hoofdstuk 12

2K 81 6
                                    

Vrijdag

Vandaag is het vrijdag en ik ben heel heel erg zenuwachtig. Ik heb gister en vandaag nog met hem geapt en ik ben helemaal verliefd.
Liam is gewoon te overberzorgt.
Hij zegt steeds: kijk je wel uit! Laat hem jou hartje niet breken! En dat soort zacht gedoe. Ik zeg de hele tijd dat ik op zal passen maar hij blijft toch door gaan. Het is wel heel schattig maar toch ik vind het af en toe best vervelend.

Het us nu 11 uur en ik heb met justin om 1 uur bij de starbucks afgesproken. Dus ik heb genoeg tijd om me klaar te maken.

Ik pak een rood rokje uit de kast (ja ik weet het een rokje, hoe erg! Maar alles voor justin!) en een topje wit blauw gestreept. Ik pak er ook nog een spijkerblouse bij. (Zie foto).
Ik trek alles aan en begin dan met me haar. Ik borstel het glad en maak een een model in met een beetje haarlak.
Ik die een beetje mascara op en rode lippenstift (ik weet het oké, ik weet het).
Ik doe nog een parfumetje op en loop dan me kamer weer in. Ik pak mijn witte sneakers en trek die er bij aan.
Ik loop naar de spiegel en kijk naar mezelf. Ik ben best blij met het beeld dat ik zie dus loop ik opgewonden naar benden. Als ik de woonkamer in kom zie ik 4 gleunderenden gezichten.

Je ziet er mooi ui! Zegt harry en geeft me een knuffel.

Dankje! Zeg ik.

Ik kijk naar liam die op zijn nagels zit te bijten en zit te wiebelen. Ik rol met mijn ogen en hoor niall, louis en harry lachen. Ik loop naar liam toe en kijk hem aan. Hij geeft me een onschuldig lachje en kijkt dan naar benden.

Liam maak je niet zo druk! Als hij iets doet geef ik hem een trap in zijn ballen en beloof ik je dat ik JOU bel! En trouwens hij durft niet eens wat want ander krijgt hij bekand de hele wereld op hem! Zeg ik.

Liam ligt nu helemaal in een deuk en de andere ook. Ik zucht en loop naar de keuken. Elke seconde wordt ik zenuwachtiger en krijg ik meer kriebels in me buik.
Het is nu half 1 (tijd gaat snel hé ).

Jongens wil één van jullie me wegbrengen? Vraag ik.

Ja wat denk jij! We gaan allemaal mee! Zegt louis.

Je maakt een grapje zeker! Zeg ik en pak mijn telefoon.

Nee we gaan allemaal mee! Zegt niall.

Jullie zijn ongeloofelijk! Zeg ik.

Lekker! Zegt harry.

Ik kijk hem aan maar zeg dan dat het klopt.

////

Veel plezier! Zeggen ze en rijden weg.
Ik weet zeker dat ze zo terug komen rijden en zich ergens gaan verstoppen om mij in de gaten te houden.

Ik loop naar binnen en kijk om me heen.
Ik zie iemand achter me staan en draai me om.

Opzoek naar mij?

Ja! Zeg ik en we geven elkaar een knuffel.

Nog mooier in en het echt! Zegt justin als hij me los laat.

Ik heb anders ook niks te klagen hoor! Zeg ik.

Hij lacht en samen bestelen we een koffie en ik neem er nog een worteltaart mee. Ik wilde gaan betalen maar justin stond er op dat hij ging betalen. Na een paar minuten lang discuseren heb ik het opgegeven en heb hem laten betalen. Met pijn in me hart zag ik zijn geld de kassa in gaan. Ja ik weet het, overdrijven is ook een hobby.

We zitten nu samen aan een tafeltje te praten over familie, en ons leven.
Ik ben meer over hem te weten gekomen en daar ben ik blij om. Ik vind hem nu nog leuker en nog kanpper.

In ene pakt hij me hand vast en ik kijk hem aan.

Je bent een leuk, mooi, lief, behulpzaam, getalanteerd meisje en ik wil heel graag met jou een relatie beginnen. Ik weet het, het is heel vroeg maar ik zie aan jou dat je mij ook gewoon heel erg leuk vind.
Dus... Zou je mijn vriendinnetje willen zijn?

Ik schrik van zijn woorden maar ben ook ontroert!

Ik knik.

Ja heel graag! Zeg ik.

Er komt en glimlach bij ieder op het gezicht en kijken elkaar aan. We komen steeds dichter bij elkaar en als me nog maar 1 mm van elkaar zijn verwijderd zoent hij mij.
Het vuurwerk ontploft en de vlinders gieren door mijn buik. Dit is een geweldig gevoel en hij zoent echt geweldig.

Na een paar seconde laten we los en kijken we elkaar aan.

Zal ik je dan maar aan de jongens gaan voorstellen? Vraag ik lachend. Hij knikt.

En samen lopen we hand in hand de starbucks uit naar zijn auto.

"Adopted by One Direction"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu