25. fejezet

482 19 0
                                    

Hanna
09.15., hétfő
Woking

Eltelt hat hét, mióta Magyarországról visszamentünk Wokingba. Még azon a héten elmentünk étterembe, ahol bemutatott a szüleinek.

,, - Ezt ne... Csak sebesek lesznek az ujjaid. - mondta, majd összekulcsolta a kezeinket és a kabátzsebébe húzta. Eddig a körmeim melletti bőrt kapargattam, mint mindig, amikor ideges vagyok. - Nyugi. Minden rendben lesz. Ne aggódj már. - zöldeskék szemeiből nyugalom sugárzott, de szerintem azért egy kicsit ő is izgulhatott, hiszen ez volt az első alkalom, hogy a szüleivel találkoztam.

- És, mi van, ha elítélnek, mert ennyi év van köztünk? - nem neki címeztem, csak hangosan gondolkoztam, de mégis válaszolt rá.

- Nem gondolnám, hogy emiatt rossz szemmel néznének rád vagy ránk. Nem olyan régimódiak, sokkal elnézőbbek, mint gondolnád. És ne feledd, nem nekik kell tetszened, hanem nekem. - felelte. Az arcomra varázsoltam a lehető legbájosabb mosolyomat, de belül még mindig voltak kétségeim.

- Anya, apa, be szeretném mutatni nektek a barátnőmet. - mondta Lando, amikor megérkeztek az előre lefoglalt asztalunkhoz.

- Tóth Hanna. - az arcomra varázsoltam a lehető legbájosabb mosolyomat, de

- Adam Norris.

- Cisca Norris. Nagyon örülök Kedvesem. - kezetfogtam mindkettejükkel és helyet foglaltunk.

- Hanna, mondd csak. Mivel is foglalkozol? Jól hallottam, hogy máris a McLarennél dolgozol? - kérdezte Mr. Norris és a fiára sandított.

- Áprilisban diplomáztam ügyvédként. Igen, nagyjából augusztus közepe óta dolgozom a jogi osztályon. Lényegében a McLaren Forma-1-es versenycsapatának vagyok a jogi képviselője.

- Mit is jelent ez pontosan? Milyen munkákat bíznak egy újoncra?

- Adam! Hagyd már szegény lányt! Nem egy bíróságon van, hogy így faggatsd. - szólt rá a férjére Mrs. Norris.

- Nem, nem, semmi gond. Elsőre nekem is meglepő volt, hogy majdnem friss diplomásként felvettek egy ilyen nagymúltú céghez. De én is utazok a csapattal versenyről-versenyre, hogyha bármilyen problémája akad esetleg a FIA-nak vagy más csapatnak, akkor minél gyorsabban tudjuk orvosolni, mielőtt még esetleg beperelnék vagy feljelentenék a McLarent.

- És besegít a PR-osoknak is. Tök jó képeket csinál. - szólt közbe Lando.

- Jó, de az hivatalosan nem a munkám része. - forgattam meg a szemem .

- Fotózol is? - kérdezte meglepetten.

- Igen, de csak hobbi szinten. De ha készül egy-két jó kép az futamok alatt, azokat gyakran posztolják különböző felületekre.

- Hagyjuk már a munkát, legalább ilyenkor. Inkább azt meséljétek el, hogy hogy ismerkedtetek meg? - pillantott jelentőségteljesen a 'kisfiára' a szőkehajú nő.

- A Magyar Nagydíjon, júliusban. - néztünk össze mosolyogva. - Hanna hívott fel minket, pilótákat interúzni a színpadra a verseny előtti csütörtökön és a színpadnál volt egy kisebb incidens."

Az az este kellemesen telt, Lando szüleitől valóban nem ellett volna tartanom, mert nagyon kedves embereket ismerhettem meg személyükben. Még Mr. Norris is, pedig ő az elején eléggé távolságtartó volt, de a vacsora végére egészen 'megenyhült'. Az édesanyja egy csupaszív nő, szerintem anyával is hamar meg fogják találni a közös hangot, az biztos.

...

10.19. vasárnap

Austin

Azóta voltunk Japánban, Katarban, és az Amerikai Nagydíjon is.

A Japán Nagydíj estéjén egy Instagram poszttal bejentettük a kapcsolatunkat. Egy képet tettünk ki mind a ketten, ami még Monacóban készült a jachton, háttérben a naplementével. Csak a hátunk latszódott a színes égbolt közepén, ahogyan a hajó orrán ültünk. Fejemet a brit vállára hajtottam Ő pedig két kézzel támasztotta meg magát, és vele együtt engem is. Ez az első kép hosszú idő óta, amin visszanézve nem utálom magamat. A kép leírásában megjelöltük egymást és rengeteg komment érkezett. Már korábban is találgatták a kilétemet a riporterek, de amíg szerencsére sikerült kikerülni az ilyen kérdéseket az interjúkon, addig a neten megjelent cikkeket nem igazán tudtuk befolyásolni.

Austinban elég izgalmas versenyben lehetett részünk. A futamot kétszer szakította meg a piros zászló és három pilóta is kiesett. Viszont a mi csapatunknak sikerült felküzdenie magát a középmezőnyből, sőt Lando a második, Oscar pedig az ötödik helyen végzett. Az utolsó előtti körben a brit megelőzte Carlos Sainzt, hatalmas üdvrivalgás tört ki a garázsban.

Amikor a versenyautókkal megálltak a kijelölt helyen, sisakkal a fején a csapathoz rohant és megölelt pár embert, többek között engem is. Egy csókot nyomtam a sisakjára és szorosan magamhoz húztam. Felmentek a pódiumra, a korlát alá özönlött az összes McLarentől, Ferraritól és Red Bulltól. Természetesen én is ott álltam a narancssárga csapat tagjai közt. Lando büszkén állt a dobogó második fokán, kezében a serleggel és mikor összeakadt a tekintetünk, még a korábbinál is nagyobb mosoly kúszott az arcára. Megszólalt a holland, a brit és a spanyol himnusz, majd elkezdték egymást locsolni a méregdrága pezsgővel.

Szokás szerint a pihenőjében vártam rá, amíg végez a kötelező interjúkkal. Amikor belépett, megint csak szorosan magához vont, az egész teste ragadt a ráöntött pezsgőtől, de nem igazán érdekelt.

- Csodálatos voltál ma, rettentően izgultam érted, hogy épségben szállj ki abból a guruló koporsóból. Nagyon büszke vagyok rád, és kiérdemelted ezt a helyezést. Keményen megdolgoztál érte... - mondtam fülig érő mosollyal.

- Köszönöm. - felelte és a derekamnál fogva magához húzott egy szenvedélyes, érzelmekkel teli csókra. - Nem kell rá válaszolnod, de nekem ki kell mondanom. - búgta a fülembe, amikor elváltunk egymástól.

- Mi az, Lando?

- Szeretlek.

...

Túl vagyunk az 1,8K megtekintésen... Amikor beleezdtem ebbe a könyvbe, álmodni sem mertem volna, hogy két és fél hónap alatt idáig jutok, jutunk. Köszönöm mindeninek, aki elolvassa a részeket, szavaz rájuk!

Ha már kihasználom az alkalmat: Tegnap előtt kitettem a Hirtelen c. új sztori Szereplők részét. Terveim szerint minden vasárnap lenne új rész, de ezt nem merném ilyen határozottan kijelenteni.

További jó olvasást!

H.

Javítva:
2023.10.17.

Our Ways Cross Each OtherWhere stories live. Discover now