Gece sürekli ağlayıp eşime sarılmıştım ne kadar sorsa da cevap vermedim iki ayım vardı o zaman a kadar araştırıp cehennemi benim yok etmem gerekiyordu oturup eşimi elimden almasını bekleyemezdim...
Sabah uykusuzluktan baş ağrısı çekerek uyandım çocukları piya ve İgor a teslim edip giyinme odasına gittim herşey o kadar hızlı oldu ki Altın havuz banyosu,masaj,gelinlik derken kendimi amcamın kolunda kapının açılmasını beklerken buldum kapı açıldığı an sessizlik oldu saray içersinde eşim beni yuvarlak taşın üstünde beklerken hemen iki metre ilerde sağ taraf igor un kollarında alex beklerken sol tarafta piya axel i tutuyordu hayatımın anlamlarıydı ve üçü birbirine benziyordu bu anı beynime kazıdım ,yavaş yavaş yürürken taşın merdivenlerinden çıkıp amcamın elimi eşime vermesini bekledim "kızım I mutlu edin kralım "demesiyle amcama dönüp tebessüm verdim eşim "o benim diğer yarım " dedi ve bunun bir çok anlamı vardı onu üzersem kendimi de üzerim o yok olursa bende olurum gibi elimi avuçların içine alan eşim ile karşı karşıya durduk biz yeminlerimiz i ay ve güneş tanrısına yapacaktık "dzinu kple ɣe ƒe mawu, Míaƒe lɔlɔ̃ nanɔ anyi vaseɖe esime míaku, nutrenu kple míaƒe ʋu"kısa ve özdü (Ay ve güneş tanrısı bizi kutsa aşkımız ölene kadar devam etsin kanımızla sözleri mühürlüyoruz)deyip o sol taraftan ben sağ taraftan kanlarımızı yuvarlak şeride akıttık birleştiği anda kanlarımız renkli ışık seli ardından gökkuşağı doğdu ,sarayın içerisinde herkes bir ağızdan şaşkınlık nidaları çıkardı "gördün mü tanrılar kutsadı " tarzında bir çok olumlu laf ağızlarından çıktı hades in kükremesiyle herkes tekrar yerine oturup sessiz oldu tek dizim yerde olucak şekilde eğilip eşimin tacımı takmasını bekledim takılan taçtan sonra alkış tufanı koptu ardından saray dışındaki kalabalığa kendimi tanıtmak için eşim hadise ben myth e binip yaklaşık bir saat tur atıp insanlara para dağıttık yorucu işler bitince eşim ikinci kıyafetimi giyinmem için odama götürdü programın sonuydu yemek yiyip kutlama olacaktı giyinip çıktım,hızlı bir şekilde yemek odasına geldik eşim kollarımdan tutup girmeden dudaklarımı öptü "daha fazla bekleyemem hemen şu yemeği bitirelim"adımız anons edince ona çapkın bir gülüş sundum "tüh kanamam oldu "şaşkın ifademi takınarak"ah kocam unuttum sana söylemeyi hata bende "diyerek şok geçiren eşimin kolunu çekiştirdimKoltuğumuza geçip ayakta bekledik "KRAL DRAKE -KRALİÇE SHAY MCGREGOR /EJDERHA KRAL VE KRALİÇESİ HERKES SELAM VERSİN " yemek salonunun çatısı yoktu benim üstümde myth i uçarken eşimin üstünde hades vardı herkes eğilim selam verdi eşim "kalkın" derken büyücüler gökyüzünü renklere boyadı ajderhalarımız kükredi çok güzel bir andı herkes alkışlamaya başladı hep bir ağızdan "çok yaşa kral çok yaşa kraliçe " demeye başladılar gözlerim doldu eşim elimi tuttu "beğendin mi "başımı salladım hem tebessüm ederken hemde gözlerim dolarken "oturun yemekler başlasın ,insanlarım eğlenin bugün " diyerek ilk biz oturduk sonra halkımız derken yemek başladı ardından danslar eşlik etti zaman geçiyordu kapı açılıp bir asker içeri girdi eşime yaklaşıp bir şey söylediğin de tek birşey duydum "içeri gönder" soğuk sesi beni bile titretmişti .
Gözlerim kapıyı buldu içeri giren üçlü ile tırnaklarımı koltuğa geçirdim sırtımı dikleştirdim karşımda simon babam ,üvey annem ve kızı Alexil vardı beni satmaya çalışan ailem eşimin elimi tutmasıyla " onlara ne yapmak istersin "tekrar onlara döndüm üçlüye bakarak "ilk önce dertlerini öğrenelim " önümde eğildikten sonra "kalkın " derken sesim sert çıkmıştı aslında onlara bir şey borçluydum en önemli şeyimi eşimi o yüzden öldürmeyeceğim "burada ne işiniz var"sırayla hepsine baktım simon diğerlerin aklına uymuş belliki boş bakışlarından belli mandy altın ve güç için alexil bana ait olanları almak için bunları düşünürken myth kükreyerek aşağıya hemen arkama indi yemekteki insanlar nefesleri tutup ne olduğunu çözmeye çalışıyordu "kızım güzel kızım aileni nasıl unutursun düğününe bile krallıkta dağıtılan davetlerden gördük de geldik " bakışlarım soğudu insanlara oynuyordu "mandy sen benim annem değilsin o benim kardeşim değil simon da benim babam değil ." Dedim soğuk bir sesle devam ettim "askerler onları misafir odasına götürün birazdan geliyorum "deyip çıkmalarını izledim "devam etsin herkes "diyerek mythe binerek uçtum biraz dolandıktan sonra gökyüzünde ejderha boyutundan geçip oturma odasına girdim herkes oturmuş bana bakıyordu karşılarına oturup "buraya neden geldiniz" o anda kapıdan piya girdi eğilip "kraliçem ,kralım bir ihtiyacınız olur diye beni gönderdi" başımı sallayıp karşımda ki üçlüye döndüm "kraliçem sonuçta sizi biz büyüttük burada sizinle yaşasak ne güzel olur dimi "mandy konuşurken alexil başını sallıyor "hem kız kardeşinde burada olsa bize küçük odalar versen yeter"o kadar çok şey söyledi ki sadece bir kısmını dinledim "bitti mi"dedim üçü de bana bakıyordu "sizin sadece canınızı bağışlayacağım ,simon bilir onu babalıktan red ettim bana karşı hiç bir hakkı yok anlamadığım o kadar işkenceden sonra kendinizi göstermekten utanmadınız mı ?"sinirlenen mandy her zaman ki gibi kendini tutamadı "seni sürtük bize para ver sonuçta o senin baban"diye bağırmaya başlayınca "askerler"diye sesimi yükselttim "şu iki kadını saraydan atın" bağıra çağıra ayrılmak istemeyerek çıkarıldılar artık simon ile tek kaldık "ben gerçek kızın mıyım "olumlu anlamda başını salladı "annemi hiç mi sevmedin "gözleri buğulandı "çok sevdim"peki neden " o zaman neden bana böyle davranmalarına izin verip beni sattın "başını başka taraf a çevirdi "seni doğurmak istedi seni doğurursa ölecekti sen annenin katilisin " anladım annemin ölümünden beni sorumlu tutuyordu "piya bana altın getir " hızla başını sallayıp ejderha boyutunu kullanıp elinde bir kese ile döndü bu altın onları beş yıl idare ederdi tekrar simon a döndüm "bunu al onlardan sakla yoksa hayatın boyunca pişman olucaksın kendine ev falan al yatırım yap son olarak burada bir ailen yok bir daha sizlerden birini görürsem bu sefer öldürüm " dedim keseyi ona fırlatıp çıktım.
Yemek bitmiş ilk önce biz ayrılmıştık odaya girerken arkamı dönüp "elbisemi çıkarırmısın eşim"dedim somurtkan haline gülerken kafamı yanlara salladım demek eşimin bugün için planı vardı "kocam sorun ne "omuz silkip arkamı açıp çocuk gibi giyinme odasına gitti arkasından kıkırdamaya başladım"şaka yapıyorsun kanamam olduğu için mi "hahahahahahah gülerken arkasından giyinme odasına girdim
"gülme karım bugünü üç gündür bekliyorum "ah kıkırdamaya başladım bu sefer ımmm ne yapsam acaba diye düşünürken yavaşça ona yaklaştım elbisemi çıkartıp ellerimi ince gömleğine attıp "ya sana şaka yaptığımı söylersem "dediğim anda altlığımda elini hissettim hasta olmadığımı anladığı an altlığı yırtıp "bugün seni öyle bir doldurucam ki sabaha kalkamıyacaksın"dediği an ürpermeden edemedim üstünü hemen çıkartıp beni tuttuğu gibi yatağa fırlattı "aman tanrım raga sakin ol beni öldürmek istiyorsan kocam başka yöntemler var "derken şakaya vurmaya çalıştım o an beni yüz üstü yatağa yatırıp ellerimi birbirine bağladı kalan ucu yatağa bağladı arkadan popo mu yükseltin nerden bulduğunu bilmediğim kamçıyla kalçalarıma vurmaya başladı aghhh "raga acıyorrr"dememe bakmadı iki tarafımıda morartana kadar durmadı gözlerim yaşarmıştı birden kamçıyı kenara atıp kalçama eğildi diliyle vajinamdan başlayıp kıç deliğime kadar gidip deliğime sulu bir öpücük kondurdu biraz dikleşirken arkadan vajinama değen penis ile titredim "hangi deliğini doldurayım "yanıma adımlayıp ağzıma kökledi "ilk burası karım bakalım diğer deliklerin den hangisi daha çok beni istiyor " ağzımda boğazıma kadar girip çıkıyordu birden sırtımdan uzanıp kıçıma giren parmaklarla kasıldım parmaklarını sıktım ahghhag penisi ağzımdayken inlemeye çalıştım dilimi etrafında döndürürken zevk suyu akmaya başladı ucuna dilimi sürtüp içime çektim kıçımdaki parmaklarını çıkartıp ağzımdan çıktı arkama geçtiğinde parmağını vajinama soktu gidip gelirken vıcık vıcık sesler çıkıyordu ve bu beni azdıyordu ahgggg "raga sok artık dayanamıyorum " dediğimde ilk vajinama kökledi "ahhhh evet evet daha hızlı " kalçalarımı oynatıp daha da hızlanmasını sağladım elini başıma atıp beni yatağa daha çok bastırdı kalçam daha çok yukarı çıktı "ohhh karım pis konuşuncada sert davranıncada fena ıslanıyor ne ahlaksız bir beden" derken titredim kamçıyla vurduğu kalçamı okşarken "mmm raga diğerine de sok " yetmiyordu her yerimi doldursun istiyordum vajinamdan çıkıp kıçıma kökledi ilk büküldüm alıştırma yapmadan girdiği için canım yandı sonra alıştım en son hatırladığım ağzımdan çıkan sözlerdi "daha çok daha çok parmağınıda sok " delirmiştim resmen odada duyulan çığlıktan artık ikimizde gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kralının eşi
FantasyMyrdal ülkesinde yaşayan bakire küçük bir köle acımasız hayatından sürüklenerek görkemli bir hayatın içinde bulur kendini ve o ülkenin kralı yüzyıllardır eşi ni aramaktadır "Immmmmm evettttt lütfen daha hızlııı"