Teljesen lefagyva meredtem arra az irányba amerre Nick elment.
-Buuuummmm!-hangzott fel egy hangos zörej a csendes szobában, mire kizökkenve fordultam a telefon felé. El is felejtettem, hogy Allyvel hívasban maradtunk.-Itt aztán robbantani lehetett volna a feszültséget.-jegyezte meg mókásan.
-Fogd be Ally!-morogtam oda, miközben elgondolkodva meredtem a bőröndömre. Most mégis mit csináljak?
-De most komolyan, ez durva volt! Na meg a kémia. Huhúúú! Felizgultam ettől a jelenettől. Ti ketten már szinte undorító hogyan néztek egymásra.-ecsetelte bezsongva, mire legszívesebben kinyomtam volna a hívást.
-Ally!-szóltam rá kimérten, mire a barátnőm a tekintetemet látva védekezően feltartotta mindkét kezét.
-Jól van na!-sopánkodott-Mihez fogsz most kezdeni?
-Nem tudom.-roskadtam le a székre fáradtan. A Nickkel való civakodás felemésztette az energiámat.
-Figyelj, most ezen a kocsi úton kívűl nem kell vele lenned és beszélgetnetek. Simán eltudod kerülni. Dugd be a füled egész úton és ennyi. Zárd ki őt, te pedig érezd jól magad. Ne hagyd már, hogy elvegye az üdülésed.-nézett rám lágyan, mire kedvem lett volna most megölelni a lányt. Hisz teljesen igaza volt! Nem kell Nickkel töltenem az egész napot. Kibírtam már ennél sokkal rosszabbat is.
-Na ezért imádlak téged.-vigyorogtam rá, miközben elindultam a gardróbom felé, hogy kivegyem a szükséges ruhákat.
-Hozz nekem majd valami nagy és drága szuvenírt.-kiáltotta, mire nem bírtam ki és elnevettem magam.
-Feltétlen.
-Hívj, ha zűr van a paradicsomban. Szeretlek!-mondta még, majd megszakította a hívást.
Ezek után belevetettem magam a pakolásba. Direkt lassan és átgondoltan csináltam, ugyanis nem akartam megadni Nicknek azt az elégtételt, hogy pontosan ugrok a szavára, úgyhogy egy fél óra múlva battyogtam le a lépcsőn a bőröndömmel és léptem ki a házból.
Nick a Ranger Rover ülésében ülve nyitott ajtónál telefonozott és csak akkor hagyta abba amikor odaértem. Elakarta venni a bőröndömet, hogy segítsen berakni, de én makacsul nem hagytam magam és egyedül betettem a csomagtartóba. Mint egy erős egyedülálló felnőtt nő.
-Minden megvan?-kérdezte, miután beültem mellé a kocsiba, mire rá se nézve bólintottam.-Éhes vagy? Beugorhatunk előtte valahová enni.-kérdezte, mire érdektelenül válaszoltam.
-Ha akarsz.-vetettem oda nem törődően, mire Nick hangosan felhorkant.
-Hát ez csodás. Élmény lesz ez a három óra út.-indította be a kocsit-Szóval...-akart ismét hozzám szólni, mire jó hangosan előkotorásztam a kis táskámból a a fülhallgatóm és a fülembe dugtam. Rá se nézve a fiúra elindítottam egy lejátszási listát, majd kibámulva az ablakon néztem az elhaladó tájat.
Kb két óráig tartott elérni a Gallo-hegyhez, ahonnan további egy óra út vezetett fel a sí paradicsomig.
Már fél óraja szakadt az eső, amikor pedig elértünk a hegy labához és haladtunk felfelé egyre rosszabb lett az egész.
Iszonyúan szakadni kezdett a hó, és egyre inkább sötétedett, ugyanis miattam kesőbb indultunk el, mint kellett volna. Már egy negyed órája hajtottunk felfelé ebben a rettenetes időben, amikor is már a szél is iszonyúan süvíteni kezdett és bár Nick óvatosan vezetett alig látott valamit.
Már egy ideje lemondtam a zene hallgatásról és meredten figyeltem az előttünk elterülő utat, miközben görcsősen szorongattam magam mellett az ajtó fogantyúját. Kezdett nagyon ijesztővé válni ez a helyzet, és már bántam a makacsságom, ami miatt nem indultunk el időben
YOU ARE READING
Édes Alku
RomanceMit tennél, ha a szüleid össze akarnának hozni az ex legjobb barátoddal? Persze, hogy alkut kötnél vele! Skylar Lynch vállára súlyos teherként nehezedik a tehetős családdal járó elvárások, főleg, amikor 16 éves korában a szülei bele akarják terelge...