45 bölüm güçler

2.1K 104 0
                                    

"Ahh "kıçım ağrıyordu popo mu koyamıyordum bir yere karşımda kıskıs gülen adama bakarak"raga canım acıyor diyorum oturamıyorum diyorum gülüyorsun "vücuduma iyileştirme büyüsü yapıp beş dakika kadar bekledim "bak iyileştin karıcım "ters ters ona baktım "ben serephn in yanına gidiyorum "tam kalkacakken kolumu tutup kucağına çekti kucağına oturduğum da "unuttun mu onlar biraz dan burada olucaklar "ah unutmadım ama onunla başka konu konuşmalıydım "evet unuttum "kucağından kalkmak istedim izin vermedi "sende birşey var duyguların çok karışık "anlamadım şeklinde baktım"hayır birşey yok sadece merak ediyorum çocuklarımızın güçlerini "kafasını salladı ama birşey demedi kollarından kalkıp çocuklarımın yanına gittim ikisinde uyuyordu koruma büyülerini sürekli çalıştırıyorduk sesiz ortamda oldukları için uyanmaları zaman alıyordu büyüyü kaldırıp onları sevmeye başladım kapı çalıp asker içeri girdiğinde geldiklerini anladım içeri girip selam verip eğildiler "kalkın bunlara gerek yok serephn ve arnow"diye konuştu eşim ama ben hala  serephn bakıyordum eşimle konuşmalarını bölüp dayanamayıp sordum "serephn sonuç ne " bebeklerin yanına herkes toplandı elime iki taş verdi "bunları büyünüzle açmanız lazım ben sadece kanın gücünü taşa işledim biz de sizinle öğreneceğiz " eşimin eline taşı verdim Yanına yanaşıp elinin altına elimi koydum gücümüzü biraz taşa verdikten sonra kalede bir Işık etrafı alıp söndü arnow a döndüm bu nedir diye sordum "elinizdeki taşta hangi şekil var "başımı tekrar taşa çevirdim "anlamadım garip üstüste desen ,drake neye benzettin"deyip kocama sordum "bu büyü ama karanlık büyü"ne demek istiyordu "nasıl yani biri bana açıklayabilir mi?" Tedirgin olmaya başladım herkes tek tek taşa bakmaya başladı başlarını eğip "ne demek istiyorsunuz dedim"Alex'in taşıydı bu ve çocuklarımın doğası kötü mü olacaktı"karım sakin ol bende karanlık büyü yapıyorum bu güçlü olucağı anlamına geliyor "çocuğuma bakıp "eminmisin kötü birşey olmayacak değil mi "başını salladı "karım insanları koruyacak kadar güçlü bir adam olucak oğlumuz" rahatlamıştım "tamam peki axel e bakalım " diyerek onun taşını açtım "bu nedir peki "kocam taşa bakıp serephn ne ve arnow a gösterdi başlarını sallayıp gülümsediler "bu karım oğlumuzun geleceği görme gücü olduğu anlamına geliyor iki çocuğumuzunda ana güçleri bunlar zamanla bizim gibi diğer güçlerinde uyanma olasılığı var " ah demek bu oğlum geleceği görüyor "bunlar iyi güçler dimi onlar iyi olucak dimi raga " kollarının içine girerken kocamdan aldığım sıcaklıkla gözlerimi kapattım "evet iyi ve güçlü olucaklar biz onlara adaleti öğreteceğiz hem bak yalnız değiliz güçlerini iyi öğrenebilmeleri için arnow Alex'in öğretmeni serephn de axelin öğretmeni olur böylece içimiz de rahat olur ne dersin "kafamı kaldırıp ilk kocama sonra arkama dönüp bekleyen büyücülere baktım "onları size emanet edebilirim değil mi ?" onaylarını almak istiyordum gözlerindeki netliği görmek istiyordum ikisi de yere çöktü sağ kollarını havaya kaldırdı "ben axel e doğruyu göstereceğime ve iyi bir öğretmen olacağıma ay ve güneş tanrısı üzerine yemin ederim Meka atam na dzinu kple ɣe mawu be manye nufiala nyui axel "dedi ve kaldırdıkları kollarında yeminin yazılı olduğu dövme ortaya çıktı aynı şey i arnow da yaptı ikisine de bakıyordum bu yeminle hayatları boyunca çocuklarımın hocaları olduğu anlamına gelecekti onlar için ölücek onlar için ceza çekiceklerdi gözlerim doldu "lütfen kalkın ikinize çok teşekkür ederim çok şanslıyız ki sizin gibi iyi büyücülerin oğullarıma bakacağını bilmek büyük onurdur bizim için "deyip mutlu oldum çocuklarımın geleceği emin ellerdeydi onlara minnettardım bu yüzden onlara ender bitkiler yapıp hediye olarak verdim şaşırıp mutlu oldular onları gönderdikten sonra kucağıma axel i aldım "eşim Alex'i alır mısın altın havuzda yıkayalım " dedim çocuklarla su da oynayıp eğlendik ten sonra drake in işi olduğu için giderken bende ejderha inine girip myth e bebekleri bırakıp piyayı bulmaya evine gittim "piya a" kapı açılıp piya ve İgor dişarı çıktı " çocuklar myth nin yanında oynuyor benim biraz işim var siz onların yanına gidin gün bitmeden gelirim " dedim ejderha ininden gizlice serephn i bulmaya giderken görünmezlik büyüsü yaptım kimsenin beni görmesini istemedim kapısına yaklaştığımda kapıyı tıklattım açılan kapıyla hemen görünür hale gelerek "seninle konuşmam lazım " diyerek içeri girdim " selam vermeye gerek yok serephn biz arkadaşız "dedim eğilmesine izin vermedim beni salonuna yönlendirirken beyaz döşenmiş odalara baktım çok beyaz ve soğuktu buzdan oluşan kristal avizeler ,koltuklar ,yatağı ,masası dahil heryer parlıyor du ve soğuktu.
Koltuğa oturup karşımdaki kadına baktım "sana güvenebilirmiyim" dedim meraklı gözleri ve kuşkulu bakıyordu "kraliçem sorun nedir " derin nefes aldım " bana sözünü ver burada konuştuklarım aramızda kalıcak " başını sallayıp söz verdi gözlerimin içine ihtiyatla bakıyordu"cehennemi nasıl yok ederim " gözleri sonuna kadar açıldı " kraliçem ne demek istiyorsunuz cehennem yok edilemez " başımı yana salladım " ben oranın yerini bilmek istiyorum serephn " titreyerek kalktı " hayır hayır kraliçem bu olmaz ben bilmiyorum kimse bilemez " transa girmiş gibi davranırken " ordaydın değil mi " sessiz çıkan sesimle ağlayan gözlerine baktım başını sallarken yerimden kalkıp onu oturması için çektim " balzag sadece maşaydı asıl kardeşin cehennem efendisine çalışıyordu sen balzag a değil onlara insan kaçırıyordun " başını salladı " bana oranın yerini söyle " elleri titreyerek " yapamam sizi oraya yolluyamam öldürürler sizi orası iğrenç..."hemen sözünü kestim " ben oranın nasıl bir yer olduğunu biliyorum serephn orada kısa süre bulundum " yüzüme bakarken donmuştu vücudu " sakin ol benimle iletişime geçti ne kadar kötü bir yer olduğunu biliyorum eşimi istiyor serephn ölsemde izin vermem buna bu yüzden bana o yerin nerede olduğunu söyle " artık hayır demesine katlanamıyordum ben ısınırken yere çöküp " affedin kraliçem lütfen sakin olun " diye yalvarmaya başladı " serephn ailem için herşeyi yaparım lütfen bana o yerin yerini söyle " başını sallayıp siyah dumanlı bir yazı çıkardı " herhangi bir yere gidip bu sözleri tekrarladığınızda kapı açılacak ve orada olucaksınız iyi düşünün kraliçem ya kral öğrenirse " büyü alıp tekrar görünmez olduğum " bilmeyecek sende söylemiyceksin"dedim kapıdan çıkıp ejderha İnine girerken üstümdeki olumsuzlukları bir kenara bırakarak myth ve hadesin çocuklar oynamasını izleyip gülümsedim
Çocuklarla zaman geçirmiş ardından odaya getirmiştim akşam yemeğini eşimle yiyip uyuyan çocukları da tekrar koruma altına almıştım "karım kafan da ne var sürekli dalgınsın benden ne saklıyorsun " yanıma doğru adımladı onun bana yaklaşmasına izin verdim o kadar yakışlıydı ki

"hemen sözünü kestim " ben oranın nasıl bir yer olduğunu biliyorum serephn orada kısa süre bulundum " yüzüme bakarken donmuştu vücudu " sakin ol benimle iletişime geçti ne kadar kötü bir yer olduğunu biliyorum eşimi istiyor serephn ölsemde izin ve...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hafif gülümseyip kollarım I ona açtım ona sımsıkı sarıldım ve konuşmaya başladım "birşey yok bu ara mutluluğumuz un bozulacağından korkuyorum birde şuan ne kadar yakışıklı bir kocam var diye düşündüm " deyip konuyu değiştirmeye çalıştım

Kocamın aklını başka yere vermem gerektiğini biliyordum bu yüzden boynuna yaklaşıp hafif ısırıp emdim inleyen ve beni kendine bastıran eşimle kafamı kaldırıp dudaklarına yaklaştım " bu gece kocam kendini bana bırak " dedim dudağını öperken ona her...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kocamın aklını başka yere vermem gerektiğini biliyordum bu yüzden boynuna yaklaşıp hafif ısırıp emdim inleyen ve beni kendine bastıran eşimle kafamı kaldırıp dudaklarına yaklaştım " bu gece kocam kendini bana bırak " dedim dudağını öperken ona herşeyimi verdim bu gece aşkla ona sevişmeyi gösterecektim belki de son kez sevişicektik dudaklarını öperek onu yatağa doğru geri adımlattım yatağa yatan adamın üstüne oturup tekrar dudaklarını öptüm ordan çenesini derken aşağıya doğru öpmeye başladım memelerini yalayıp karnına öpücükler kondurup penisine ulaştım ağzıma alırken ilk ucunu dilimle yalayarak aşağıya yukarıya gidip geldikten sonra boğazıma kadar soktum ellerimle iki bacağını baldırlarını okşayıp sonra tek elimi toplarına ulaştırıp okşayıp sıktım ohhhhh"karım çok iyisin devam et " diye inliyordu tek istediğim onu mutlu etmekti ağzımdan çıkarıp göğüs aralığıma tükürüp penisini arasına sokup göğüslerimi kenarlardan sıkıp göğüs aramdan gitgel yapmasına izin verdim başımı aşağıya eğip memelerim arasında gidip gelen penisinin başını yalıyordum kasılmaya başladı memelerim arasında ağzıma alıp emmeye başladım ohhhh "geliyorum karım çok iyi evettt al hepsini ağzına em beni " derken ağzıma akıtmaya başladı kafamı kaldırıp ağzımı açıp ona gösterdik den sonra yuttum gözleri alev alıyordu üstüne doğru yürüp hafif kalkan omzunu elimle itip tekrar yatmasını sağladım "bugün ben seni memnun edicem " dedikten sonra çoktan ıslanan vajinamı yeni boşalmış yarı sert penisle birleştirdim ahhhhh ohhh aynı anda inledik o kadar güzeldi ki onunla bütün olmak göğüsüne ellerimi koyup gözlerimi kapattım kalçamı yavaşça kaldırıp indirdim bitsin istemiyordum içimde penisini sürtünürken o tarifi olmaz his o kadar güzeldiki aynısını o da hissediyordu bundan eminim , kalçamı kaldırıp indirdiğim her an inliyordu " ahhh karım bu çok iyi hissediyormusun beni söyle hadi deli oluyorum sana "diye birsürü şey sıralamıştı ne kadar süre oldu bilmiyorum boşalırken kükreyerek geldi "ahhh çok iyi bunu herzaman deneyelim karım"başımı sallarken nemli başımı öpmüştü üstünde yatıyordum "bugün böyle uyuyalım olur mu içimdeyken"yüzüme baktı başını sallayıp sarıldı gözlerimi kapatıp 'şimdi'iii
Tanrıçalara yalvarmam gerekiyordu,yapıcağım şey benim için en büyük savaştı  .

Ejderha Kralının eşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin