Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
****
Uzayla beraber yaklaşık 3 saat boyunca film izlemiştik. Zilin çalmasıyla televizyonu durdurduk ve ben kapıyı açtım. Açtığım gibi berke, efe ve çağrı içeriye daldı.
"Niye geldiniz?" dedi uzay sinirle.
"Abi yalvardık resmen sana gel bize diye, sen gelmeyince biz geldik." dedi çağrı.
"Neden ki?" diye sordum.
"BEŞİKTAŞK VE FENER MAÇI VAR!" Dedi efe zıplayarak.
"Uzay o zaman ben abimlere gideyim, siz de evde maç izleyin?" dedim.
"Kartalsın yengem." Dedi berke sırtıma vurarak.
"Emin misin?" dedi uzay emin olamayarak.
"Evet." dedim.
"Peki." dedi ve diğerlerine dönüp, "Ben venüsü bırakıp geleceğim siz de oturun bekleyin." dedi.
****
Uzayla evden çıktık ve beni annemlere bıraktı. Ben apartmana girene kadar da gitmedi. Apartmana girip hızla yukarı çıktım. Kapıyı alacaklı gibi çaldım hatta tekme attım. Araf abim sinirle, "O kapıyı çıkarıp götüne sokacağım kimsen!" diye bağırdı.
Kapıyı sinirle açtı ve, "Öyle olsun abii." dedim üzülmüş gibi dudağımı kıvırıp.
"Venüs?" dedi anlamayarak. Hızla abime sarıldım.
"Lütfen bana o çocukla boşanacağını ve o yüzden geldiğini söyle." dedi abim.
"Abi kocamdan ne istiyorsun ya?" dedim kaşlarımı çatıp ve içeri girdim.
"Oo prensesimiz gelmiş." dedi asaf abim bana sarılıp.
"Geldim tabii." dedim.
"Uzay yok mu?" dedi asaf abim.
"Yok, Arkadaşlarıyla evde maç izleyecek." dedim.
"Paşamıza bak ya, karısını abilerine bırakıp evde keyif çatıyor." dedi araf abim.
"Abi ya hayır, ben ısrar ettim."
"Ne demek ısrar ettim? Lafını ikiletti mi?" Dedi sinirle.
"Abi çocuğu dövecek yer arıyorsun sende he." Dedim kaşlarımı çatıp.
Sonra salona geçip oturduk. Cips, kola yedik. Biraz da muhabbet ettik.
****
Saat gece 12 ye geliyordu ve ben hâlâ abimlerdeydim, saat çok geç olduğu için burada kalmayı düşünüyordum. Telefonumu çıkarıp uzaya mesaj atıcaktım ki benden önce o attı.
Uzay: Geleyim mi almaya?
Siz: Burada kalacağım.
Uzay: Neden ki?
Siz: Saat geç oldu, sabah gelir alırsın.
Uzay: Peki.
Uzay: Ateşim var benim biraz başım ağrıyor ne yapsam iyi gelir?
Siz: İyi misin?
Uzay: Biraz.
Siz: Geleyim mi madem?
Uzay: Gel.
Uzay: Yani istiyorsan.
Siz: Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim
Teen FictionAsosyal, ve her allahın günü zorbalık gören iki gencin görücü usulü evlenmesinden doğan aşk.