hoofdstuk 10

1.6K 91 2
                                    

Het is nu 8 uur. Theo was vroeg op vanmorgen en de jongens zijn natuurlijk ook nog niet wakker dus ben ik met hem naar benden gegaan.

Theo zit nu lekker voor de tv terwijl ik ontbijt voor hem aan het maken ben.
Ik weet niet wat hij aan het kijken is maar hij ligt helemaal dubbel.

Theo kom je eten! Roep ik.
Binnen no-time staat hij in de keuken. Ook zo'n vreetzakje als niall.

////

Het is nu 10 uur en greg en denise komen Theo zo ophalen.
Niall is inmiddels ook wakker en zit met hem in de woonkamer te spelen.
Net als ik wil gaan zitten gaat de bel.
Ik loop er naar toe en maak hem open. Greg en denise zijn er.

Hi! Zeg ik. Kom binnen!

Sorry nee we moeten gelijk weg we hebben een afspraak! Zegt denise.

Ohw maakt niet uit! Theo kom is mama en papa zijn hier!

Ik hoor zijn kleine voetstapjes hier naar toe komen en daar moet ik om glimlachen.

Ga je weer mee met mama en papa! Zegt ik als hij bij mij staat.

Nee! Zegt hij.

We kijken elkaar aan. Ik hurk voor hem neer.

Waarom niet?

Jou, Niall! Zegt hij.

Nee je gaat gewoon lekker weer met papa en mama mee! Zeg ik en kijk naar denise waar aan je kan zien dat ze minder blij is al daar net.

Nee! Nee, nee, nee! Jou blijven!

Theo ik zie je weer een andere keer! Waarom wil je niet met mama en papa mee?

Zijn stom! Jij leuk! Zegt hij.

Ik schrik van zijn woorden en kijk naar denise die in tranen uitbarst en naar de auto rent. Ik pak Theo op en geef hem aan greg.

Sorry! Zeg ik en er valt bij mij ook een traan over me wang.

Zonder dat ik het door had staat niall achter me.

Wat is er aan de hand? Vraagt hij.

Het lijkt me handig als Theo voor een tijdje niet meer hier komt! Zegt greg en loopt weg. Theo begint nu ook te huilen en bij mij rollen de tranen steeds meer over me wangen.

Greg wacht! Wat is er aan de hand! Kunnen we er niet over praten? Schreeuwt niall en rent naar buiten. Greg trekt zich er niks van aan en rijdt weg.

Ik barts in tranen uit. Niet vanwege dat ik Theo een tijd niet meer mag komen, dat ook wel, maar het feit dat hij zijn ouders stom noemden en mij leuk.
De rest van de jongens staan nu ook beneden en ik ren naar niall toen.
We kijken elkaar aan en stormen dan in elkaars armen. We huilen en huilen.
De jongens komen naar ons toe lopen en zeggen dat we mee naar binnen moeten. We doen wat ze zeggen en lopen achter ze aan naar binnen.
We gaan op de bank zitten en de jongens kijken niall aan en niall kijkt weer naar mij. Maar ik heb nog steeds tranen over me wangen lopen.

Ik... Hij... Theo... Probeer ik er uit te krijgen maar het lukt niet...
Harry komt naast me zitten en troost me. Als ik na een tijdje ben bij gekomen begin ik te vertellen.

Greg en denise kwamen Theo ophalen alleen wilde hij niet mee. Naar 2 keer vragen waarom hij niet mee wilde zei hij dat zijn ouder stom waren en ik leuk.
Ik schrok van wat hij zij en denise rende naar de auto, huilend.
Ik gaf Theo aan greg en ik zei sorry.
Niall kwam erbij staan en vroeg wat er was en toen zei greg dat Theo en tijd niet meer langs komt....

Na het hele verhaal barst ik weer in tranen uit.

Het... Is... Mijn... Schuld zeg ik met een schokkend lichaam.

Hey dat is het niet ja! Zegt harry en tilt mijn kin op.

Jij speelt gewoon veel met hem! En dat vind hij leuk, jij kan er niks aan doen dat hij jou leuker vind dan zijn eigen ouder.

Maar nu kan niall hem heel lang niet meer zien! Zeg ik en kijk naar niall die naar de grond staart.

Niall het spijt me ik... Verder kom ik niet want hij onderbreekt me.

Stop met jezelf beschuldigen van iets waar jij niks aan kan doen! Zegt hij en kijkt me aan.

Jij kan er niks aan doen, greg kan er niks aan doen, theo niet, denise niet, niemand niet oké? Zegt hij en trekt me in een knuffel. Ik knik tegen zijn schouder en hou langzaam op met huilen.

Hoe lang gaan we Theo nu niet meer zien? Vraag ik.

Ik weet het niet! We zien wel! Zegt niall.

Ik knik en sta op.

Wil er iemand anders ook iets eten? Vraag ik.

Ze knikken.

Dilara! Roept niall.

Ik draai me om.

Je bent een geweldige dochter! Zegt hij.
Ik lach en draai me om. Op naar de keuken om ontbijt te maken.

"Adopted by One Direction"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu