40.rész

5.2K 255 31
                                    

Izgatottan léptem oda a többi snowboardot tartó diák közé és vártam, hogy Sam megjelenjen és elkezdje a mai oktatást. Tegnap nagyon élveztem az első órámat és Samet is nagyon szimpatikusnak találtam. Jó érzés volt kicsit kilépni a megszokott környezetemből és egy tőlem távol álló dologgal foglalkozni, miközben olyan emberek vettek körbe, akik kicsit sem ismernek. Pont ezért volt olyan könnyű őszintén rámosolyogni Samre. A srác rendes volt és egyáltalán nem ismert engem vagy a családomat. Könnyedén el tudtam vele lenni és közben kicsit sem gondoltam a szüleimre vagy Nickre. Tökéletes volt. Ez a snowboard oktatás volt az én mentsváram. A búvóhelyem.

Mikor Sam végre megérkezett elmondta, hogy ma egy egyszerűbb technikával fogunk megismerkedni, ami az óra első felében csak a stabil talajon fogunk megtanulni, majd megpróbáljuk a félcsőben alkalmazni is.

-A legbátrabb diákom.-lépett oda hozzám, hogy nekem segédkezzen.-Ma is te leszel az első ugró?

-Még szép!-húztam ki magam, mire Sam elvigyorodott.

-Nem csalódtam benned, Skylar.-kacsintott rám, mire csak nekem is mosolyra húzódott a szám.

-Nem szeretném elveszíteni a legbátrabb címet.

-Hát nem is tudom. Ott az a kislány.-mutatott egy kis gyerekre, aki mellett az anyukája aggódva állt és figyelte minden lépesét.-Elég merésznek tűnik.

-Azt mondod elveheti a címemet?-vágtam csípőre a kezemet.

-Nem kétlem.-meredt rám komolyan, mire csak a fejemet csóváltam.

-Na basszus. Akkor belekell húznom.

-Hát nem árt.-értett egyet-Azt nem jól csinálod.-nyúlt le a bokámhoz és kifejezetten közel hajolt hozzám, mert a több réteg ruha alatt is megcsapott a fiú parfümjének illata.-Nézd így kell.

-Értettem, főnök.

-Ha ez itt túl laza nem jó. Szorosnak kell lennie.-állt fel-Egyébként kérdezni akartam tőled valamit.

-Igen?

-Kicsim!-csendült fel a hátam mögül Nick hangja. Megfordulni sem volt időm, mert a következő pillanatban már csak annyit éreztem, hogy mögém lépve hátulról szorosan átkarolta izmos karjaival a hasamat, és átdugva a fejét a vállam felett egy csókot nyomott amúgy is a hidegtől kipirosodott arcomra.

Olyannyira meglepett a megjelenése és a viselkedése, hogy meg se tudtam szólalni csak meredtem álltam a karjai között, míg érzékeltem, hogy Nick a vállamra támasztotta az állát és hátulról teljesen a testemnek simult, miközben komor tekintettel egyenesen Samet bámulta, aki zavartan nézett minket.

Nem volt vele egyedül, ugyanis én is zavartan álltam az események közepén. El se tudtam mondani mennyire örültem abban a pillanatban, hogy ennyi réteg ruha volt rajtunk és kevésbé érzékeltem Nick hátulról nekem nyomódó tökéletes testét.

Nem tudtam mit csináljak. Nem kaptam rendesen levegőt.

-Helló!-biccentett oda kínosan Sam, mire Nick levéve a jobb kezét a hasamról Sam felé nyújtotta mindezt úgy, hogy én közöttük álltam.

-Nick vagyok, Sky barátja.-hangsúlyozta ki jól hallhatóan a mondat második felét szúrósan bámulva a fiút, mire idegesen nyeltem egy nagyot és néztem végig, ahogy Sam elfogadja a felé nyújtott kezet.

-Sam, a snowboard oktató.-nyomatékosította a fiú is a lényeget, mire a feszült legkör közepette meglepetésemre Nick elmosolyodott.

-Skynak nagyon tetszett mindig is a snowboardozas. Gondoltam én is kipróbálom és csatlakozom az órához.-jelentette be szorosabban fonva körém a karját Samet méregetve.

Édes AlkuWhere stories live. Discover now