Hoofdstuk 16

1.9K 78 11
                                    

Volgende ochtend

Ik werd wakker met enorme koppijn. Het was niet te harde. Heb ik een kater ofzo? Ik ging recht op zitten ze legde mijn hoofd in mijn handen en leunde op mijn benen. Er kwam geluid van benden dus dat betekend dat de jongens al wakker zijn. Mooi, want dan kan ik ff een aspirine vragen. Ik stapte voorzichtig uit bed en liep rustig naar beneden.

Goeiemorgen Sunshine! Riep Harry. Ik greep meteen mijn hoofd vast.
Moet dat zo hard! Zei ik. En ging zitten op de bank.
Kater! Lachte Louis.
In plaats van te lachen kan je me natuurlijk ook vertellen waar de aspirine liggen! Zei ik tegen hem en keek hem moeilijk aan. Man wat deed dat licht pijn in me ogen.

Loop maar naar de keuken, Niall zegt het je wel! Zegt Harry.
Ik loop naar de keuken en zie Liam en Niall samen ontbijt maken.

Goeiemorgen... Zei ik.
Ze keken me aan en schoten meteen in de lach.
Ja heel grappig! Waar liggen de aspirine! Vroeg ik.
Hier! Zei Liam en liep naar de kast. Hij pakte er twee uit en gaf ze aan mij. Ik liet een glas met water vollopen en gooide ze toen naar achter. Ik zette het glas weg en ging weer terug naar de woonkamer.
Ik ging op de bankzitten en deed me ogen dicht. Ik wil echt nooit meer een kater!

Ahw heeft ons kleine meisje zo'n last! Zei Louis en ik hoorde hem lachen.
Het is echt niet grappig mensen! Ik barst van de koppijn en ben super misselijk! Wat heb ik gister allemaal op? Vraag ik en doe mijn ogen nu wel open.
"5 glaasjes wijn, 2 flesjes bier, 2 wodka en nog 1 whiskey geloof ik" zei Harry. Mijn ogen werden groot en ik kijk de jongens vol ongeloof aan.
En jullie stopte me niet eens ofzo! Jullie weten dat ik er iet tegen kan! Zeg ik zuchtend en val weer naar achter. In ene wordt ik heel misselijk en voel ik het komen. Ik spring op van de bank en ren naar de wc. Ik hoor een paar lichte voetstappen achter me maar ik blijf door rennen. Als ik bij de wc ben doe ik de bril omhoog en ga er boven hangen.
Ik voel dat twee handen mijn haar naar achter pakken en een hand over mijn rug aait. Als ik klaar ben spoel ik door en sta op. Harry en Louis waren achter me aan gekomen en kijken me nu aan met een klein lachje.

Sorry! Zeg ik en loop naar de wastafel.
Maakt niet uit, kan gebeuren! Zei Louis.
Het vervelende was alleen dat ik het weer op voelde komen. Ik duwde de jongens aan de kant en ging weer boven de wc hangen. Als ik zeker weet dat ik helemaal klaar ben kom ik omhoog en spoel de wc door.
Je hebt hem goed te pakken! Zegt Harry en geeft me een aai over me hoofd.
Ik knik en zeg dat ik even ga douchen.

Ik loop naar boven, naar mijn badkamer en zet de douche aan. Als het water warm is stal ik eronder. Ik laat de warme stralen over me heen lopen en was mijn lichaam. Als ik klaar ben stap ik onder de douche vandaan en doe mijn rode Adidas pak aan. Ik doe mijn haar in een dot en loop naar benden. Als ik benden kom zie ik de jongens aan de eettafel zitten. Ik loop naar ze toe en ga ook zitten.

Gaat het weer? Vraagt Liam. Ik knik.
Wil je een eitje of iets anders? Vraagt Niall.
Ik bak even een eitje voor mezelf, gaan jullie maar eten ander wordt het koud.

////

Der rest van de ochtend verliep best moeizaam. Ik had nergens zin in en nergens trek in. Ik heb alleen maar op de bank gezeten en heb tegen Harry's borst aangelegen. Ik ben nu al weer wat meer "Dilara" dus ben ik samen met Louis boodschappen gaan doen.

Wat zullen we vanavond eten? Vroeg hij aan mij.
Uhm... Spaghetti?! Vroeg/zei ik.
Ja is goed! Pak jij het gehakt dan pak ik de spaghetti? Vroeg bij en ik knikte. Ik liep naar het gehakt. Ik had nog steeds mijn haar in een dotje en mijn Adidas pak aan, lekker "charmant".
Toen ik bij de gehakt kwam pakte ik het gehakt dat er het beste uit zag. Ik draaide me om en liep weer terug naar Louis, ook al weet ik niet waar hij is. Ik hoorde in ene een gil en draaide me om. Er stond een meisje van ongeveer 10 jaar met knikkende knieën mij aan te kijken. De mond ging op en neer maar er kwam niks uit. Ik hurkte voor naar neer en vroeg wat er was.

Jij... Jij.... Bent Dilara Austin! Zegt ze. Ik lach en knik.
Wil je met me op de foto? Vroeg ze aan me en ik knikte. We liepen naar haar moeder en die maakte een paar foto's van ons. Ik zie doei tegen haar en ging weer verder zoeken voor Louis. Ik ging alle gangpaden door en bij de laatste stond hij te kijken naar de spaghetti. Ik lip naar hem toe en gooide de gehakt in de wagen.

Er komt vanavond nog iemand eten! Zegt hij enthousiast.m
Wie? Vroeg ik terwijl me naar de kassa liepen.
Dat merk je vanzelf wel! Zei hij en legde de spullen op de band.
Ik zuchtten hielp hem met het leeg maken van de winkelwagen.

////
Avond
Harry en ik zijn samen aan het koken en de andere spelen op de PlayStation. Typisch!

Louis wil je de tafel dekken! Vraag ik aan hem.
Maar ik zit met de jongens te racen! Zegt hij.
Ja, jammer! Anders krijg je geen eten vanavond! Schreeuw ik. Harry lacht en ik geef hem een duw tegen zijn schouder. Twee tellen later staat Louis in de keuken en pakt bestek en borden.

Dank je! Je bent de geweldigste! Zei ik en gaf hem een kus op zijn wang.
Hij mompelde iets wat ik niet kon verstaan en ik schreeuwde nog achter hem aan: ik hou ook van jou!
Harry en ik gingen verder met koken en toen het eten net klaar was ging de bel. Niall maakte de deur open en Harry en ik serveerde het eten. Ik liep weer terug naar de keuken om glazen te pakken en toen ik terug kwam werden mijn ogen groot en ik liet de glazen uit mijn handen vallen.
De Justin Bieber stond in mijn huiskamer!

( ik ben geen fan van hem)

"Adopted by One Direction"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu