Sinirliydim çünkü lilithi şuan öldüremezdim kraliçeydi insanların kafası karışıcaktı ve drake o nasıl karşılıyacaktı hiç bilmiyorum kafam da bunlar dolanırken ilk kendi odama gidip nyx i aldım ardından dönüp merdivenleri çıktım, kapıyı açarken karşımda edwini görmeyi beklemiyordum "kraliçe birşey yaptı mı" olumsuz anlamda salladım "şarkı söylüyordun dimi sen" neden soruyor diye düşünmeden edemedim "evet söylüyorum" beni dikkatlice tarttı baştan sona süzdü"abimin metresi olmanı istiyorum" ha "ne" gözlerim şaşkınlıkla açılırken "abim seni bana sordu dikkatini çekmişsin belliki bu nadir olur iki gün sonra gece abime gitmeni istiyorum" kaşlarımı çattım "Prens edwin bunu yapmıyacağım" yüzüme soğuk şekilde baktı "ya abimin ikinci eşi olursun ya da burada kalamazsın sana daha fazla şey açıklamıycam" dedi rüzgar gibi çıktı.
Çocuklarıma bakarken kafam allak bullaktı drake ile birlikte olmazsam burada kalamayacağım olursam kraliçe beni öldürmeye çalışıcak herşeyi geçtim bu hengamede çocuklara birşey olursa nyx i kollarımda severken temiz hava almam gerektiğini düşünüp terasa çıktım o kadar boğuluyordum ki kocamın ikinci karısı olmam gerekiyordu bir yolunu bulup bundan vazgeçirmem lazımdı ama nasıl sonucum yoktu ya herşeyi açıkılıycak yanlış bir hareket yapmamasını isteyecektim, drake den bahsediyorum gider kraliçeyi boğazlardı o kadının elinin altında ne olduğunu bilmem gerekiyordu ya herkese zarar vericek birşey planlıyorsa beş sene boyunca drake rahattı ya iblis lorduyla ortak olursa ülkenin hali ne olurdu yeterince kan görmüş bir ülke olarak ne kadarını kaldırabilirlerdi binlerce soru kafamda dolanıyordu daha iki günün var shay o zaman kadar çözüm bulunur diyerek terasta derin nefes alıp başımı yukarı kaldırdım.İçeri geçtiğimde çocukların kalktığını gördüm "bebeklerim sizi nyx i tanıştırayım o bir ruh kaplanı şuan kedi Boyutunda olduğu için küçük yoksa iki metre yüksekliğinde bu küçük hanım" kediyi severlerken nyx inin yanına yaklaştım "nyx bundan sonra efendilerin bu küçük adamlar ve onlar benim bebeklerim onları korurmusun nyx i" bebeklerimin elini koklayarak kendisini sürttü"teşekkür ederim nyx" bebeklerime döndüm "çalışma zamanı bundan sonra kendinizi korumanız için büyü öğreticem" gözlerim dolarken ellerini uzanıp tutum "bebeklerim zamanı gelince size zarar gelmemesi için herşeyi yaparım ama yinede kendinizi korumanız lazım günde iki kez oynuyorsak bir kereye çekmeliyiz benim için bunu yapabilirmisiniz en çok size zarar gelicek diye korkuyorum" diyerek ellerini öptüm bana sarılan bebeklerim "sorun değil anne biz zaten çalışmaya başlamıştık" deyince affedin beni bebeklerim size iyi bir hayat vermek istemiştim hayallerim gerçek olmadı ilk birbebeğimi kaybettim sonra diğerini savaş alanında bıraktım tam mutlu olucaz derken ben öldüm şimdi de saray içinde savaş olucak tı belki de şeytanlarla savaşıcaktık iyi tartmam lazımdı bu sefer tek karar veremem biliyordum ama drake hiçbirşeyi düşünmeden kendini bizim için ölüme yollardı onu da geçtim lilith benim mühürlü olan bedenimi kullanıyor onu öldürürsek drake de ölür mü?.
Günü hem düşünerek hem de çocuklara savunmayı öğreterek geçirdim çocuklar uyumuş şimdi onlara bakıyordum onları izlemeye bile zamanım olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kralının eşi
FantasyMyrdal ülkesinde yaşayan bakire küçük bir köle acımasız hayatından sürüklenerek görkemli bir hayatın içinde bulur kendini ve o ülkenin kralı yüzyıllardır eşi ni aramaktadır "Immmmmm evettttt lütfen daha hızlııı"