Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
*****
Kollarım iflas etmişti. İşlerimizi bitirip evi dip köşe temizlemiştik. Biz erkek tarafıyız, eve ayak basan dahi olmayacak ama annem düğün bahanesiyle bütün evi temizletmişti. Asaf abim bir koltukta, araf abim bir koltukta ve ben bir koltukta yatıyorduk.
"Boynum çok ağrıyor!" Diye isyan ediyordu asaf abim.
"Oğlum benim akşam düğünüm var lan belim kırıldı!" Diye bağırdı araf abim.
"O değilde saat kaç?" Dedim konuyu dağıtıp.
"Dokuza geliyor."
"Ne! Elbise almaya gideceğim ben, uzay beni almaya gelecek." dedim panikle.
"Kızım almadın mı elbise?" Dedi araf abim şokla.
"Yok, unutmuşum."
"İnsan abisinin düğününe elbise almayı unutur mu?" dedi abim kinayeli bir sesle.
"Yangından mal kaçırdığınız için, çok özür dilerim yani. Daha geçen gün haberim oldu, ışık hızıyla bir elbise almalıydım."
Telefonumu hızla cebimden çıkardım ve uzayı aradım.
"Geldim."
Telefonu kapayıp cebime koydum ve abimlere döndüm. "Ben gidiyorum, biricik kocişim almaya gelmiş. Elbiseyi aldıktan sonra direkt sarenin yanına geçeceğim öpüyorum görüşürüz." dedim ve bir şey demelerine izin vermeden evden çıktım.
Apartmandan çıktığımda uzayın arabayla geldiğini gördüm. Oyalanmadan arabaya bindim. Ve hemen oturup önüme döndüm.
"Özlemedin mi ya?" Dedi uzay bana hayretle bakıp.
"Uzay elbisem yok, uzay elbise almaya gideceğiz, hadi uzay." Dedim sabır çekerek.
"Ben çok özledim ama seni?" Dedi, hala arabayı çalıştırmamıştı.
"Uzay eğer elbise bulamazsam, yemin ediyorum o zaman neler yaparım sana." dedim tehtidkâr sesimle.
"Bir öpseydi-" derken sözünü kestim.
"Uzay parçalayacağım şimdi seni, sür şunu." Dedim sinirle.
Uzay oflayıp arabayı çalıştırdı. Yol boyunca konuşmamıştık çünkü ben uzayı lafa tutup dikkatini dağıtmak istemem. Kaza falan yaparız, Allah korusun.
Büyük bir mağazaya gelmiştik. Arabadan inip hızla içeriye girdim. Nasıl bir şey istediğimi bilmediğim için tek tek bütün elbiselere göz gezdiriyordum.
Uzay dışarıda arabanın kaputuna yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. İçeride hiç erkek yoktu, eğer girseydi çok dikkat çekerdi. Şuan insan dövecek havamda değildim.
Yaklaşık 20 elbise denemiştim ve en sonunda çok güzel, bebek mavisi rengi, çiçekli ip askılı dar bir elbise bulmuştum.
Elbisenin fiyatına bakmadan alıp mağazadan çıkmıştım.
Arabaya binip soluklanmıştım, gerçekten yorulmuştum.
"Aldın mı?" Dedi uzay.
"Aldım." Dedim heyecanla.
"Şimdi sana bir şeyler bakmaya gidelim." diye ekledim.
"Yok ben hallettim." Dedi ve arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim
Teen FictionAsosyal, ve her allahın günü zorbalık gören iki gencin görücü usulü evlenmesinden doğan aşk.