liam maakt een gebaar met zijn handen dat ik naar hem toe moet komen. ik loop naar hem toe en hij houdt zijn armen wijd. ik loop in zijn armen en hij draait me om zodat ik met mijn rug naar hem toe sta. hij pakt mijn handen vast en samen houden we de telefoon vast. liam begint te type maar houdt mijn handen wel aan de zijkant van de telefoon. doet hij dat om het te laten lijken dat ik aan het typen ben? als hij klaar is met de tekst, weet ik zeker dat hij het deed alsof ik aan het typen was. voor dat ik iets kan zeggen klikt liam op het knopje van verzenden. ik zal het berichtje even voorlezen.
lieve Justin,
het spijt me van alles wat er is gebeurd en ik heb er heel veel spijt van. ik wil je nog een kans geven... zou je over een half uurtje bij mij willen zijn? kunnen we dingen uitpraten en het gezellig hebben ;).
xx je girlfriend.
ik kijk liam vol ongeloof aan. waar slaat dit op. mijn telefoon trilt, bericht van Justin.
is goed schatje! ik ga mijzelf even omkleden thuis! xx je boyfriend.
WTF LIAM! schreeuw ik in zijn gezicht.
dilara laat het me uitleggen... zegt hij en pakt mij schouders vast. ik blijf stil als teken voor hem dat hij het mag uitleggen.
nou kijk, over 2 dagen hebben wij een interview bij ellen. ik zat dus te denken, wat als we hem nou 2 dagen aan het lijntje houden. vragen of hij mee gaat naar het interview en hem dan op tv tijdens het interview, uitmaken voor wat we willen. weet elk meisje dat het een zak is en krijgt hij zijn verdiende loon! zegt liam met en grijns.
bij elke zin die hij zei werd mijn lach steeds groter.
slimmerd! zeg ik en geef hem een speelse duw tegen zijn schouder. hij lacht en trekt me in een knuffel.
dus je doet mee? vraagt liam.
i'm in! zeg ik met een big smile.
ik heb net een berichtje van Justin gekregen dat hij onderweg is naar mij.
op zich het plan zelf is heel goed, alleen ik zie er een beetje tegen op om met Justin om te gaan.hoe dom is hij wel eigenlijk niet. je kan toch zelf ook wel bedenken als je iemand hebt geslagen, daarna verkracht en daarna loopt te stalken dat diegene dan niet meer terug komt. maar ja...
ik stap onder de douche vandaan en loop naar mijn kleding kast. ik zat te denken, om Justin af te leiden, iets sexy's aan te doen.
ik loop naar mijn inloopkast en kijk om me heen. ik pak een zwart jurkje, waarvan de zijkanten een beetje open zijn. ik pak lange rode kniekousen en mijn overknees laarzen. samen trek ik dat aan en begin dan aan mijn make-up.
ik doe zwarte eyeliner op met zwarte mascara. mijn lippen maak ik rood en mijn wangen een lichte kleur roze. als ik daar mee klaar ben borstel ik mijn haren en laat ik het los hangen. als laatste doe ik mijn allerlekkerste geurtje op, keur mezelf goed in de spiegel en loop dan naar beneden.als ik de woonkamer inloop zitten alle jongens op de bank tv te kijken. als ik kuch zijn alle ogen op mij gericht.
liam lacht van oor tot oor, niall fluit, louis grijnst en harry kijkt me van boven naar beneden aan.
ik zou bijna verliefd op je worden! zegt niall. ik lach.
normaal zou ik je opsluiten in een kast en je pas naar buiten laten als alles bedekt is! zegt liam.
je ziet er goed uit sweetheart! zegt louis.
dankje!
beeldschoon! zegt harry. ik bloos.
de deurbel gaat. gelijk sta ik stil. het lijkt wel als of ik bevroren ben en niet meer kan bewegen. als liam zijn arm op mijn schouder legt kom ik uit mijn trans en loop ik naar de deur. ik neem nog een keer goed adem en maak dan de deur open.
voor ik wat kan zeggen zijn binnen de kortste keren zijn lippen om de mijne en zijn handen op mijn heupen. ik schrik maar na een paar seconden kom ik uit mijn trans en zoen ik mee. ik voel me heel ongemakkelijk maar gelukkig duurt het maar 2 dagen.hij duwt me naar binnen en ik kom met mijn rug tegen een witte pilaar. ik laat een kreun omdat het best mijn deed. Justin gaat verder met zoenen en gaat met zijn handen naar beneden richting mijn kont. hij begint ze te masseren. zonder dat ik het wil, laat ik een kreun.
ik heb je gemist... zegt hij tegen mijn lippen aan.
ik jou ook! zeg ik. not! denk ik in me hoofd.
wil je wat drinken? vraag ik als ik naar een tijd terug trek.
ja lekker, doe maar een cola! zegt hij. ik knik en loop de woonkamer binnen. de jongens kijken mij meelevend aan en ik lach onschuldig.
ga maar zitten ik kom zo! zeg ik en loop naar de keuken. ik doe de deur achter me dicht en leun tegen de deur aan. ik zucht. ik haal goed adem en loop dan naar de koelkast om drinken in te schenken.
als ik het drinken heb loop ik weer terug naar de woonkamer en geef het drinken Justin.voordat ik kan gaan zitten heeft Justin zijn drinken achterover gegooid, en tilt hij me op. ik gil omdat ik schrik en kijk de jongens hoopvol aan.
Justin rent naar boven en gooit me op bed als we in mijn kamer zijn.
laat de jongens alsjeblieft wat doen, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft!! zeg ik in mijn hoofd.
Justin begint me te zoenen en trekt mijn jurk uit. om mee te doen ik het spel trek ik zijn shirt ook uit. net als hij mijn bh uit wil doen wordt mijn naam geroepen van beneden.
Dilara, we moeten naar Lou! ze gaat kijken wat we aan gaan doen voor het interview over 2 dagen en ze wil onze haren doen! schreeuw harry van beneden.
ja, is goed ik kom er aan!
laten we dit de volgende keer als we elkaar zien, vervolgen? vraag ik aan justin met een grijns.
zeker! zegt hij en drukt een zoen op mijn lippen.
we kleden ons weer aan en lopen dan naar beneden. beneden in de gang staan alle jongens al klaar om weg te gaan. we lopen naar buiten en gaan naar onze auto's. justin drukt mij nog tegen zijn motorkap aan en zoent me. best heftig en daar schaam ik me voor tegenover de jongens.
justin ik moet echt gaan! zeg ik. hij trekt los en lacht naar me.
is goed ik zie je morgen!
ik stap van de motorkap af en loop weg. ik krijg nog een tik op mijn kont van Justin maar trek me daar niks van aan. ook al zou ik nu in tranen kunnen uitbarsten. terwijl ik naar de auto loop kijk ik naar de grond. ik moet nu niet naar een van de jongens kijken want dan barst ik in tranen uit. ik stap in de auto en louis en harry komen naast me zitten. als liam de auto start vraagt Niall of het met me gaat. ik maak een stom dof geluid en zwaai met me hand.
de eerste dag is al voorbij schat! zegt liam.
dat had hij niet moeten zeggen want nu barst ik in tranen uit.
omg i'm so so sorry!
1. omdat ik heel lang al niet meer heb geupload.2. voor dit slechte hoofdstuk.
3. kort hoofdstuk.
ik zal snel weer uploaden!
xx dilara
p.s. bedankt voor de leuke reacties en de stemmen. ben ook super blij met de hoeveel lezers die ik heb. ben super blij! dank jullie wel! xx
JE LEEST
"Adopted by One Direction"
FanfictionDilara Austin is een meisje van 16 jaar. ze woont al haar hele leven in een weeshuis. ze is bevriend met alle kinderen in het huis. ze helpt Manuela (de baas van het weeshuis) mee in het huishouden. haar ouders hebben haar naar een weeshuis gebrach...