Egy héttel később ismét egy szerencsés szombat délutánnak néztem elébe, amikor is a Bly és a Linch család közösen töltötte a hétvégét.
A két apa szorgosan tevékenykedtek a beépített teraszunkon és a hatalmas grillsütő fölött állva készültek elő a vacsora megsütéséhez, miközben anyám és Lily a nyugágyakban feküdve nézték férjeiket és messziről utasítgatták őket, hogy mit hogyan csináljanak.
Én szerettem volna minél jobban kimaradni ebből a családi összejövetelből, ezért Nickkel az oldalamon mi hátra húzódva a kerti ülőgarnitúrán helyezkedtünk el és a háttérből figyeltük a szüleinket, akik jelen pillanatban ránk se bagóztak. Nagy szerencsénkre.
Nick egy pár pillanatra bement a házba, majd mikor visszajött egy leheletnyivel közelebb ült le mellém, mint előtte és váratlanul átkarolta a vállamat a bal kezével.
Érdeklődve meredtem rá mégis mit művel.
-Ma még hozzád sem értem.-suttogta magyarázatképp a fülembe-Még a végén azt hiszik haragban vagyunk.
Ez viszonylag ész érvnek tűnt. Amióta csak megérkeztek Blyek anyám folyamatosan ugráltatott és egy rövid köszöntésen kívül Nick közelébe se jutottam egészen mostanáig, amikor is végre leülhettem.
Majd a következő pillanatban váratlan dolog történt. Nick keze kalandos útnak indult, ugyanis a vállamon nyugvó kezét szép lassan elkezdte levezetni a hátamon finoman végig tapintva minden kis pontot, csak egy apró pillanatra megakadva a melltartóm hátában, míg végül a tenyere egyenesen a derekamra nem csusszant. Én pedig, mint egy hülye bábu meredten hagytam, hogy befejezze a folyamatot.
-Mit művelsz?-suttogtam feszültén felé miután kizökkentem a révületből, mire Nick csak megvillantotta felém a legbájosabb mosolyát, miközben próbáltam nem hagyni, hogy ez elterelje a figyelmemet.
-Itt kényelmesebb.-mondta, miközben az ujjai a pólóm aljával babráltak és finoman végig simítottak a csupasz bőrömön. Megborzongtam érdes ujjaitól.
-Fejezd ezt be!-sziszegtem rá dühösen, mint egy kígyó, miközben Nick arcára letörölhetetlen angyali mosoly húzódott.
-Mégis mit?-kérdezte ártatlanul, miközben teljesen felhajtotta a pólóm alját és az egész tenyerét a derekamra simította. Hirtelen levegőt is elfelejtettem venni, ahogy hatalmas tenyerével beborította a testem. A gondolataim csak a testemen nyugvó kezére fokuszált.
-Nick!-rivaltam rá eréjesebben ügyelve arra, hogy a szüleink meg ne hallják.
-Sky.-ejtette ki finoman ő is a nevemet, miközben még közelebb húzódott hozzám és az ajkai a fülemet súrolták. Éreztem a leheletét a nyakamon.-Kicsit feszültnek tűnsz.-mormogta, miközben a keze a derekamról előrébb csúszott és félig a csipőmet, félig pedig a hasamat fogta át. Nem tetszett ez nekem.
-Ne szórakozz velem!-toltam hátra a mellkasánál fogva mérgesen, mire nevetve kihúzta a kezét a pólóm alól.
-Pedig...-kalandozott el a tekintete egy pillanatra-tudom, hogy tetszik.-meredt mélyen a szemembe, miközben nem vettem észre, hogy a keze ismét szabad volt, és egyenesen a combomra tévedt. Megdermedtem, ahogy a hatalmas kezével átfogta a combomat. Ezelőtt még sosem csinált ilyet. Ez már túlságosan
-A szüleink itt vannak tőlünk pár méterre.-suttogtam oda idegesen, miközben Nick keze megállíthatatlanul egyre feljebb kúszott a combomon őrjítő lassúsággal, én pedig nem tudtam levenni a tekintetemet a rajtam felfelé kúszó gyönyörűen férfias kezeiről.
-Elfoglaltak.-vette félvállról a dolgot, mire egyre gyorsabban kezdett el dobogni a szívem, a belső hőmérőm pedig kezdett az egekbe szökni, míg végül Nick kezére kaptam az enyémet.
YOU ARE READING
Édes Alku
RomanceMit tennél, ha a szüleid össze akarnának hozni az ex legjobb barátoddal? Persze, hogy alkut kötnél vele! Skylar Lynch vállára súlyos teherként nehezedik a tehetős családdal járó elvárások, főleg, amikor 16 éves korában a szülei bele akarják terelge...