Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
****
Apartmandaydık, uzay 2. katta durdu ve zili çaldı. Kapıyı tontiş tatlı bir kadın açtı.
"Oyy gelinim gelmiş." diyerek bana sarıldı.
"Semiha teyze eli kırık." dedi uzay dikkat etmesini söylemeye çalışarak.
"Ne oldu ki?" dedi kadın benden ayrılıp.
"Kaza yaptı." dedi ve kadın 5 dakika boyunca beni inceledi iyi miyim diye.
Sonra içeri aldı. Salona geçtiğimde içeride uzayın annesi, görümcem ve berke vardı.
Uzayın annesi kaza yaptığım ilk gün hastaneye gelmişti, oradan tanıyordum.
"Hoş geldin kızım." dedi uzayın annesi bana sarılıp.
"Hoşbulduk." dedim gülümseyip.
"Yengem." diyip bana sarıldı adını hatırlamadığım görümcem.
"Şey.. Adın neydi?" dedim kulağına fısıldayıp.
"Sena." dedi ve benden ayrıldı.
Senanın yanına oturdum. Uzay karşımızdaki koltuğa oturmuştu.
İçeriye gri, ela gözlü bir kedi geldi. Fotoğraflarda gördüğüm, yani kedim olan marsa çok benziyordu.. Kediyi görünce gidip kucağıma aldım ve koltuğa tekrar oturdum.
Kediyi dizimin üstüne koydum ve okşamaya başladım. "Çok tatlı." dedim.
"Evet evimizin neşesidir o, Ama sahiplendirmemiz gerek. Fazla ilgilenemiyoruz ve şükriye ilgi bağımlısı." dedi evin sahibi tonton teyze.
Kaşlarımı havaya kaldırdım, bir saniye de olsa. Belki sahiplenebiliriz diye düşündüm. Ama içime doğan kötü his yüzünden vazgeçtim.
Kediyi biraz daha sevdikten sonra başıma giren ağrıyla kafamda marsla ilgili anılar canlanmaya başladı. Kediyi yavaşca kucağımdan indirip, "Lavabo.. Neredeydi?" dedim zorlanarak, çünkü başım çok feci derece ağrıyordu.
Uzay fark etmiş olacak ki kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. "Kolidorun sonundaki oda kızım." dedi tonton teyze.
Kafamı onaylarmışcasına sallayıp salondan çıktım. Lavaboya girdim ve yere çöktüm. Marsın kaza videosu gözümün önünden film şeridi gibi geçiyordu. Bir kaç dakika sonra, "Venüs iyi misin?" diyerek kapının önünden seslendi uzay.
"Hı hı." diyip banyodan çıktım.
Uzay yüzümü inceledi ve sonra salona geçtik, Tonton teyzenin alt komşusu da gelmişti. Tonton teyze, tonton teyzenin komşusu ve uzayın annesi muhabbet ediyordu. Sena telefonuyla uğraşıyordu. Uzay ise beni izliyordu. Ben ise yerdeki kediyi izliyordum.
"Ee kızım, siz çocuk falan düşünüyor musunuz?" dedi tonton teyzenin komşusu.
Kafamı kaldırıp teyzeye baktım, boş boş bakıyordum. Uzay lafa atladı. "Hayır huriye teyze." dedi.
"Aa neden ki?"
"Öyle istiyorlar demek ki çocuklar huriye, karışma sen onlara." dedi tonton teyze, idolüm bu teyze.
Uzaya döndüm, Sonra tekrar kediye döndüm. Gerçekten çok benziyordu marsa.
Yarım saat daha oturup kalkmıştık. Eve geldiğimiz gibi üzerimi değiştirip uyumuştum. Başım ağrıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim
Teen FictionAsosyal, ve her allahın günü zorbalık gören iki gencin görücü usulü evlenmesinden doğan aşk.