Hanna
Az esküvő után Brazíliába, majd Abu-Dzabiba utaztunk a száguldó cirkusszal a szezon utolsó versenyére. Ez a hétvége döntötte el, hogy melyik csapat végez a konstruktőri bajnokság pódiumának legalsó és középső fokán, hiszen az első helyet már több futammal korábban megszerezte a Red Bull. Azonos pontszámmal a McLaren és a Mercedes volt a két esélyes, ezért a wokingi istálló minden dolgozója bőven 110%-os erőbedobással munkálkodott, hogy mi kerüljünk ki győztesen a 'csatából'. Mert ha ugyan nem is vérre megy, de a csapatok között valóságos csata zajlik a pályán és azon kívül is.
A harmadik szabadedzés és az időmérő egy napra esett a 26. születésnapommal, így valamivel különlegesebb szombat volt számomra, mint a többi. Bár egy ideig utáltam a felhajtást, amit anya csapott a születésnapjainkon, apa halála után ráébredtem, hogy minden ünnep, amit azokkal tölthetek, akiket szeretek, egy érték, egy hatalmas és pótolhatatlan kincs, aminek érdemes minden pillanatát kiélvezni.
A VIP nézőknek fenntartott helyről néztük a kvalifikációt Carmennel, George Russell menyasszonyával. Az alacsony spanyol lánnyal már az első találkozásunk óta jól kijövünk, mondhatni sok mindenben hasonlítunk is, nem csak külsőleg.
A szememmel végig a sötét aszfaltcsíkon köröző 4-es számú narancssárga autót követtem.
- Georgeon keresztül régóta ismerem Landót és jó végre igazán boldognak látni valaki mellett. - mondta a lány, de közben a szemét nem vette le a pályáról.
- Akkor ezek szerint nem csak én érzem másabbnak, hiába nem ismertem a Magyar Nagydíj előtt.
- Örülök, hogy belecsöppentél az életébe, csak jót tettél vele. Nyár óta tényleg sokat változott, de jó irányba. - a mondataitól eszembe jutott a néhány hete történt esemény, amin Carmen is részt vett a vőlegényével.
"November 13. Lando születésnapja... Kivettem egy nap szabadságot, hogy mindent előkészíthessek, mire Ő ideér. Reggel füllentenem kellett a barátommnak, miszerint nem érzem jól magam, valószínűleg megfáztam és nem tudok bemenni dolgozni. Az igazat megvallva, egy kicsit egésznap mardosott a bűntudat, amiért nem mondtam igazat, de azzal próbáltam nyugtatni a lelkem, hogy az arckifejezése minden pénzt megér majd, ha meglátja, mivel készültem neki.
Az apartmanom minden helységét kitakarítottam, megvettem mindent, ami a vacsorához kell és nekiláttam a főzésnek. Cisca, Lando édesanyja napokkal ezelőtt elküldte nekem a fiú kedvemc ételeinek receptjeit, amiket legjobb tudásom szerint készítettem. Áldottam az eget, hogy anya egesz kicsi koromban odaállított a konyhába, hogy tanuljak tőle, így nem voltam teljesen tehetetlen, amikor főzésre került a sor.
A különleges sportolói étrend miatt szigorúan cukormentes tortát Max hozza majd egy helyi cukrászdából, így legább arról le van a gond. Fél öt felé elkezdtek szállingózni a vendégek, Megbeszéltem Charlotte-tal, Jonnal, sőt még Zakkel is, tartsák bent a fiút tovább annak érdekében, hogy mindennel elkészülhessek. A hálószobámba mentem, felvettem az előre kikészített világos bézs kötött egyberuhát, a derekamat pedig egy barna övvel hangsúlyoztam ki, majd visszamentem a fiúra várakozó vendégsereghez. Nem voltak sokan, csak azok, akik igazán közel állnak Landóhoz. Néhány F1-es pilóta, a Quadrant tagjai, akik közül már csak Max Fewtrell hiányzott a tortával együtt. A telefonomra pillantottam, mert Lando reggel megígérte, hogyha végez a gyárban, utána benéz hozzám, mivel ugye megfáztam. Khmm... Megcsörrent a készülék, az Ő nevét írta ki, én pedig kivonultam a kis erkélyre, nehogy meghallja a háttérben beszélgető barátait.- Honey, jobban vagy már? - hangjából kiérződött az aggodalom. Honey, ezt a becenevet aggatta rám, amikor egyszer meghallotta, hogy a családom Hanna helyett gyakran szólít Hanninak, amit Ő angolosított. Kezdetben furcsa volt az ő szájából hallani így hallani a nevem, de idővel megbarátkoztam vele.
YOU ARE READING
Our Ways Cross Each Other
RomanceBEFEJEZETT TÖRTÉNET Lando Norris "Ha párod van, akkor szereted igazán, ha megismered, mi van benne olyan, amit senki másban nem találhatsz meg soha." Müller Péter Figyelem! Ezt a sztorit a saját magam szórakoztatására írtam. Ha olyan romantikus kön...