Als ik wakker word lig ik nog steeds in iemand stevige armen. Ik kijk naar de handen en zie een kruisje op een van de handen getatoeëerd. Het is Harry. Ik lach en pak zijn handen vast.
Goedemorgen Sunshine! Zegt hij met zijn ochtend stem.
Goodmorning daddy! Zeg ik en draai me om.
Goed geslapen? Vraagt hij aan mij.
Ja hoor jij? Vraag ik aan hem en kijk hem aan in zijn groene ogen.
Heerlijk! Zegt hij en lacht. Ik kruip tegen zijn borst aan en laat een grote zucht. Ik zou eeuwig zo kunnen liggen, dicht tegen zijn warmen lichaam.
sorry van gister! zegt harry opeens.
hoezo? vraag ik.
we hadden beter op moeten letten! we weten dat justin af en toe een beetje opdringerig kan zijn maar we hadden er niet mee gerekend dat hij dit zou doen!
zegt hij. ik knik.
heeft hij je pijn gedaan? vraagt harry voorzichtig.
nee, helemaal niet! zeg ik en sla een hand voor mijn mond als ik weet wat ik zei.
maakt niet uit! zegt hij een geeft een kus op mijn kruin.
harry en ik hebben de beste band van alle 4. je kan uren met hem praten en hij kan uren naar jou luisteren. hij is ook lekker om mee te knuffelen, en ik giechel altijd als zijn krullen in mijn gezicht vallen.
waar denk je aan? vraagt hij.
aan jou! zeg ik en kijk hem aan. hij lacht.
als we knuffelen vallen jou krullen altijd in mijn gezicht, net zoals nu, en dan moet ik altijd even lachen want het kriebelt! zeg ik.
harry p.o.v.
ik heb een geweldige, mooie, fantastische dochter! ze is zo leuk en aardig met iedereen en heeft gevoel voor humor. haar mooie bruine ogen zijn om in te verzinken en haar mooie, zachte roze lippen zijn om te zoenen.
ik draag al een paar dagen een groot geheim met me mee wat echt niemand kan en niemand mag weten!
ik, harry styles, ben verliefd, op mijn eigen dochter, dilara! ja ik weet het, het kan niet en het mag niet. maar ze is gewoon te mooi voor worden. hoe haar haren over haar schouders vallen en hoe ze op haar onderlip bijt als ze zenuwachtig is.
en waar denk jij aan? vraagt dilara.
aan jou! zeg ik.
ohw vertel! zegt ze en kijkt me aan.
hoe fantastisch je bent en hoe goed je met alles om gaat. je gevoel voor humor en hoe leuk je bent met kinderen. dat je nu al een vriendje hebt waar je helemaal onderste boven van bent! hoe lief je tegen ons bent en je moeite doet om het ons naar ons zin te maken. zeg ik.
ze blijft me maar aankijken en zegt niks. heb ik iets verkeerds gezegd?
dilara p.o.v.
ik blijf hem maar aankijken. zijn worden laten mijn hart smelten en ik verzink in zijn groene ogen. wat hij zei dat ik helemaal ondersteboven ben van justin is helemaal niet waar. ik ben ondersteboven van hem. ja je leest het goed. ik denk dat ik verliefd ben op mijn eigen vader. niemand mag dit weten en niemand krijgt het te weten. ik merk dat ik nu wel heel lang aan het staren ben maar het lukt niet om uit zijn groene ogen te komen.
ik zie hem meer naar me toen komen. hij duwt me zachtjes op bed en komt boven me hangen. hij komt dichter bij mijn gezicht en als we 1 mm van elkaar zijn verwijderd zoent hij me.
wacht wat? voelt hij het zelfde voor mij?
zijn lippen zijn zo zacht. hij zoent me zo lief en rustig alsof hij bang is mij te breken of pijn te doen. ik zoen rustig met hem mee. hij streelt zijn hand over mijn wang en ik ga met mijn handen door zijn krullen.
ik ga met mijn tong over zijn lippen om te vragen om toestemming.
hij laat toe tot mijn verbazing en het gaat over naar een "French kiss".
man wat kan die jongen goed zoenen. hij legt een hand op mijn heup en gaat verder met zoenen.
jongens komen jull...
we schrikken en harry gaat van me af we zijn alle twee buiten adem en houden op met ademen als we niall, liam en louis in mijn kamer zien staan. ze kijken ons aan met grote ogen en bewegen niet. ik kijk harry aan en hij mij. we weten niet wat we moeten doen.
JE LEEST
"Adopted by One Direction"
أدب الهواةDilara Austin is een meisje van 16 jaar. ze woont al haar hele leven in een weeshuis. ze is bevriend met alle kinderen in het huis. ze helpt Manuela (de baas van het weeshuis) mee in het huishouden. haar ouders hebben haar naar een weeshuis gebrach...