28 Bölüm Karanlık Myrdal Ülkesinde

4.5K 171 0
                                    

Mmmm" benim karım çok tatlı"ah ha bu da ne gözlerimi açıp etrafa baktım bacak aramda ıslaklık hissettiğim de bacak arama baktım aaaahhhhh aman tanrım m çok iyyyy iiii mmmmm" daha hızlı kocam m "vajinamdski dille uyanmak çok güzel birşeydi.
" boşalmak yok bugün beni mutlu ediceksin ne dersem onu yapıcaksın " gözlerindeki arzu ve emir kipi ıslnmammı sağladı başımı aşağıya yukarıya salladım birden yanlarda bulunan kollarımı tutup nereden geldiğini bilmediğim zincirlerle bağladı aman tanrım ne yapıyor şşşşş dedi" sabret eşim bu gece ben çok eğleneceğim" dudaklarımdan öpüp tekrar bacak arama girdi korkmadım desem yalan olurdu

Ahhh " lütfen daha hızlı" orta parmağı içimi kazıyor dili küçük tepede durmadan gitgel yapıyor arada parmağını yalayıp tepeyi ovuşturuyor ağzını vajinama sokup sularımı içiyor döngü devam ediyordu boşalmak üzere olduğum kaçıncı an tam kasılmamla k...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahhh " lütfen daha hızlı" orta parmağı içimi kazıyor dili küçük tepede durmadan gitgel yapıyor arada parmağını yalayıp tepeyi ovuşturuyor ağzını vajinama sokup sularımı içiyor döngü devam ediyordu boşalmak üzere olduğum kaçıncı an tam kasılmamla kendini geri çekiyordu" raga aaa dayanamıyorum lütfen yeter " çarpık gülümseme sunan adam şşşşş" daha yeni başladık almien ne kadar boşalman gecikirse orası o kadar dolar
" lanet olsun adam senin derdin ne" dediğim de yanıma uzanırken elindeki ince uzun at kırbacı beni şaşırtmıştı" onunla ne yapıcaksın " gözlerinin içi gülüyordu" bekle demiştim karım " ah bu adam m üstündeki beyaz geceliği çıkarttı altında birşey yoktu yavaşça yüzünden aşağıya doğru süzmeye başladım evet çok yakışıklıydı altın rengi vücudu sekizli kası göbek deliğinden  kasıklarına uzanan inci tüy izi ve penisi o kadar güzeldiki gözlerim penisinin üstündeyken kollarımı çekmeye başladım " çıkar şunları yada yaklaş lanet adam mm" nınç nıç nıçladı "karım kocasına kötü sözlerde söylermiş sinirlendin mi yalamak ister misin" gözlerim sinirden dolarken başımı aşağıya yukarıya salladım "raga m lütfen yaklaş ş"  gözlerini kısıp bir adım ağzıma yaklaştığı an ucunu ağzıma aldım çok güzel bir tattı böyle güzel bir tatlıyı yedikçe yiyesi gelir ya bittiğinde ağzında tadı kalır kocamın sıvısı öyleydi.
Boğazıma sokuyor başımı yan çeviriyor yanağıma yaslıyor sürekli ellerimi kullanmadan onun ağzımı ve başımı yönlendirmesine izin veriyordum. Hırıltıları inlemeleri çoğalıyor ağzımda daha da çok büyüyüp kalp gibi atıyordu tam ağzımdan çıkarıcağı anda hırlayıp dişlerim ile tuttum ohhhhhhh haaa " küçük kızım çok yaramaz hadi hepsini yuttt minik bebeğim e izin veriyorum"  zevkten boğuk gelen sesi ve ağzımdaki tadı kızarmama sebep olmuştu altımda zevkten akan sıvı bacaklarımdan süzülüyor du bacaklarımı birbirine sürtüp yatağa popomu sürtüyordum yuttuğum tad ağzımda yok olurken penisinin deliğine ağzımı dayayıp dilimi sürtüp içime çektim yarı sert olan penisi birden ağzımdan çıkınca " bekliyeceksin sıra bende"  bunu demesiyle şişen ve kızaran memelerim de yanma oldu elindeki kamçı ile göğsüme vurmuştu gözlerimi kapatıp başımı geriye attım "ahhhh ragaaa ıııhhhh devam et" üst üste gelen yanma ilk acıyor sonra zevk getiriyordu göğüslerim ince uzun çizgiler de şeritler oluşmuştu zevkten yoğunlaşmış ve kızarmış gözlerimi sert iri ve tekrar büyümüş olan penisine kitleyip dudaklarımı dilimle temizledim. Kıpkırmızı olan üst tarafım uyuşmuştu eğilip dilini sürtüğü anda Ahhhhhhh diyerek yükselip kasılmaya başladım bacaklarıma kadar su fışkırmıştı lanet olsun bu da ne " daha bitmedi karım daha da eğlenceli olucak sabret biraz" derin nefesler alıp yorgunluktan takatip kalmamıştı aniden bacak aramda şlak diye bir ses ahhhh acıyor başımı sağa sola devirip acınıın geçmesini bekledim bir kez daha vurdu ahhhh başımı yana atıp dolan gözlerimi çarşafa sildim üst üste bir kaç kez daha vurduktan sonra farklı bir boyuta geçmiş gibiydim bacaklarımı daha çok açıp " deliğime vur hadi" demeye ağlamaya başlamıştım elindekini bırakıp bacak arama yerleşti başını bacağıma yaslayıp  yüzüme bakarak dilini çıkartıp yalamaya başladı titriyordum zevk mi acı mı işkence mi aklımı kaybetmiştim dili yukarı doğru  çıkarken sürekli vurduğu tepedeki o küçük ucu yaladığı anda gözlerimden yaş akıp ayaklarıma yana sağa sola yatmaya çalıştım uyuşmuş tu ve acıyordu umursamadı gözlerimden akan yaş ona zevk veriyor gibiydi yavaşça deliğime dilini soktuğunda ikimizde inledik ah mmmm hırr deyip bir anda içimdeki suları içine çekip ne var ne yoksa içimi temizlemeye başladı bu adam başka birşeydi uzun dili içime sokup çıkarken kasıldım sırtım kalkıp indi vücudum büyük bir rahatlama yaşadı içimde kasılan dilini çıkardı tekrar fışkırtırken açmış olduğu ağzını deliğime dayayıp yutkunarak içmişti bu durumdan o kadar çok utanmış ve zevk almıştım ki diliyle vajinamı temizleyip dizlerinin üstüne kalkıp bir anda soktu ahhhımmmm bu herzamanki sevişmeden farklıydı sanki içim küçülmüştü her damarını hissediyordum gidip gelirken sağ elini kaldırıp hala kırmızı olan küçük tepeciği ovuşturmaya başladı yetmiyor du kendimi ona bastırırken ne kadar git gel yaptık bilmiyordum artık takatip kalmamıştı içime girdiğinden beri iki kez daha boşalmıştım eşim  ise kendini  tutuyor gibiydi sarsılıp titreyen ve kalp gibi atan penisi boşalıcağı anlamına geliyordu içimde kasıp çıkmasını bekledim ince terden ıslanan vücudu o kadar güzeldi ki gözlerimi bulan gözleri ile  Çapkın bir şekilde gülüp inleyip boşalmıştı  ellerimi çözdü ardından bacak aramdan çıkıp baştan aşağıya en son vajinama bakıp "ımm karım bir tur daha atalım mı" bu son noktaydı "hayır  hayır asla  dayanacak gücüm yok acı bana" deyip arkamı dönüp yatağın kenarlarını tuttum.

Beni kaldırıp temizlemiş yatağa yatırmıştı ama konuşucak ne gücüm ne takatim kalmıştı " bana ne söylüycektin karım" yandan ters birşekilde bakıp " raga güç mü bıraktın konuşacak" dedim hafif gülüp sarıldı "bugün annemin bahçesinde sorun çıkmış" Hm...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni kaldırıp temizlemiş yatağa yatırmıştı ama konuşucak ne gücüm ne takatim kalmıştı " bana ne söylüycektin karım" yandan ters birşekilde bakıp " raga güç mü bıraktın konuşacak" dedim hafif gülüp sarıldı "bugün annemin bahçesinde sorun çıkmış" Hmmmm uyku yoktu bugün bana anlaşılmıştı" bugün annen beni çağır dıya" başını salladı " gittim beni sevmediği anlaşılırdı bizi gözlemek için öğretmen ve hizmetçi göndermeyi istedi kibarca reddedip  senin onayını almam gerektiğini söyledim" yüzüme baktı düşünür gibi
" ondan sonra boş muhabbetler döndü sonrasında ayrılırken senden öğrendiğim gizlenme büyüsünü yaptım" gözleri karardı ama hala devam etmemi istiyordu " içeri girdim ve annenin bir adamla konuştuğunu duydum birileri annen hakkında sanırım birşey öğrenmiş ve o kişiyle birlik te bilen kişiyi öldürmüşler şuanda da birisini ortadan kaldırmak yada izlemek arasında aralarında tartışıyorlardı" bekledim konuşmasını" shay sana beklemeni ve tehlikeli birşey yapmamanı söylemiştim "tane tane üstünden geçti
" biliyorum sonuçta oradan kaçtım ama neler olduğunu hala çözemedim siyah giyinmiş bir adam dı " arkadan sarılıp saçlarımı koklarken" yüzünü gördün mü? "beni tutan elinin üstünü okşayıp" görmedim heryeri siyahtı hatırlıyabileceğim adamla ilgili iki şey vardı ilki kırmızı büyü kullanmıştı ikincisi sesi "şakağımı ve yanağımı öpüp" bir daha böyle birşey yapmanı istemiyorum bu sana Kralın olarak ilk emrimdir" deyip beni yatakta tek bırakıp üstünü giyinip hızla çıkmıştı.
Yanımdaki boşlukla sağa sola dönmüş uyuyamamıştım haklı olarak annesi ile alakalı bir sorun vardı ve bir çocuk için annesini içinden kötülemek ve şüphelenmek çok ağır birşeydi.
Uykusuz geçen gecem ile emily in yardımıyla giyinip yalnız kalmak istediğimi söyleyip herkesi göndermiştim benim için huzurlu  yere ejderha inine girdim igor ve chery birbirleriyle oynarken hades ve myth birbirlerinin başlarını yalıyor temizleniyorlardı küçük gölün önüne oturup bacaklarımı suya koydum kafamdaki herşeyi silip huzurla doldum myth yanıma gelerek bacaklarıma başını yasadığında hades diğer yanımda arkamda da kurtlarım vardı küçükken her ağladığımda çıkmaz da olduğumda şarkı söylerdim ve şuan çıkmazdaydım herşey düğüm olmuştu... Ve dilimden şarkı döküldü

Ejderha Kralının eşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin