Louis heeft net de auto geparkeerd en nu lopen we naar binnen. Bij elke stap die ik zet wordt ik steeds zenuwachtiger.
Ik heb nog even na gedacht over de vraag die misschien gesteld kan worden; hoe ben je terecht gekomen in het weeshuis?
Ik denk dat ik die wel ga beantwoorden.
Hij zal toch nog wel een keer gevraagd worden dus dan kan ik hem beter nu gaan beantwoorden. Dan ben ik er maar vanaf.We zitten nu inmiddels in een kamer achter de studio waar het straks allemaal gaat gebeuren.
Ik ben echt heel zenuwachtig, mijn hart gaat tekeer en mijn lichaam trilt.
Niall wil je wat water voor me inschenken? Vraag ik aan hem.
Hij knikt.
Ik pak het water met trilende handen aan.
Ben je zo zenuwachtig? Vraagt hij. Ik knik.Het is weer even stil en ik besluit het te breken.
Jongens?
Ze kijken me aan.
Ik heb nog is nagedacht over die vraag die misschien kan worden gesteld; hoe ben je terecht gekomen in het weeshuis?
Ze knikken.
Ik ga hem wel gewoon beantwoorden. Hij zal toch wel worden gevraagd en dan ben ik er maar van af! Zeg ik.
Ik ben trots op je! Zegt liam. Ik lach naar hem.Over 5 minuten gaan we live! Hoor ik een stem aan de andere kant van de deur zeggen.
Ik schrik van het idee dat ik zo op tv kom en ieder een me kan zien. Van dat idee wordt ik helemaal stijf.
Harry merkt het en pakt me hand vast.
Ik kijk hem aan en hij lacht naar me.Over 1 minuut gaan we live! Zegt dezelfe stem weer.
Ik haat hem vanaf nu... Mompel ik.
Maar wel zo dat blijkbaar de jongens het kunnen horen. En ze schieten in de lach.We gaan! Zegt niall. Ik haal nog een keer goed adem en sta dan samen met Harry op.
We lopen de deur uit en lopen naar het grodijn.
We gaan live binnen 3,2,1...
We komen je zo hallen! Zegt liam.////
Zo jongens! Er gaan foto's over het internet van jullie en een meisje van 16 jaar. Wie is zij?
Dilara Austin! Zegt louis.
Is ze toevallig mee? Vraag hij.
Ja dat is ze! Ik haal haar wel even! Zegt Harry.
O god.
Ga je mee? Vraagt harry als hij bij mij staat.
Ik knik en klem me in zijn arm. Samen lopen we de studio weer in.
Als we de eerste stap zetten wordt er al geklapt. Ik loop naar de intervieuwder en schud zijn hand.
Zo Dilara Austin, wie ben jij?
Ik ben de dochter van de jongens! Zeg ik.
Meteen is het stil. Niemand praat meer het is gewoon echt stil.
Ze hebben me 3 dagen geleden geadopteerd! Zeg ik.
Gefeliciteerd! Zegt hij.
En hoe ben je terecht gekomen in het weeshuis? Vraagt hij.
Toen ik was geboren wilde me ouder mij in ene niet meer. Ze vonden een tweede kind in ene te veel en hebben me naar het weeshuis gebracht.
Hoe heten je ouders? Vraag hij.
Dat zeg ik liever niet... Ik wil ze niet zien en ik wil niet dat ze worden lastig gevallen. Zeg ik.
Snap ik! Zegt hij.
Ja stiekem vind je me nu gewoon een trut! Zeg ik zacht tegen mezelf. Maar Harry hoorde het en heeft moeite om niet te lachen.
Waar houdt je heel veel van?
Kinderen en voetbal! Zeg ik.
Ze kan heel goed voetballen en is heel leuk met kinderen! Voegt niall er aan toe.
Leuk om wat meer over je te weten! Zegt hij en we schudden de hand.Jongens er is een meisje die jullie wil ontmoeten!
Op dat moment komt er een meisje naar beneden lopen ongeveer van 6 jaar.
Ik volg haar passen en bij de laatste treed valt ze. Ik ren naar haar toe en zie dat ze op uitbarsten staat.
Knijp maar in me handen! Zeg ik tegen haar en geef haar mijn handen.
Na een paar seconde laat ze los en dan til ik haar op.
Gaat het weer? Vraag ik aan haar.
Ja dankje!Hey,
Sorry voor dit korte hoofdstuk. De eerste keer toen ik het aan het typen was ging het in eens allemaal weg dus moets ik het op nieuw gaan typen
Ik zal morgen of vanavond weer en nieuw stuk online zetten! Ik hoop dat jullie het leuk vinden...
Xx Dilara
JE LEEST
"Adopted by One Direction"
FanficDilara Austin is een meisje van 16 jaar. ze woont al haar hele leven in een weeshuis. ze is bevriend met alle kinderen in het huis. ze helpt Manuela (de baas van het weeshuis) mee in het huishouden. haar ouders hebben haar naar een weeshuis gebrach...