het is zo erg wat hij gedaan heeft dat ik het niet een kan geloven. ging hij ook al vreemd toen ik met hem had? en als dat zo is ging hij eigenlijk vreemd met mij...
nog een slachtoffer gevonden, zeg ik rustig maar wel boos.
pardon, zegt Gemma.
ja lieveschat, dat is mijn vriendje. nou ja was tot dit punt dan. hij heeft ook nog een ander ergens rondlopen hoor. wie weet hoeveel nog meer! zeg ik en ga op de bank zitten.
sorry maar waar heb je het over? vraag Gemma aan mij.
hij heeft ONS bedrogen, zeg ik.
Gemma kijkt naar Will en dan weer naar mij. ik zie dat ze het moeilijk heeft haar tranen in te houden en dat snap ik.
je een echt een gestoord! wie wil je nog meer pijn doen! zeg ik harder tegen Will.
het was niet mijn bedoeling om iemand pijn te doen! zegt Will. hoe heeft hij überhaupt het lef om nog iets te zeggen.
nee maar je hebt het wel gedaan en daar gaat het om!
het spijt me! zegt hij.
ik denk dat er daarvoor een beetje te laat is! schreeuw ik en sta op. ik loop naar Will toe en ga voor hem staan. ik steek mijn wijsvinger naar hem op en geef hem op en geef hem dan een klap in zijn gezicht.
jij ook nog voordat ik hem de deur uit gooi? vraag ik aan Gemma.
graag zelfs! zegt ze en geeft hem een klap. ik geef hem een ruwe duw de deur uit en gooi de deur achter hem dicht. ik kijk Gemma aan en ik zie dat ze op instorten staat. ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel.
hou jij van sushi? vraag ik nog steeds in de knuffel. ze giechelt.
ja ontzettend! zegt ze.
nou dan zou ik zeggen ga los! zeg ik en draai haar om naar de tafel. haar ogen worden groot en we schieten allemaal in de lach. samen lopen we naar de tafel maar harry houdt me tegen.
dank je! zegt hij.
voor wat? vraag ik lachend.
voor het troosten van Gemma! zegt hij.
graag gedaan! zeg ik en lach naar hem. samen lopen we nu ook naar de tafel en beginnen we met eten.
dilara trouwens! zeg ik tegen Anna en steek mijn hand uit. ze lacht.
Anna! en ik doe niet aan handen, ik ben van de knuffels! zegt ze en staat op om me een knuffel te geven. ik lach en ga dan weer zitten.
wie heeft dit gemaakt? vraagt Gemma met grote ogen.
ik! zeg ik. is het heel slecht? vraag ik geschrokken.
nee het is heerlijk! zegt ze lachend. ik zucht opgelucht.
harry heb jij een wijntje voor mij? vraagt Anna.
ja tuurlijk! zegt hij en staat op.
wacht maar ik doe het wel! zeg ik en loop naar de keuken.
we hebben witte of rode wijn Anna, welke wil je? vraag ik aan haar.
doe maar de witte! zegt ze.
wil er nog iemand anders wat drinken? vraag ik.
zullen wij ook een wijntje nemen? vraagt Gemma aan mij.
zonder eerst naar de jongens te kijken zeg ik dat het goed is en welke we zullen nemen.
dan doen wij ook maar de witte! zegt ze. ik knik en pak 3 wijnglazen. ik schenk het in voor ons en ga dan weer zitten en eten.
zo dilara en hoe zijn de jongens? vraag Anna aan mij.druk, irritant, vervelend, kinderachtig, luidruchtig, probleemveroorzakers... zeg ik sarcastisch.
Anna en Gemma schieten in de lach.
nee hoor ze zijn heel lief en behulpzaam. als ik ze nodig heb zijn ze ervoor me maar ze kunnen het af en toe ook heel moeilijk maken en mij herinneringen geven die ik helemaal niet gewild wilde hebben. zeg ik lachend.
ik zag het op het nieuws, zegt Gemma.
jaaaa, jongens! zeg ik en kijk Gemma aan. we schieten in de lach.
maar ik hou wel van ze hoor! zeg ik en kijk de jongens aan.
wij ook van jou! zeggen ze in koor. Gemma, Anna en ik liggen helemaal in een deuk.
die wijn! zegt louis.
de rest van de avond liep heel erg goed. we hebben veel gelachen en veel gepraat. Anna, Gemma en ik zijn best we dronken dus liggen we helemaal in een deuk. we hebben ook veel gedanst, op oude maar ook nieuwe nummers. Gemma en ik hebben elkaar veel beter leren kennen en zijn vriendinnen geworden. eindelijk! zij snapt mij en ik snap haar. Anna is ene hele lieve vrouw. heel zorgzaam en vrolijk. volgens mij verveel je je nooit met haar. het is ook een hele knappe vrouw. nu weten we waar Gemma en Harry het van hebben...
ik hoop je snel weer te zien! zegt Gemma en geeft me een knuffel.
hoop ik ook! zeg ik en knuffel hem terug.
ik geef Anna ook nog een knuffel en dan zeggen ze de jongens ook nog gedag.
als ze weg zijn loop ik naar de tafel en begin hem af te ruimen.lieverd, dat kan morgen ook nog! zegt louis en houdt me tegen met wat ik aan het doen ben. ik kijk hem aan en gaap. louis glimlacht en trekt hem in een knuffel.
ga slapen! zegt hij lachend maar wel dwingend. ik knik, zeg iedereen welterusten en loop naar boven. ik wissel van mijn kleding in mijn pyjama en stap dan mijn bed in. als ik net wil gaan liggen hoor ik twee kloppen op mijn deur.
kom maar! zeg ik en ga recht op zitten.
de deur gaat open en ik zie harry mijn kamer binnen stappen. hij doet de deur weer dicht en ik zet mijn nacht lampje aan. harry loopt naar het bed en gaat zitten.
wat is er? vraag ik aan hem.
ik wilde je even bedanken voor vanavond! zegt hij.
geen dank! je moeder en zus zijn echt twee geweldige vrouwen! zeg ik lachend.
weet ik! gelukkig kan je het goed met ze vinden, zegt harry.
daar ben ik ook blij mee! en ik ben blij dat ik eindelijk weer een vriendin heb waar ik mee kan praten! zeg ik zuchtend en laat me op bed vallen. harry lacht.
slaap lekker Sunshine! zegt harry en geeft een kus op mijn voorhoofd.
truste! zeg ik. harry zet mijn nacht lampje uit en loopt dan naar de deur. als ik het licht van de gang zie zeg ik nog een ding tegen harry.
harry?
uhu.. zegt hij.
ik hou van je pap! zeg ik.
ik ook van jou, dochter! zegt hij en sluit dan de deur.
net als ik lekker wil gaan liggen en wil gaan slapen, gaat mijn telefoon.
ik heb een berichtje. ik open het en lees het vol verbazing.ohw ja lief ik ben weer vrij, was ik vergeten te zeggen! en ik hou ook van jou! xxx justin.
ik trek me er niks van aan en leg mijn telefoon weer weg. ik draai me om en sluit mijn ogen. wacht maar wat bedoelde justin met: ik hou ook van jou.
ik haal mijn schouders en laat het gaan. ik sluit mijn ogen en niet kort daarna val ik in slaap.
omg ik schaam me zo! het spijt me enorm dat ik al heel lang niet meer heb ge update ik ga morgen nog een keer uploaden, en daarna denk ik weer even niet. ik ben namelijk voor een paar daagjes weg. ik ga proberen of het kan maar ik kan nik beloven.
xx dilara
JE LEEST
"Adopted by One Direction"
FanfictionDilara Austin is een meisje van 16 jaar. ze woont al haar hele leven in een weeshuis. ze is bevriend met alle kinderen in het huis. ze helpt Manuela (de baas van het weeshuis) mee in het huishouden. haar ouders hebben haar naar een weeshuis gebrach...