Hoofdstuk 14

1.8K 88 1
                                    

Ik zit samen met de jongens op de bank te wachten tot Justin komt. Ik ben best wel zenuwachtig. Wat nou als er een stilte komt en we niks meer zeggen? Of wat nou als er weer een ruzie komt? Ik bijt op me nagels en wiebel heen en weer. Mijn blik is op de grond en ik denk aan niks anders dan Justin. Ik zie iets voor mijn ogen bewegen en kom uit mijn gedachtens. Ik kijk op en zie de jongens grijzend voor me zitten.

Wat is er? Vraag ik aan hun.

Beetje zenhwachtig? Vraagt niall lachend.

Ja! Ik heb 4 van die gestoorde gekko's hier, dat is wel logish! Zeg ik en schiet in de lach. Voor dat de jongens me kunnen aan vallen of wat ze ook wilde doen, gaat de bel.

Ik ren naar de deur met een glimlach en hoor de jongens achter me lachen.
Ik maak de deur open en zien Justin staan.

Hi! Zeg ik en zet een stap opzij zodat hij binnen kan komen.

Hi! Zegt hij en geeft me een kus.

Samen lopen we naar de woonkamer toe en groeten de jongens Justin.
We gaan met zijn alle zitten en de jongens beginnen vragen te stellen.

Hoeveel vriedinnen heb je gehad? Vraagt harry.

Dilara is mijn 4e... Zegt hij. Harry knikt.

Ooit vreemdgegaan? Vraagt louis. Ik kijk hem aan met een "louis wtf meen je dit" blik en kijk dan weer naar justin.

Nee nooit! Ik vind dat je vrouwen met respect moet behandelen en niet moet gebruiken als een of ander speeltje. Ik behandel ze hoe ze behandeld willen worden maar ze moeten geen misbruik van me gaan maken. Ik geef ze alles wat ze maar willen als ze maar gelukkig zijn! Zegt justin. De jongens knikken tevreden.

Ooit seks gehad? Vraagt liam.

Wat hoorde ik dat goed? Vroeg hij dat echt?

Op die vraag hoef je geen antwoord te geven als je het niet wil! Zeg ik tegen hem en kijk liam onbegrijpelijk aan.

Nee! Nog niet wacht op de ware! Zegt hij.

Mijn hart smelt steeds en steeds meer om de lieve dingen die hij zei. Hij ziet er uit als een badboy maar dat is hij totaal niet. Hij is zo zacht en kwetsbaar.

Roken, drinken? Vraagt niall.

Roken niet! Dat vind ik maar slecht en vies! Drinken doe ik op feesten of af en toe een biertje! Zegt hij.

Na nog een paar vragen hebben de jongens justin "goedgekeurd" om het zo maar even te zeggen.
Ze vinden hen verstandig en heel wijs. Om van te gapen ik weet het...
Maar ik ben blij dat ze hem hebben geaccepteerd als mijn vriendje.
Ik zwaai justin nog even uit en doe dan de deur dicht. Ik loop richting de woonkamer en ga bij de jongens zitten.

Dilara we willen even met je praten! Zegt harry.

Nee nee! Niet dat onderwerp! Zeg ik en kijk ze smekend aan. Ze lachen en komen rond me zitten. Ik zucht en ga recht zitten.

Even een paar dingen... Begint liam.

1. Doe het als je er klaar voor bent! Seks is iets speciaals en zeker de eerste keer.
Zegt liam. Ik voel dat ik bloos en kijk naar beneden.

2. Gebruik een condoom! Zegt harry.

Omg! Zeg ik hard op. Ik schaam me zo erg! Zeg ik in me gedachten. De jongens lachen.

3. Als hij iets doet wat je niet wil, kom naar ons! Zegt niall.

Zoals wat? Zeg ik. Ik snap het niet want justin is niet zo.

Je aanraken waar je niet wil! Je dwingen om met hem te vrijen! Je... Zegt louis maar ik onderbreek hem.

Oke oke ik weet het al! Zeg ik. En ga niet verder want ik vind dit heel heel erg ongemakkelijk! Zeg ik en kijk naar de jongens. Ze lachen.

We willen je alleen maar duidelijk maken dat je seks moet hebben als je er zelf klaar voor bent! Zegt harry. Ik knik.

Stel je voor straks wordt je nog seksverslaafd! Zegt louis.

Ik kijk hem met grote ogen aan en de jongens schieten in de lach.
Ik heb rare vaders. Maar ze zijn wel geweldig!

"Adopted by One Direction"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu