoktu yavaşça dişarı çıktı etrafta çok kapı vardı arkamdaki kapıyı kapattım sağıma soluma bakarak ilk karşıdaki kapıyı açtım kimse yoktu sonra diğer kapıyı açtım birkaç insan vardı ama yaşamıyorlardı morarmış pis kokudan anlaşılıyordu burada olmuycağını düşünerek merdivenleri çıktım kocamın bana öğrettiği gizlenme büyüsünü yaptım kokumu bilerek almadıkları sürece beni göremezlerdi üçüncü kata çıktığımda üç oda bulunuyordu ilkinde yavaşça arsladığımda edwin vardı iki kadınla sevişiyordu hemen kapatıp diğer odalara baktım boştu en üst kata çıktığımda birileri konuşuyordu " o fare şuan burada ne yapmak istersin sevgilim" vücudum dondu kapı açılıp saçımdan tutulup odanın içerisine çekildim beni koltuğa oturttuktan sonra  balzag büyü yaptı kollarım görünmez iplerle bağlanmıştı..
Karşımda balzag ve onunla öpüşen emily vardı " doğru olamaz" dedim ince bir sesle gözümden bir damla akarken ihanet bu kadar zor gelememişti bana,..emily eline bir bıçak aldı iplerle bağlı olan elime birden soktu "ahhhh" şşşşşş"daha yeni başladım" bıçağı çıkarıp omzuma sapladı. ahhhh gözlerindeki nefret nedendi canımın acısını kenara bıraktım sadece ona baktım "sürtük hahahahahah bakmaya devam et evett güzelim dimi aptal amcanı görmeliydin belki son nefesini veriyordur" gözlerim ona inanmayarak "ne yaptın ona" gülüyordu sadece gerçekten gülüyordu " Onu zehirledim ölmek üzere yada öldü" dedi tebessüm ederek gözlerimden yaşlar  daha hızlı akmaya başladı,
"hahahahahah istediğin kadar ağlıyabilirsin o kadar aptalsın ki beni yakınına aldın şimdi de çocuklarını alıcam" durdum zaman durdu " ne demek istiyorsun" ah balzag sevgilim o cehennemin gücüne sahip belli bir yerin zamanını ileriye alabiliyor "hayır hayır yapamazlar" emily y eğer bunu yaparsanız hepiniz in etini çiğnerim, duydunuz mu beni hepinizi öldürürüm çocuklarıma dokunma! " hahahahahah aha gülerken içim yanıyordu gözlerimi kapattım" uyut onu sevgilim " kırmız bir ışık bana doğru geldiğinde ne olduğunu anlamdım.
Üşüyorum, soğuk raga çok soğuk burası neredesin gözlerimden yaş akarken" öldürelim mi Balzag çocukları aldık nasıl olsa "ne demek ti bu gözlerimi açıp  bir elim karnıma giderken beynimdeki sesler canlanmaya başladı. Sadece o vardı Balzag ve bebeklerim yoktu
"bebeklerim onlar Nerde" gelip saçlarıma dokunmaya başladı emily "ah onlar kurban olucak korkma tekrar bizim için doğurur sun" dediğinde kolunu tuttum "Nerde o" ellerimden ona ateşleri gönderiyordum ahhhhhhhhhhhhh kızarıimış et kokusu burnuma geldi mmm güzel kokuyor, öldür onları shay bebeklerimiz Nerede bul onları gücüm senin ! "bebeklerim nerede" elini yakıyordum boynundan tuttum "son kez soruyorum bebeklerim Nerde" kızarmış yüzüne baktım " sürtük sana söylemiycem" ah "işime yaramazsın elimi kalbinin içine sokup içine alev topu attım kulağına eğilip" amcamı öldürdün, bebeklerimi aldın bana ihanet ettin içim yanıyordu senin de yansın emily beğendin mi? "sadece yanan kül olan ölüsüne baktım ...

Öldür onları öldür durma bebeklerimiz bul herkesi ölüdür aklımdaki sesle hareket edip önüme çıkan  herkesi öldürmeye başladım et kokusu bağrışlar yalvarmalar umrumda değil di....
" bebeklerim neredeeeeeeee" koca kale yanıyordu içinde artık canlı bile yoktu onlar burada değildi
Kaleden çıktım her yürüdüğüm de etrafı yakıyordum bu çocukları çalınmış  bir annenin intikamıdır..

Ormandaki her canlı kaçıyordu "Balzag" karşımda elinde sadece bir sepet vardı gözlerim yandı "öbürü Nerde" ellerim deki tırnaklar uzamıştı etrafından ateşi sardım "öbürü bende cehennem Kralının yanında" adım adım yaklaştım "çocuğumu şimdi getir Ba...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ormandaki her canlı kaçıyordu "Balzag" karşımda elinde sadece bir sepet vardı gözlerim yandı "öbürü Nerde" ellerim deki tırnaklar uzamıştı etrafından ateşi sardım "öbürü bende cehennem Kralının yanında" adım adım yaklaştım "çocuğumu şimdi getir Balzag yoksa gelir cehennemi yok ederim" yan gülüş sundu "Onu unut kraliçe çünkü onu sana vermiycez" kıkırdarken elindeki bebeği kenara koydu "seni öldürmek isterdim ama senin ile ilgili planlarım var" demesiyle beynimdeki kitap canlandı "Dada Dzɔdzɔme ƒe Hlɔ̃biabia" dediğimde ellerimi açtım sarmaşıklarla bırakılan bebeği sardım tekrar büyüyü tekrarladım havaya doğru süzüldüm

Ormandaki her canlı kaçıyordu "Balzag" karşımda elinde sadece bir sepet vardı gözlerim yandı "öbürü Nerde" ellerim deki tırnaklar uzamıştı etrafından ateşi sardım "öbürü bende cehennem Kralının yanında" adım adım yaklaştım "çocuğumu şimdi getir Ba...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonrası yoktu
Bebeğim m annen seni almaya gelicek...

Ejderha Kralının eşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin