1. Bölüm

35.9K 664 468
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

Umarım beğenirsiniz.

Açıklık getirmek istediğim bir konu var, Uzay 21, Venüs 20 yaşında arkadaşlar. Uzay birkaç kez sınıfta kaldığı için okul değiştiriyor, Venüs ise okula iki yıl geç başlıyor.

*******

Her gün olduğu gibi okula gelmiştim. Ailemle aram pek iyi değildi. Sessiz, sakin kafayı kediler ve şarkılarla bozmuş biriyim. Ha bir de kitaplar..

Kaandan başka arkadaşım yoktu. Sınıftakiler benden pek hoşlanmaz, özellikle o pick me kız grubu. Umrumda olduğu da söylenmez. Neden böyleyim diye soracak olursanız, böylesi daha iyi.

Ya da bana öyle geliyor.

Sınıfta oturmuş kulaklığımı takmış ve kafamı sırama gömmüş bir şekilde şarkı dinliyordum. Dersin başlamasına daha 10 dakika vardı.

Acıktığımı hissettim, Kantine gitmek için ayağa kalktım. Kapıdan geçerken birinin omzuma çarpmasıyla sendeledim. Sınıftaki zorba grubundan biridir diye düşündüm ve umursamadım. Ama ayakkabılarından erkek olduğunu anlayıp göz ucuyla çocuğa baktım. Sanırım yeni gelmişti.

Kantinden karam alıp sınıfa geldim, az önce omzuma çarpan çocuk benim arkama oturmuştu. Sırama geçip oturdum, kulaklıklarımı takıp kafamı sıraya gömdüm.

Arkamdan birinin bana dokunmasıyla irkildim, kafamı kaldırıp baktığımda hocanın olduğunu gördüm.

"Venüs dersteyiz kızım farkındasın değil mi? Buraya uyumak için mi geliyorsun?" dedi bağırarak.

"Kusura bakmayın." dedim doğrulup.

Coğrafya dersinden de hocadan da nefret ediyordum. Kadın benimle uğraşmaktan başka bir şey yapmıyordu.

****

Okulun bahçesinde çıkışa doğru yürüyordum, zil çalmıştı.
Dalgın dalgın yürürken kolumdan birinin tutmasıyla durdum. Arkamı döndüm ve kapıda bana çarpan çocuğun olduğunu fark ettim.

"Ben.. kapıda sana çarptım, ama yanlışlıkla oldu yani kusura bakma." dedi.

"Sorun değil." dedim ve yanından geçip gittim.

****

Kapımın tıklatılmasıyla yavaşça kalktım. Eve geldiğim gibi üzerimi değiştirip uyumuştum. Kapıya doğru baktığımda abim olduğunu gördüm.

"Güzelim hadi annemler yemeğe çağırıyor." dedi gülümseyerek.

"Aç değilim abi." dedim ve kafamı geri yastığa gömdüm.

"Annem önemli bir şey söyleyecekmiş." dedi.

Oflayarak yatağımdan kalkıp pijamalarımla aşşağıya indim.

Masaya oturdum ve annem önüme çorba koydu. İstemiyorum dermişcesine başımı salladım.

"Kızım biraz yeseyd-" dedi ama sözünü kestim.

"Anne aç değilim, ne söyleyeceksiniz?" dedim hiç uzatmadan.

"Kızım yarın görücü gelecek sana." dedi babam.

"Ne?" dedim afallayarak.

"Bak bebeğim senin için böylesi daha iyi bu gidişle o odada çürüyüp gideceksin.." dedi annem masadaki elimin üzerine elini koyup. Hızla elimi çekip abime döndüm.

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin