42 bölüm korku

2.8K 108 3
                                    

Altın odada kollarında yatağa girerken bebeklerim i sarmaşıkla yatağın yanına çektim "raga adlarını ne koyucaz"bebeklere tekrar baktık ellimi başı kırmızı tüylü olan oğluma uzattım zeytin gözleri kapalı tebessüm ediyordu,saçlarını okşayıp

 "hala bir isim bulamadın mı ?"başını sallayan adama şaşkınlıkla baktım "ben bu anın geleceğini hiç düşünmemiştim shay ilk karım sonra çocuklarım oldu hala şaşkın hissediyorum o yüzden sen koy isimleri annesi olarak herşeyi sen çektin"çocukların b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"hala bir isim bulamadın mı ?"başını sallayan adama şaşkınlıkla baktım "ben bu anın geleceğini hiç düşünmemiştim shay ilk karım sonra çocuklarım oldu hala şaşkın hissediyorum o yüzden sen koy isimleri annesi olarak herşeyi sen çektin"çocukların beşiğinden elimi ayırıp yanımdaki adama yan dönüp ellerini tuttum "kızıl saçlı bir nebze bana benziyor ona ismini sen ver "tuttuğum elini kaldırıp "ben gerçeğim buradayız seninleyiz "bebeklerin beşiğine dönüp elini bebeklerin ayaklarına dokundurdum "bak bunlar senin kanın ve benim parçam ben tek değil birlikte olarak büyüteceğimiz çocuklarımız o yüzden lütfen isimlerini düşün " dedim başını ağır ağır salladı"raga hiç beğendiğin bir ad yok mu ?"olumlu anlamda salladı "onu verelim işte o ad onu güzelce büyütsün "parmakları kırmızı saçlı çocuğa ulaştı "senim adın ARES Axel MCGREGOR"dedi oğluma savaş tanrısının adını vermiştim bu kan babasının adıydı benimde doğmama vesile olan adamdı diğerine baktı
"ona da adını ver raga böylece gerçek olduklarını anlarsın "

 "hala bir isim bulamadın mı ?"başını sallayan adama şaşkınlıkla baktım "ben bu anın geleceğini hiç düşünmemiştim shay ilk karım sonra çocuklarım oldu hala şaşkın hissediyorum o yüzden sen koy isimleri annesi olarak herşeyi sen çektin"çocukların b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dudaklarım kol kasını öperken titredi
dudağımı dişlerimle kıstırmıştım "senin adın da Helios Alex MCGREGOR"dedi isimleri çok iyi uymuştu çocuklar uyumaya devam ederken koruma büyüsünü tekrarladım.
Önüme geçip beni yatağa sırtüstü atıp üstüme uzandı bacaklarımı açıp penisini vajinama sürttüm serti başını eğip dudakları mı öpüp başını kaldırdı "doymadım "dedi "bende doymadım "deyip bacaklarımı yana açıp penisinin başını vajinama sürttüm "sana ne yapmamı istersin "derken başını memelerime gömdü dilini etrafında gezdirip hepsini ağzına almaya çalıştı "mmm karım bunlar da büyümüş "yüzüme bakarak salyalı dudaklarını diliyle temizlemeye başladı başımı yaklaştırıp çenesinden dudaklarına kadar yaladım hmm deyip zevkle kararmış gözlerine baktım aşağıya doğru inip sağ meme mi de ağzına aldı kalçalarım bir aşağıya bir yukarıya salladım penisini vajinama sürttüm yetmiyordu onu içimde hissetmek istiyordum tam o anda eşim kalçamı tutup havaya kaldırdı başını kalçama gömdü "burayı açma ma izin ver "şaşkınlık içinde bakarken "ciddi misin şimdi mi ?" Hm hm diye Hımladı "acıyacak mı "dedim başını iki yanan salladı "ilk biraz acır ama sonra zevk alıcaksın iki deliğini doldurmayı istiyorum "dedi başımı salladım dilini popo deliğime sokup yalamaya diğer eliylede vajinama sokup çıkarmaya başladı ahhh un "çok iyi ii" yüzüme bakıyor du zevkten kızarmış ve gözlerim sulu suluydu bundan zevk alıyordu dilini içimde döndürüp daha da hızlandı vajinamdaki parmakları tepeyi ovuşturuyordu "ahhhh geliyorum çok iyi devam et kocam " deyip yükselmeye başladım boşalırken dilini kıçımdan çıkarıp vajinama soktu bir elektrik vurmuş gibi titredim kalçamı aşağıya indirip ilk vajinama soktu "ahhh doldur beni kökle ragaaa "diyerek çığlığımı ortaya attım allahtan koruma büyüsü vardı bu onlar için sessizlik ve gizlilik yaratıyordu yoksa çığlıma bebeklerim uyanırdı içimde gidip gelirken bir anda çıkardı kıçımdaki deliğe sürtmeye başladı "hazırmısın karım "hm hm diye başımı salladım bacaklarımı daha çok açıp tavanı izlemeye başladım ilk büyük iri başı içime girdi ben acı için de ahhh derken o hırladı "karım gevşe ohhhh için çok sıcak inanılmaz sulu ve dar hadi karım al beni derinine "derken kendimi rahat bırakmıştım o anda birden kökleyip vajinamı diğer eliyle okşamaya başladı "ahhh derindesin raga çok büyüksün o kadar büyük ki midemde hissediyorum " derken kocam daha da azmış ve büyümüştü beklemedi hızlı şekilde çıkamadan içimde gitgel yapıyordu acıdan yaşlarım akıyordu üstüme yatıp "hmmm bu yaşlar çok lezzetli ve tatlı karım"diliyle yalarken yaşlarımı içimde hızlı şekilde git gel yapıyordu "hmm ohhhh karımmm böyle ağla o kadar lezzetli ki daha da derinine gömmek istiyorum "dedi üstümden kalkıp boşta kalan elinin orta ve işaret parmağını ağzıma soktu onları yalarken acım azalmış daha çok bacağımı açmıştım birden "ben demeden boşalmak yok boşalırsan sabaha kadar seni sikerim "dedi boşalmak üzere olduğumu hisseden kocam çarpık bir gülümseme sunmuş boşluk  olmayacak şekilde kendine bastırmıştı ahhhh diye inlediğimde ağzımdan parmakları çıkarıp vajinama gömdü ritimleri aynıydı kendimi daha çok imkanı varmış gibi ona bastırıyordum " vücudun benim sadece benim " derken açıkta kalan boynuma dişlerin sapladı ıhhhhh diye hafif acı sonra kanımı içmesiyle zevk geldi penisini kıçımdan çıkarıp vajinama gömdü ohhhh derken birsüre devam edip lop diye kıçıma soktu "geliyorum kocam artık dayanamıyorum lütfen boşalayım ahh hck" diye ağlamaya başladım resmen işkence çekiyordum umursamadı daha da hızlandı "kıçın da vajinan gibi beni bırakmıyor karım görmeni isterdim o pembe deliğin girip çıkarken nasıl açılıp etrafımı sarıyor" ben daha fazla dayanamıyordum ağlarken "ahhh tutamıyorum "dediğimde içimden çıkıp ağzını vajinama dayadı ahhhhhh titreyerek boşalıyordum resmen içimden sular fışkırdı hepsini yutarken vajinamı temizledi kalçamı aşağıya bırakıp içime girip daha sert gitgel yaparak "burayı da menimle yıkıycam "dedi kıçıma hırlayarak ardın dan ohhhh diye sesle boşaldı hala titriyordum yanıma yatıp kollarına alıp beni "hmmm biraz dinlen sonra tekrar " deyince koluna yumuruk atıp "aslaaa " dedim .
Öğlen geç saatlere kadar uyumuştum asla dedikten sonra dediğini yapıp sabah kadar beni doldurmuştu en son bayıldığımı hatırlıyorum artık bayıldıktan sonra yaptıysa onu bilemiycem .
Birkaç gün geçmişti savaştan beri şuan bebeklerimin altını temizliyorduk odamda piya bir tarafımda axel i diğer tarafta ben alex i hem temizliyor hem oynuyorduk birlikte ejder inine girip oradaki hades ve myth ve chery e onları gösteriyordum hepsi çok sevmiş yalamış yutmuştu bebekleri mi eşimin dediğine göre krallığa tanıtmalıydık çocukları bunu da bir hafta sonra düğünümüzle birlikte yapacaktık
"Eşim nerdesin " drake pinpirikli biri olmuştu her saate bir birini gönderiyor yada kendi geliyordu çocukları ve beni öpüp gidiyordu "buradayız kocam " dediğimde bizi görmüş gelmişti ilk alex i alıp her zaman yaptığı gibi burnunu boynuna koyup koklayıp öptü sonra axel i alıp aynısını yaptı en son çocukları yere bırakıp dudaklarımı öptü sonra şakağımı " gelinliğin geldi bir bak " başımı sallayıp "İgor ,piya siz çocuklara bakın ben geliyorum " deyip kocamın elimden tutmasıyla çekilmem çıkmam bir oldu odaya girdiğimiz an beni kendine çekmesiyle ellerim göğsünü bulmuş ve dudaklarıma öpmeye başlamıştı dilini ağzıma sokup arkadan kollarıyla kalçalarımı bulup yoğurdu ardından parmağıyla kuçımın deliğini okşamaya başladı "acıyor mu "başımı iki yana sallayıp " sürdüğün krem işe yaradı kocam " dedim kızarık yüzümle hm ladı " drake lütfen bu gece uyuyalım kaç gece uykusuz kaldık kocam " dedim isyan ettim bebekler yokken bile bu kadar azgın değildi birleştiğimiz dört gün dört gecedir her yerimi becermişti uykusuzluktan ölüyordum " eşim lütfennn bugün uyuyalım uykusuzluk dan ölüyorum artık yorgunluk çöküyor sürekli "yüzüme bakıp hafif gülümseme sundu " neyse artık başka gün yaparız bugün dinlenelim tamam şimdi gel benimle senin için seçtiğim gelinliği gör " deyip tekrar dudağımı öpüp elimi tuttuğunda giyinme odasına girmiştik odada iki kadın vardı orta da çok güzel bir gelinlik "mükemmel " diyebildim

Birkaç gün geçmişti savaştan beri şuan bebeklerimin altını temizliyorduk odamda piya bir tarafımda axel i diğer tarafta ben alex i hem temizliyor hem oynuyorduk birlikte ejder inine girip oradaki hades ve myth ve chery e onları gösteriyordum hepsi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ejderha Kralının eşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin